AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #61 Del Skrevet 4. oktober 2023 Jeg har kuttet ut frisør. Jeg lar ungdommene klippe meg. Så har jeg sluttet å kjøpe så mye brus og frukt, og tulle-mat (unødvendig mat som man egentlig bare legger på seg av). Frukt sparer jeg på fordi vi tross alt har masse epler som vokser i hagen. Jeg reiser ikke nordover til mine foreldre på andre siden av landet i høst som jeg vanligvis gjør, og tenkt å kutte ut all reising det neste halvåret- året. Bortsett fra til min datter som studerer i en annen by. Dit skal jeg en tur..Men det er vel det meste av utskeielser jeg har tenkt å gjøre før jul. Jeg pusset opp stua i fjor, og hadde kanskje tenkt å male loftet, men det blir få kjøp og mer maling. Så møbler blir det nok ikke kjøpt. Jeg har varslet ungdommene om at det blir ikke så dyre julegaver, og at vi strammer litt inn på pengekrana ellers. Anonymkode: 2489d...35f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 5. oktober 2023 #62 Del Skrevet 5. oktober 2023 Vi har nok ikke bestilt take-away riktig så ofte lenger den seneste tiden. Nå har jeg ikke logget meg inn og sjekket på Zalando, men jeg sitter med en "følelse" av at jeg har klart å begrense klesbestillingene mine også - tror jeg (stort sett bare der jeg har handlet klær i flere år nå). Ellers lever vi som før. Som er et relativt stille og rolig liv uansett, før dyrtid også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #63 Del Skrevet 5. oktober 2023 Jeg har kuttet enda mer ned på Mat, alt går i prima/first price. Varmeovnene står ikke på,vi må bare gå med varme klær og tepper. Vi går ikke til frisøren og lignende, spiser aldri ute eller kjøper klær, vi har lite fra før av og enda mindre nå. Anonymkode: 810be...6a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 6. oktober 2023 #64 Del Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 2.10.2023 den 18.19): Kiropraktor. Har rett og slett ikke råd lenger, så da må jeg bare godta at jeg må leve med smerter. Anonymkode: 4b4a1...d0a Samme her. Koster minst kr. 600 hver time. Det er bare for jævlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå