AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #21 Del Skrevet 1. oktober 2023 Lillemini87 skrev (4 minutter siden): Er veldig vansklig å få fram på bildet 🤞 Satser på at streken er sterkere om en dag eller to å at dette går veien. La på svart/hvitt filter å da syns jeg den kommer enda mere fram 😊 Jeg ser en svak strek, lykke til ❤️ Anonymkode: c9f6c...03c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini87 Skrevet 1. oktober 2023 Forfatter #22 Del Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ser en svak strek, lykke til ❤️ Anonymkode: c9f6c...03c Tusen hjertlig takk ❤️🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chara Skrevet 1. oktober 2023 #23 Del Skrevet 1. oktober 2023 Jeg ser strek! Krysser fingrene for at det er babystrek! 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #24 Del Skrevet 1. oktober 2023 Jeg ser også strek🥳👍 Anonymkode: ac64d...92a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini87 Skrevet 1. oktober 2023 Forfatter #25 Del Skrevet 1. oktober 2023 Chara skrev (15 minutter siden): Jeg ser strek! Krysser fingrene for at det er babystrek! 🥰 Krysser vi også 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MUSK! Skrevet 1. oktober 2023 #26 Del Skrevet 1. oktober 2023 Lillemini87 skrev (2 timer siden): Er veldig vansklig å få fram på bildet 🤞 Satser på at streken er sterkere om en dag eller to å at dette går veien. La på svart/hvitt filter å da syns jeg den kommer enda mere fram 😊 Ser ingen strek på første bildet, men ser en svak strek på dette svart hvitt bilde. Satser på at du er gravid❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 2. oktober 2023 #27 Del Skrevet 2. oktober 2023 Krysser fingrene for deg og håper det er baby, men for meg ser den dessverre ut som da mine var negative kommer jo an på hvor mange dpo du er, hos meg ble de ikke tydelig positive før 10dpo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini87 Skrevet 2. oktober 2023 Forfatter #28 Del Skrevet 2. oktober 2023 Laura80 skrev (Akkurat nå): Krysser fingrene for deg og håper det er baby, men for meg ser den dessverre ut som da mine var negative kommer jo an på hvor mange dpo du er, hos meg ble de ikke tydelig positive før 10dpo. Har hatt uregelmessige sykluser i flere år så hvis jeg tenker riktig så hadde jeg eggløsning ca 24 September å derfor er jeg jo ikke mer enn ca 6-7 dpo men dumme meg som "testetøs" testet nok alt for tidlig. Kanskje den ble utrasvak igår fordi egget fester seg? Har flere symptomer, men må nesten bare avvente å se 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #29 Del Skrevet 2. oktober 2023 Lillemini87 skrev (1 time siden): Har hatt uregelmessige sykluser i flere år så hvis jeg tenker riktig så hadde jeg eggløsning ca 24 September å derfor er jeg jo ikke mer enn ca 6-7 dpo men dumme meg som "testetøs" testet nok alt for tidlig. Kanskje den ble utrasvak igår fordi egget fester seg? Har flere symptomer, men må nesten bare avvente å se 🤞 Om du kun er 6 dpo, er det nok lite sannsynlig at symptomer som du beskriver i en annen tråd har med graviditet å gjøre. Særlig når det kan tolkes som om du alt har kjent på det et par dager. Beklager. Det er veldig lett å se/oppleve når man ønsker så inderlig. Men! Jeg sier likevel ikke at jeg ikke tror du er gravid! Bare vent litt til med å teste. Jeg krysser fingrene for deg/dere! Anonymkode: 2ccd5...d8d 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 2. oktober 2023 #30 Del Skrevet 2. oktober 2023 Tror ikke man kan få noen strek ved 6dpo. Vil anbefale deg å vente noen dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini87 Skrevet 2. oktober 2023 Forfatter #31 Del Skrevet 2. oktober 2023 Laura80 skrev (Akkurat nå): Tror ikke man kan få noen strek ved 6dpo. Vil anbefale deg å vente noen dager Merkelige greier disse kroppene 🤨 Kanskje man kan få en strek ved festing? Nei, jeg aner ikke 😯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 