Gå til innhold

Babyplan eggløsningstest positiv-clearblue advanced digital negativ

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sitter her med en positiv bp-test, mens clearblue-testen er bare en tom runding. Ikke engang et blinkende fjes….

hvilken skal jeg stole på???

Anonymkode: 8773a...5bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm, jeg har opplevd motsatt problem; at digital slår ut før strimmeltest.

Tok du begge testene på samme urin?

Anonymkode: 1befd...e69

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hm, jeg har opplevd motsatt problem; at digital slår ut før strimmeltest.

Tok du begge testene på samme urin?

Ja, samme urin. Har også opplevd det samme som deg før, at digital slår ut først…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, samme urin. Har også opplevd det samme som deg før, at digital slår ut først…

Da vet jeg ikke, kanskje digital du bruker er mer sensitiv og trenger høyere LH-nivå før den slår ut. Og, er du sikker på at strimmelen er positiv? Har lurt mange ganger selv om den er positiv eller nesten positiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sykluser hvor det samme har skjedd, men også det motsatte. Jeg fortsatte å teste ett par dager til. Resultatet endret seg ikke noen av gangene, men fikk i begge tilfeller konstantert med UL at eggløsning hadde skjedd som stemte med utslag. Så vanskelig å si, men er EL strimmelen 100% positiv så ville jeg fulgt den.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Da vet jeg ikke, kanskje digital du bruker er mer sensitiv og trenger høyere LH-nivå før den slår ut. Og, er du sikker på at strimmelen er positiv? Har lurt mange ganger selv om den er positiv eller nesten positiv.

Ja, mener denne er positiv:

IMG_6600.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, mener denne er positiv:

IMG_6600.jpeg

Den ser positiv ut ja. Jeg ville forholdt meg til den, og timet samleie utfra den. Du kan jo teste med den digitale senere i kveld f.eks., om du vil men trenger vel ikke det når du har så tydelig positiv strimmeltest. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her…men lurer på om jeg begynte å teste for sent…?

Testet første gang i dag denne syklusen på både clearblue og strimmel. Siden den digitale pleier å slå ut først, så har den muligens blitt negativ igjen….

hmm….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Den ser positiv ut ja. Jeg ville forholdt meg til den, og timet samleie utfra den. Du kan jo teste med den digitale senere i kveld f.eks., om du vil men trenger vel ikke det når du har så tydelig positiv strimmeltest. :)

Tusen takk for svar!🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ts her…men lurer på om jeg begynte å teste for sent…?

Testet første gang i dag denne syklusen på både clearblue og strimmel. Siden den digitale pleier å slå ut først, så har den muligens blitt negativ igjen….

hmm….

Umulig å vite dessverre, men den er jo knallpositiv nå så da er det bare å hoppe i det og håpe på det beste. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken digital er det? Noen av de testene viser negativ (tom sirkel) første dag du tester uansett - det blir referanseverdien av lh. Så om du tester første gang dagen du forventer eggløsning, vil du få negativ. Du må starte noen dager tidligere med den digitale. Så stol på strimmel testen :)

Anonymkode: 43ed6...5a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvilken digital er det? Noen av de testene viser negativ (tom sirkel) første dag du tester uansett - det blir referanseverdien av lh. Så om du tester første gang dagen du forventer eggløsning, vil du få negativ. Du må starte noen dager tidligere med den digitale. Så stol på strimmel testen :)

Aahh….begynte nok litt for sent med testingen…

Takk for svar☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Er clearblue advanced digital…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...