Gå til innhold

Hvilke øyne er mest attraktive?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette har naturligvis alle forskjellige meninger på, men gjennomsnittslig regner jeg med det ene anses som mer attraktivt enn det andre. I tillegg vil kanskje menn og kvinner ha forskjellige meninger. 
Hvis vi tenker at disse øynene er attraktive, altså både pen i form og farge. Syntes du små øyne/siren eyes (eks: Bella Hadid), eller store øyne/bambi eyes (eks: angelina Joile) er vakrest?

Anonymkode: f36dc...346

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På kvinner: Hvis jeg må velge en av de to, blir det Angelina. Men sminke og falske øyenvipper kan gi illusjon av en annen øyeform enn man egentlig har. Så jeg synes det er finest når man kan se øynene som de er, med naturlig øyesminke.

På menn: Blå som min samboers øyne 🥰

Jeg er kvinne.

Endret av MyMichelle
La til siste setning.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De øynene som er mest attraktive er de som ser på meg med kjærlighet og beundring.

Anonymkode: fae23...fbc

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Dette har naturligvis alle forskjellige meninger på, men gjennomsnittslig regner jeg med det ene anses som mer attraktivt enn det andre. I tillegg vil kanskje menn og kvinner ha forskjellige meninger. 
Hvis vi tenker at disse øynene er attraktive, altså både pen i form og farge. Syntes du små øyne/siren eyes (eks: Bella Hadid), eller store øyne/bambi eyes (eks: angelina Joile) er vakrest?

Anonymkode: f36dc...346

Hva synes du selv Ts?

Endret av MyMichelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MyMichelle skrev (6 minutter siden):

Hva synes du selv Ts?

Jeg har selv små øyne, men jeg syntes store øyne er en klar vinner. Hvis du sammenligner vakre små blå øyne foreksempel med vakre store øyne. Er bambi øynene uslåelige. 

Anonymkode: f36dc...346

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Store brune øyne omringet av naturlige mørke vipper. Det er også lettere å sminke de. 

Anonymkode: 67558...813

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På menn anses "hunter eyes" mest attraktivt. Dvs avlange øyner hvor man ikke ser så mye av øvre øyelokk. 

Hunter Eyes: Mewing for Almond-Shaped Eyes Without Eye Surgery |  Mewing.coach

 

Øynene på høyreesiden vil gjennomsnittlig ha mer suksess gitt alt annet likt enn de på venstresiden for menn. For kvinner er det motsatt, rundere øyner, mer i retning som man ser på venstresiden(ikke helt sånn, det er menn på venstre side og), vil være mer attraktivt. (Vet ikke om akkurat uttrykket til høyre her er så attraktiv, gitt det aggressive kroppsspråket man ser her med spenninger i fjeset og nedadvent øyenbryn, men dere ser poenget )

Endret av Sykkelkopp
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mye mer enn størrelsen som avgjør om øynene er vakre. Mindre øyne kan i mange tilfeller være vakrere enn store. Det handler om øyeform og utstråling. Synes Catherina Zeta Jones har mye vakrere øyne enn Angelina, for å ta et eksempel.

catherine-zeta-jones-24197875.jpg

Anonymkode: 77262...a89

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det er så mye mer enn størrelsen som avgjør om øynene er vakre. Mindre øyne kan i mange tilfeller være vakrere enn store. Det handler om øyeform og utstråling. Synes Catherina Zeta Jones har mye vakrere øyne enn Angelina, for å ta et eksempel.

catherine-zeta-jones-24197875.jpg

Anonymkode: 77262...a89

Jeg har slike øyne, bare grønn/blå.

Anonymkode: a4042...fd7

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har slike øyne, bare grønn/blå.

Anonymkode: a4042...fd7

Ok.

Anonymkode: 33093...65a

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får komplimenter for øynene mine: ganske store og brune kombinert med naturlig lyseblondt hår. Personlig liker jeg lyse, grønne eller blå, øyne best.

Anonymkode: 5dbf5...6b8

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg får komplimenter for øynene mine: ganske store og brune kombinert med naturlig lyseblondt hår. Personlig liker jeg lyse, grønne eller blå, øyne best.

Anonymkode: 5dbf5...6b8

Den kombinasjonen syns jeg også er nydelig. Akkurat som mørkebrunt/sort hår og lyseblå øyne. Liker kontraster. 

Anonymkode: 8265c...2fd

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønne er vel det fineste og mest sjeldne synes jeg. På begge kjønn

Anonymkode: b7579...4ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har lest at menn ofte finner blå øyne attraktive da det virker ungdommelig og dermed assosieres økt fruktbarhet. Om mannen selv har blå øyne vil han og kunne se at en eventuell unge med brune øyne ikke er hans. Dette er forklaringsmodeller, men jeg vet som sagt ikke hvor gode de er. Personlig pleier jeg å falle for jenter med store øyne, men ekene mine hadde små. Lyst hår og brune øyne fremhever og øynene og får de til å virke store.

Endret av Majer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykkelkopp skrev (8 timer siden):

På menn anses "hunter eyes" mest attraktivt. Dvs avlange øyner hvor man ikke ser så mye av øvre øyelokk. 

Hunter Eyes: Mewing for Almond-Shaped Eyes Without Eye Surgery |  Mewing.coach

 

Øynene på høyreesiden vil gjennomsnittlig ha mer suksess gitt alt annet likt enn de på venstresiden for menn. For kvinner er det motsatt, rundere øyner, mer i retning som man ser på venstresiden(ikke helt sånn, det er menn på venstre side og), vil være mer attraktivt. (Vet ikke om akkurat uttrykket til høyre her er så attraktiv, gitt det aggressive kroppsspråket man ser her med spenninger i fjeset og nedadvent øyenbryn, men dere ser poenget )

Har alltid likt øyne mer som de til venstre på menn, så heldigvis er det ikke alle som kun liker hunter trekk. Liker mild, vil selv være mildere har rundere øyne, men føler meg mer maskulin enn det jeg er komfortabel med. 

Anonymkode: e1a4a...f61

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har alltid likt øyne mer som de til venstre på menn, så heldigvis er det ikke alle som kun liker hunter trekk. Liker mild, vil selv være mildere har rundere øyne, men føler meg mer maskulin enn det jeg er komfortabel med. 

Anonymkode: e1a4a...f61

Ja det jeg snakker om er bare en generell trend, det er så klart variasjon i hva folk liker.

Du sier du føler deg maskulin. Vi har også det faktum at man gjerne ser etter motsatt av det man er selv. Er man maskulin ser man etter mer feminin, og omvendt. Balanserte ser etter balanserte. Tipper biologien vår prøver å balansere resultatet så man ikke får supermaskuline jentebarn eller omvendt.

Endret av Sykkelkopp
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snille øyne, på både menn og kvinner (og alle andre), er det mest attraktive  :)

Anonymkode: 143a2...b89

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...