2. oktober 2023 #32 Del Skrevet 2. oktober 2023 Lillemini87 skrev (1 time siden): Merkelige greier disse kroppene 🤨 Kanskje man kan få en strek ved festing? Nei, jeg aner ikke 😯 Nei du får strek når hcg er nok høyt. HCG dobles annenhver dag. Testen din ser negativ ut, og det er ingenting feil med det når det enda er Såpass tidlig. Hadde selv negativ test 8dpo men tydelig positiv 10 dpo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjelpenfrøken Skrevet 6. oktober 2023 #33 Del Skrevet 6. oktober 2023 Hvordan så testen ut nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini87 Skrevet 6. oktober 2023 Forfatter #34 Del Skrevet 6. oktober 2023 Hjelpenfrøken skrev (10 minutter siden): Hvordan så testen ut nå? Takk som spør. Tok en test igår å den ser negativ ut. Skulle jeg har blitt gravid i denne perioden så ville det tilsi at jeg er ca 1+5 idag altså i uke 2 så tenker å vente til etter helgen men å teste Men ser negativt ut desverre. 😥 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #35 Del Skrevet 6. oktober 2023 Lillemini87 skrev (25 minutter siden): Takk som spør. Tok en test igår å den ser negativ ut. Skulle jeg har blitt gravid i denne perioden så ville det tilsi at jeg er ca 1+5 idag altså i uke 2 så tenker å vente til etter helgen men å teste Men ser negativt ut desverre. 😥 Lykke til. Når i syklus starter dere med å legge inn aksjer? Dagen mensenstarter er dag1. Anonymkode: b0ad4...a03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini87 Skrevet 6. oktober 2023 Forfatter #36 Del Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Lykke til. Når i syklus starter dere med å legge inn aksjer? Dagen mensenstarter er dag1. Anonymkode: b0ad4...a03 Dag 10 - 12,13,14 og 18 😅 Har PSOC så er utrolig vansklig å holde styr på syklus da den er såå variert. Men har hørt mange lykkes godt med temping da vi med PCOS kan få feilaktige El tester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #37 Del Skrevet 6. oktober 2023 Jeg ser, slik var de første testene mine når jeg var gravid. Har aldri fått slik svak strek når jeg ikke har vært gravid Anonymkode: 21e83...fde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini87 Skrevet 6. oktober 2023 Forfatter #38 Del Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ser, slik var de første testene mine når jeg var gravid. Har aldri fått slik svak strek når jeg ikke har vært gravid Anonymkode: 21e83...fde Nei ikke jeg heller, men testene burde vel vært tydlige nå? Tenker sånn... kan den ha fått en liten strek når egget fester seg eventuelt!?🤞 Blir ikke klok på dette her altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #39 Del Skrevet 6. oktober 2023 Lillemini87 skrev (1 minutt siden): Nei ikke jeg heller, men testene burde vel vært tydlige nå? Tenker sånn... kan den ha fått en liten strek når egget fester seg eventuelt!?🤞 Blir ikke klok på dette her altså!! Når venter du mens? Eventuelt når fikk du positiv eggløsningstest? Jeg ser en skyggestrek på testen din, men det hadde jeg også da jeg ikke var gravid. Vent noen dager og ta en test til, om mensen ikke kommer. Anonymkode: b2f26...299 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini87 Skrevet 6. oktober 2023 Forfatter #40 Del Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Når venter du mens? Eventuelt når fikk du positiv eggløsningstest? Jeg ser en skyggestrek på testen din, men det hadde jeg også da jeg ikke var gravid. Vent noen dager og ta en test til, om mensen ikke kommer. Anonymkode: b2f26...299 Ifølge FLO ventes mens om 5 dager, men pga PCOS så er jo ikke dette sikkert. Positiv El test dag 12,13,14 (High, Peak, High). Bruker Eveline tester så dag 12 og 14 ble den på høy å det var anbefalt sex da i løpet av 24-48 timer. Så vi tok en skikkelig en å kjørte hver dag 😅 Er så vanskelig å vente til mens da det kan ta 5 dager eller 3 mnd både uten og med positiv g test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå