Gå til innhold

Øve på tarot lesning - maks 5 stykker (første til mølla)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg øver på tarot lesning. Alt jeg trenger er et spørsmål du ønsker svar på.

Jeg tar maks 5 stykker før jeg avslutter, men alle de fem første vil få sin lesning.

Husk på dette er bare en øvelse. Håper dere har forståelse for at det kan være feil.

Anonymkode: 82496...f9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Meg! Hva skjer med meg og fyren jeg har i tankene? Takk! 

Anonymkode: b1a0d...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal jeg gjøre for å bli lykkelig? 

Anonymkode: 7c318...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg står fast og har det vanskelig på jobb. Føler meg urettferdig og dårlig behandlet, men er det egentlig min skyld? Hva bør jeg gjøre?

M

Anonymkode: 2092f...baf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg kommer til å få virksomheten min til å bære seg så jeg kan leve av den.

Anonymkode: 1ddcb...254

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Meg! Hva skjer med meg og fyren jeg har i tankene? Takk! 

Fikk kortet the emperor

Av det jeg leser fra kortet i henhold til ditt spørsmål. Det kan føles ut som du ikke når helt opp til ham og du må kjempe din vei "oppover" for å få hans oppmerksomhet. Det kan se ut som han er litt sta, vil ikke helt se eller tenke på ting (kan være på deg). Ignorerer. Redd for å misteegen makt og miste kontrollen - at følelsene skal gå ut av spill og han si noe dumt som han angrer på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Fikk kortet the emperor

Av det jeg leser fra kortet i henhold til ditt spørsmål. Det kan føles ut som du ikke når helt opp til ham og du må kjempe din vei "oppover" for å få hans oppmerksomhet. Det kan se ut som han er litt sta, vil ikke helt se eller tenke på ting (kan være på deg). Ignorerer. Redd for å misteegen makt og miste kontrollen - at følelsene skal gå ut av spill og han si noe dumt som han angrer på?

Feig fyr som ghosta meg på merkelig vis, så godt godt mulig. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker said:

Når får jeg det bedre

Anonymkode: 0d891...a9d

Fikk kortet the hermit

Det kan se ut som et ensomt kort. Det jeg leser fra ditt spørsmål utifra dette kortet, er at du må gjøre en jobb med deg selv? En slags indre selvranskelse eller indre jobbing med deg selv/indre transformasjon? Kanskje kan det være at en rekreasjonsenter er det som hjelper hvor du får koblet av i naturlige omgivelser som et springbrett videre? Det kan være noe gamle tanker og holdninger du må se på for å så gi slipp på?

Dette er bare min lesning, men jeg er ingen ekspert og er ny i dette. Under øvelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja takk🤩 Kjærlighet?

Anonymkode: b4ed5...dfb

Fikk kortet the world

Du har absolutt mulighet for det. Ser at det er mange åpne dører. Våg å ta plass i verden og vær deg selv. Følg gleden, det du liker å gjøre. Da kommer alt du vil ha. Du vet selv hva som er best og ikke. Du har et godt instinkt. Jeg tror ikke du er i noe kjærlighetsforhold nå, men at det kan være mulig en dag i nærmeste fremtid eller neste år at kjærligheten går din vei? Tidligere kjærlighetsforhold var der fordi hadde noe lære for å bli den du skal bli. Gi slipp på dem og nye vil komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fikk kortet the world

Du har absolutt mulighet for det. Ser at det er mange åpne dører. Våg å ta plass i verden og vær deg selv. Følg gleden, det du liker å gjøre. Da kommer alt du vil ha. Du vet selv hva som er best og ikke. Du har et godt instinkt. Jeg tror ikke du er i noe kjærlighetsforhold nå, men at det kan være mulig en dag i nærmeste fremtid eller neste år at kjærligheten går din vei? Tidligere kjærlighetsforhold var der fordi hadde noe lære for å bli den du skal bli. Gi slipp på dem og nye vil komme.

Mange takk😃 Mange åpne dører? Det høres jo helt fantastisk ut! Føles ikke sånn akkurat nå. Er singel nå, men dater en fyr. Er dog usikker på om han er den rette🤔 Er han en av de jeg skal gi slipp på, for at nye vil komme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Når får jeg barn

Anonymkode: 0d891...a9d

Fikk kortet the wheel of fortune

Alt skjer til sin rette tid. Stol på universet. Det kan virke som mye å gjøre, men ta en ting av gangen. Ha gjerne en to do list og kryss av når gjort. Jeg klarer ikke se noe konkret om når du får barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Mange takk😃 Mange åpne dører? Det høres jo helt fantastisk ut! Føles ikke sånn akkurat nå. Er singel nå, men dater en fyr. Er dog usikker på om han er den rette🤔 Er han en av de jeg skal gi slipp på, for at nye vil komme?

Hei, det var ment som tidligere forhold du har vært med. Ikke dating nå så jeg ikke noe om. Det kan godt hende det er han du dater nå du blir sammen med etter hvert og det blir et forhold som varer og rett for deg. Bare følg hjertet :) er bare øvelse jeg da, er ny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hva skal jeg gjøre for å bli lykkelig? 

Anonymkode: 7c318...28f

Fikk kortet death

Jeg vet kortet kan virke skremmende ut, men det er ofte ikke fysisk død. Det kan være noe du må avslutte og gjøre slutt for å bli lykkelig. Det kan være gamle vaner, noe du er avhengig av, relasjoner som ikke er bra for deg (relasjoner du føler deg trist etter hvert med eller blir i dårlig humør av) eller noe annet. Kjenn etter i deg selv hva det gjelder. Prøver du å gjøre noe for hardt? For hardt passe inn? For hardt "være lykkelig"? Hva med å prøve litt mindre, men være mer i flyt? Godta at ting er som de er og at livet skjer hele tiden. Selv om en dag ble dårlig, betyr det ikke at hele livet er dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hei, det var ment som tidligere forhold du har vært med. Ikke dating nå så jeg ikke noe om. Det kan godt hende det er han du dater nå du blir sammen med etter hvert og det blir et forhold som varer og rett for deg. Bare følg hjertet :) er bare øvelse jeg da, er ny

Tusen takk😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...