Gå til innhold

Hvilke øyne er mest attraktive?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sykkelkopp skrev (9 minutter siden):

Ja det jeg snakker om er bare en generell trend, det er så klart variasjon i hva folk liker.

Du sier du føler deg maskulin. Vi har også det faktum at man gjerne ser etter motsatt av det man er selv. Er man maskulin ser man etter mer feminin, og omvendt. Balanserte ser etter balanserte. Tipper biologien vår prøver å balansere resultatet så man ikke får supermaskuline jentebarn eller omvendt.

Håper ikke jeg er så maskulin som jeg er redd for da haha, men kan ha noe for seg. 

Anonymkode: e1a4a...f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker lyse øyne best uansett kjønn og hudfarge. Brune øyne føler jeg er veldig «harde» og uttrykksløse. 

Anonymkode: 8123a...94a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inverto

Jeg skulle ønske jeg hadde røde øyne.
Hadde sett kult ut kombinert med mitt svarte hår og snøen på vinterstid 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig svak for et fint blikk, men det er ikke formen på øynene men farge, mønster og asymmetri på iris jeg legger merke til. Syns det er veldig pent med grønne, brungrønne og hasselfargede øyne, samt "feil" som flekker i en an fargetone.

Anonymkode: b7662...722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid synes at Bella Hadid har så fine øyne, både øyenfarge og form: 

Hun har limbalring og sentral heterokromia. Så fint 4AD8926E-5764-4466-90E0-B720F0624828.gif.96bfa121e0ea30cb4abb7e8825d7fd8c.gif

 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg liker lyse øyne best uansett kjønn og hudfarge. Brune øyne føler jeg er veldig «harde» og uttrykksløse. 

Anonymkode: 8123a...94a

Jeg synes lysegrå/blå oftere ser mer "harde" ut enn brune. Kjæresten min har lyegrå/blå og selv om han er en snill fyr, så har han egentlig ikke et varmt blikk når han ser nøytral ut. Tvert i mot. Men dette er jo selvsagt forskjell fra person til person, men synes oftere jeg ser hardere blikk i lysere øyenfarger enn mørke.

Anonymkode: 48e6c...d41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blå øyne. Samboeren har vakre blå øyne.

Samboeren min sier alltid at øyene mine er eksepsjonelt vakre, at han ble helt dratt inn da han traff meg første gang. Han beskriver dem som klarblå, åpne, store og runde, at øynene mine "popper" veldig. Jeg er nok litt ekstra heldig siden jeg har naturlig mørke øyevipper og øyebryn, så det blir en veldig kontrast tror til mitt ellers lyse utseende. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykkelkopp skrev (På 2.10.2023 den 14.56):

På menn anses "hunter eyes" mest attraktivt. Dvs avlange øyner hvor man ikke ser så mye av øvre øyelokk. 

Hunter Eyes: Mewing for Almond-Shaped Eyes Without Eye Surgery |  Mewing.coach

 

Øynene på høyreesiden vil gjennomsnittlig ha mer suksess gitt alt annet likt enn de på venstresiden for menn. For kvinner er det motsatt, rundere øyner, mer i retning som man ser på venstresiden(ikke helt sånn, det er menn på venstre side og), vil være mer attraktivt. (Vet ikke om akkurat uttrykket til høyre her er så attraktiv, gitt det aggressive kroppsspråket man ser her med spenninger i fjeset og nedadvent øyenbryn, men dere ser poenget )

Enig i det her. Derfor jeg synes det er så attraktivt når menn myser, og motsatt når de sperrer opp øynene😊

Anonymkode: 77262...a89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...