AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #1 Del Skrevet 1. oktober 2023 Det eneste jeg gjør er å ligge på sofaen på mobilen hele tia…. Begynner å gå veldig lei. Hva gjør dere på fritida, Anonymkode: c1331...eb1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #2 Del Skrevet 1. oktober 2023 Prøv å gå en tur ute i frisk luft hver dag, det er helt topp for psyken 💚 Utover det; hva er interessene dine? Kunne du tenke deg å lese bøker, eller å lære deg å strikke? Lære deg å lage mat/bake? Har du noen venner eller kollegaer som du kan være sosial med iblant? Jeg har 3 barn i skolealder, hvorav en som holder på med konkurranseidrett og én som trenger mye ekstra oppfølging, så mine hobbyer er veldig på vent. Men jeg pleide å lese bøker og trene 😂 Anonymkode: e5497...bb7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 1. oktober 2023 #3 Del Skrevet 1. oktober 2023 Hva jeg gjør...skal vi se: *leser *går tur hver dag uansett vær *lager mat *baker *vasker klær *vasker hus *går på besøk *har besøk *trener *strikker *går på kafé med venner Og sikkert flere ting som jeg ikke tenker over at jeg gjør. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kratt_ Skrevet 1. oktober 2023 #4 Del Skrevet 1. oktober 2023 Paint by numbers 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #5 Del Skrevet 1. oktober 2023 Legg fra deg telefonen, så kommer kreativiteten Anonymkode: 79da5...f48 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #6 Del Skrevet 1. oktober 2023 Jobber fulltid, studerer master deltid, har 2 barn, masse husarbeid, renoverer huset, selger alt overflødig på finn for å få inn ekstra penger, har 2 fine katter. Har en hobby, diamond painting men lite tid til det, også veldig glad i hage. Har 20 min (barnetv før kveldsstell) til å sitte på mobilen hver dag, går som regel til å betale regninger, skrive til familie eller lese nyheter, kg og slikt noe 😛 Legg bort mobilen og gjør noe som gjør deg glad evt noe kjedelig men nyttig, som gjør deg glad når du er ferdig! Anonymkode: 3a951...801 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #7 Del Skrevet 1. oktober 2023 Mange gode forslag her! Jeg legger til: smykkelaging, svømming, gaming (på PC med venner). Anonymkode: b0963...d8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #8 Del Skrevet 1. oktober 2023 trening. leser bøker. skriver på Wikipedia. Anonymkode: 185de...ce6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #9 Del Skrevet 1. oktober 2023 Følger med på Bitchute, Rumble, Telegram, Youtube, Finn osv mellom oppussing av huset, matlaging, gå turer og andre praktiske gjøremål i hverdagen. Og henger med venner iblant. Anonymkode: e4b9d...12c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #10 Del Skrevet 2. oktober 2023 Ikke så lenge igjen til Jul - man trenger ikke å snakke spansk for å forstå hvordan man lærer å spille denne sangen; musikk er et internasjonalt språk: Anonymkode: a062a...b46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #11 Del Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det eneste jeg gjør er å ligge på sofaen på mobilen hele tia…. Begynner å gå veldig lei. Hva gjør dere på fritida, Anonymkode: c1331...eb1 Går på trening, går turer, er med venner, finner gode oppskrifter prøver nye retter, leser, ser serie, fisker osv osv. Anonymkode: afce2...235 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #12 Del Skrevet 2. oktober 2023 Lær deg et instrument. Begyn å skrive sanger. Gi ut et album. Få en lytterskare. Dra på togtur ned Europa. Møt en jente. Forelsk deg. Bli sammen med hun. Skap et hjem sammen. Se filmer sammen. Les gode bøker og diskuter de. Inviter andre par på middag. Drikk god vin og nyt deilig mat. Få barn. Få to barn. Se de vokse opp. Bli gamle sammen. Dø med et smil om munn. Mobilen har ødelagt vår sivilisasjon og vårt samfunn... Anonymkode: f4f02...37f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #13 Del Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Mobilen har ødelagt vår sivilisasjon og vårt samfunn... Anonymkode: f4f02...37f Fullstendig enig. Folk glaner på skjermen og spør hva de skal gjøre; hva i all verden har skjedd med folks fantasi ...? Man ser dette dessverre også hos barn som er ute av stand til å finne på noe med mindre de blir aktivert - i motsetning til barn før i tiden, som selv kunne skape en lek ut av bokstavelig talt ingenting. Mobilen og PC-skjermen har stjålet menneskets kreativitet. Anonymkode: a062a...b46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #14 Del Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det eneste jeg gjør er å ligge på sofaen på mobilen hele tia…. Begynner å gå veldig lei. Hva gjør dere på fritida, Anonymkode: c1331...eb1 Legg fra deg tlf da vel...Du er i 20 årene? Anonymkode: 75d4b...2c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #15 Del Skrevet 2. oktober 2023 Bare å begynne å spille sammen med noen man kjenner; mange amatører har fått glede av musikk - The Lisztomaniacs har 577 abonnementer på YouTube, så de er ikke akkurat verdensberømte: Anonymkode: a062a...b46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #16 Del Skrevet 2. oktober 2023 Pass på så dere ikke undergraver mitt svar der oppe. Det var jeg som skrev det poetiske svaret litt lenger oppe. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bare å begynne å spille sammen med noen man kjenner; mange amatører har fått glede av musikk - The Lisztomaniacs har 577 abonnementer på YouTube, så de er ikke akkurat verdensberømte: Anonymkode: a062a...b46 Jeg har allerede foreslått å lære et instrument i mitt svar så jeg vil gjerne at folk som svarer det samme som meg ikke svarer, fordi da forsvinner mitt svar "i mengden". Jeg sier ikke dette for å være kjip, jeg har bare noe viktig å fortelle som er større enn oss. Anonymkode: f4f02...37f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #17 Del Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Pass på så dere ikke undergraver mitt svar der oppe. Det var jeg som skrev det poetiske svaret litt lenger oppe. Jeg har allerede foreslått å lære et instrument i mitt svar så jeg vil gjerne at folk som svarer det samme som meg ikke svarer, fordi da forsvinner mitt svar "i mengden". Jeg sier ikke dette for å være kjip, jeg har bare noe viktig å fortelle som er større enn oss. Anonymkode: f4f02...37f Jo, det du skrev, var fint og meningsfullt, men ville i den siste kommentaren min bare kommentere at man ikke nødvendigvis trenger å gi ut et album og satse stort for å få nytte av musikk; det er mange glade glade amatører der ute som finner mening i musikkens verden uten å bli særlig kjente. Anonymkode: a062a...b46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 2. oktober 2023 #18 Del Skrevet 2. oktober 2023 Gå på kurs, f.eks dansekurs 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #19 Del Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jo, det du skrev, var fint og meningsfullt, men ville i den siste kommentaren min bare kommentere at man ikke nødvendigvis trenger å gi ut et album og satse stort for å få nytte av musikk; det er mange glade glade amatører der ute som finner mening i musikkens verden uten å bli særlig kjente. Anonymkode: a062a...b46 Ja det er jo sant, det var en litt annen vinkling enn min. Jeg vet ikke helt hva som gikk av meg da jeg skrev det andre innlegget, skulle ha holdt meg for god for det. Anonymkode: f4f02...37f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 2. oktober 2023 #20 Del Skrevet 2. oktober 2023 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg