Lillemini87 Skrevet 1. oktober 2023 #1 Del Skrevet 1. oktober 2023 Hei. Jeg og mannen er prøvere å har idag tatt en G-test som viser svak positiv. Veldig vansklig å få fram på bildet. Temper hver morgen å på fredag hadde jeg en liten temp dipp, men etter dette fortsatte tempen å gå opp (ikke mye men litt til at håpet fortsatt er der). Flere en meg som ser to streker?❤️ Tar en ny test om en dag eller to, men vil så gjerne dele det med noen😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini87 Skrevet 1. oktober 2023 Forfatter #2 Del Skrevet 1. oktober 2023 Enda et bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #3 Del Skrevet 1. oktober 2023 Ser ingenting dessverre Anonymkode: 4d581...547 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #4 Del Skrevet 1. oktober 2023 Jeg ser Btw, det er en egen tråd for akkurat dette Anonymkode: e753b...230 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #5 Del Skrevet 1. oktober 2023 Ser hvor strek to skal være, men min erfaring er at det kan være både strek og ikke med strimmel tester. Vent til i morgen. Anonymkode: 81a14...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #6 Del Skrevet 1. oktober 2023 Du er ikke gravid. Anonymkode: c1bb2...4e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini87 Skrevet 1. oktober 2023 Forfatter #7 Del Skrevet 1. oktober 2023 Er det? Hva søker jeg på da? Vil så gjerne dele og høre andres erfaringer. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #8 Del Skrevet 1. oktober 2023 Ser null Anonymkode: 8a2f4...b3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #9 Del Skrevet 1. oktober 2023 Det er ingen strek der. Anonymkode: 8e727...2bd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 1. oktober 2023 #10 Del Skrevet 1. oktober 2023 Lillemini87 skrev (2 minutter siden): Er det? Hva søker jeg på da? Vil så gjerne dele og høre andres erfaringer. ❤️ Samletråd: Tolking av graviditetstester - Side 1477 - Prøvere og ufrivillig barnløse - Kvinneguiden Forum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #11 Del Skrevet 1. oktober 2023 Lillemini87 skrev (1 minutt siden): Er det? Hva søker jeg på da? Vil så gjerne dele og høre andres erfaringer. ❤️ folk blir lettere irriterte her hvis man ikke bruker denne tråden. De tåler ingenting her inne Anonymkode: e753b...230 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #12 Del Skrevet 1. oktober 2023 Kjære TS. Ikke sitte og grunne på dette. Kast den testen! Ta en tur i skogen eller finn på noe hyggelig sammen med mannen din. Dersom dere slapper av og har det hyggelig sammen, kommer dere til å bli gravide til slutt!! Anonymkode: c1bb2...4e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #13 Del Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kjære TS. Ikke sitte og grunne på dette. Kast den testen! Ta en tur i skogen eller finn på noe hyggelig sammen med mannen din. Dersom dere slapper av og har det hyggelig sammen, kommer dere til å bli gravide til slutt!! Anonymkode: c1bb2...4e7 det er jo en strek der, skjønner godt at hun lurer. Mulig det er skygge, men det er en strek der Anonymkode: e753b...230 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #14 Del Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kjære TS. Ikke sitte og grunne på dette. Kast den testen! Ta en tur i skogen eller finn på noe hyggelig sammen med mannen din. Dersom dere slapper av og har det hyggelig sammen, kommer dere til å bli gravide til slutt!! Anonymkode: c1bb2...4e7 LOL! Sier du med hvilken kunnskap om ts sin reproduktive helse? Anonymkode: 21f56...8cd 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini87 Skrevet 1. oktober 2023 Forfatter #15 Del Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): LOL! Sier du med hvilken kunnskap om ts sin reproduktive helse? Anonymkode: 21f56...8cd Kan si så mye som at jeg har PCOS å vi har prøvd i flere år, så skyggestrek eller ei, så ser jeg et håp ❤️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smågodt23 Skrevet 1. oktober 2023 #16 Del Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Dersom dere slapper av og har det hyggelig sammen, kommer dere til å bli gravide til slutt!! Kan folk SLUTTE med å fortelle andre at det handler om «å slappe av» og «bare ha det hyggelig», «ta dere en ferie», «drikk et glass vin», «ikke stress», «ikke tenk på det»til folk som prøver å bli gravide. Få ting som gjør jeg så provosert etter å selv ha slitt med uforklarlig infertilitet. Hadde det vært så enkelt 🫠 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #17 Del Skrevet 1. oktober 2023 Ser godt en strek der når jeg tar på max lys på mobilen. Tipper den er sterkere i morgen. Anonymkode: dc13e...38e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #18 Del Skrevet 1. oktober 2023 Syns liksom det er noe, men samtidig ikke noe🙈. Slike skygger hadde jeg ikke stolt på. Opplevd det selv flere ganger uten at det er noe. Og om det er babystrek ts så blir den sterkere i morgen Lykke til Anonymkode: 114c1...c3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini87 Skrevet 1. oktober 2023 Forfatter #19 Del Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Syns liksom det er noe, men samtidig ikke noe🙈. Slike skygger hadde jeg ikke stolt på. Opplevd det selv flere ganger uten at det er noe. Og om det er babystrek ts så blir den sterkere i morgen Lykke til Anonymkode: 114c1...c3f Er veldig vansklig å få fram på bildet 🤞 Satser på at streken er sterkere om en dag eller to å at dette går veien. La på svart/hvitt filter å da syns jeg den kommer enda mere fram 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini87 Skrevet 1. oktober 2023 Forfatter #20 Del Skrevet 1. oktober 2023 Smågodt23 skrev (3 timer siden): Kan folk SLUTTE med å fortelle andre at det handler om «å slappe av» og «bare ha det hyggelig», «ta dere en ferie», «drikk et glass vin», «ikke stress», «ikke tenk på det»til folk som prøver å bli gravide. Få ting som gjør jeg så provosert etter å selv ha slitt med uforklarlig infertilitet. Hadde det vært så enkelt 🫠 Enig. Jeg har hatt og har PCOS i mange år så dette er for oss super lykke. Veldig enkelt å si at man skal slappe av å kose seg i lag, men samtidig så er det så utrolig vondt når det ikke går din vei liksom. Er derfor jeg skrev dette p hadde lyst å dele det med noen i tilfelle noen faktiskt kunne som meg se to streker. For oss er dette kjempe spennende, men samtidig drit skummelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå