AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #21 Del Skrevet 4. oktober 2023 Verken jeg eller samboeren min hadde sagt ja til dette. Vi bruker dekkhotell selv, hadde ikke giddet å bytte naboens dekk. Er en grunn til at vi betaler oss ut av det Anonymkode: c8f00...3ee 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #22 Del Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Verken jeg eller samboeren min hadde sagt ja til dette. Vi bruker dekkhotell selv, hadde ikke giddet å bytte naboens dekk. Er en grunn til at vi betaler oss ut av det Anonymkode: c8f00...3ee Dette…. for den som skifter hjul er faktisk ansvarlig for at det er skikkelig gjort. Hvert år er det flere som mister hjul i fart for at bolter/muttere ikke er trukket riktig til, boller som har knekt pga feil moment, feil bolter eller glemt… ikle mange som har lyst å være ansvarlig for å forårsake en annen persons ulykke… Anonymkode: 6e6f5...f65 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
forkjølajente Skrevet 4. oktober 2023 #23 Del Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Det er ganske tidkrevende å gjøre selv. Anonymkode: 899c3...c19 Tidkrevende?? Tar ca 30-40 min for alle fire dekkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #24 Del Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette…. for den som skifter hjul er faktisk ansvarlig for at det er skikkelig gjort. Hvert år er det flere som mister hjul i fart for at bolter/muttere ikke er trukket riktig til, boller som har knekt pga feil moment, feil bolter eller glemt… ikle mange som har lyst å være ansvarlig for å forårsake en annen persons ulykke… Anonymkode: 6e6f5...f65 Det er ikke rocket science akkurat da........ Anonymkode: 2349c...0f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #25 Del Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Dette…. for den som skifter hjul er faktisk ansvarlig for at det er skikkelig gjort. Hvert år er det flere som mister hjul i fart for at bolter/muttere ikke er trukket riktig til, boller som har knekt pga feil moment, feil bolter eller glemt… ikle mange som har lyst å være ansvarlig for å forårsake en annen persons ulykke… Anonymkode: 6e6f5...f65 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det er ikke rocket science akkurat da........ Anonymkode: 2349c...0f4 For noen er dette plankekjøring, for andre ikke… det er flere ulykker hvert år, noen forårsaker stor skade på egen/andres bil, andre ganger er det kun stoltheten som får seg en knekk. Det virker som at TS er en som behøver hjelp, og da anbefaler jeg i hvertfall å spørre noen som vet hva de driver på med…. Anonymkode: 6e6f5...f65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #26 Del Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For noen er dette plankekjøring, for andre ikke… det er flere ulykker hvert år, noen forårsaker stor skade på egen/andres bil, andre ganger er det kun stoltheten som får seg en knekk. Det virker som at TS er en som behøver hjelp, og da anbefaler jeg i hvertfall å spørre noen som vet hva de driver på med…. Anonymkode: 6e6f5...f65 Er vel mest pga hennes fysiske helse at hun sliter, virker som hun ellers gjør det selv. Et godt verktøy er en slik momentnøkkel man stiller inn slik at boltene blir akkurat så hardt skrudd til som de skal, de skal nemlig ikke så hardt som en får dem og kan absolutt knekke fordi de er for godt strammet til. En slik stang koster en 500 på biltema og det burde alle som bytter dekk selv ha. Dog har jeg aldri sett de bruke de på verksted eller steder hvor de selger og bytter dekk, når jeg sjekker med momentstanga etterpå så er det ofte litt feil. Anonymkode: 2349c...0f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #27 Del Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 2.10.2023 den 21.24): Jeg ser nå på værvarselet at det er fare for snø dit jeg skal til helgen. Jeg har fått vondt i ryggen så det er ikke lett for meg å legge om selv, så jeg må nok få noen til å bytte for meg. Jeg har samtidig veldig dårlig økonomi så det er litt krise, hvor mye tar verksteder for bytte av dekk på varebil? Bor på Brandbu, noen billige og bra i området? Regner ikke med det er lett å få private folk til å ta jobben? Anonymkode: 98e48...276 Hvor bor du. kan kanskje hjelpe Anonymkode: 0b0f7...303 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #28 Del Skrevet 5. oktober 2023 glem det, så ikke første gang jeg leste at det sto Brandbu Anonymkode: 0b0f7...303 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #29 Del Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 4.10.2023 den 0.35): Det er ganske tidkrevende å gjøre selv. Anonymkode: 899c3...c19 Er det? Da jeg jobbet på ferge skiftet jeg til reservehjul for en som hadde punktert i løpet av en overfart som tar ca 7 minutter. Anonymkode: cc573...036 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå