AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #1 Del Skrevet 30. september 2023 Gravid for 5. gang. Hatt 3 SA og 1 MA. Er så redd. Noen som har vært i lignende situasjon? Hvordan ville dere levd? Noen tiltak dere ville gjort? Anonymkode: a1ca7...759 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #2 Del Skrevet 30. september 2023 Går du på noen medisiner? Har bare to SA bak meg, men gikk på tredje forsøk. Tok en uke om gangen. Ble letta når jeg kom til uke 12,18,25 og så terminuka Anonymkode: 7b02f...8ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #3 Del Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Går du på noen medisiner? Har bare to SA bak meg, men gikk på tredje forsøk. Tok en uke om gangen. Ble letta når jeg kom til uke 12,18,25 og så terminuka Anonymkode: 7b02f...8ea Har denne gangen fått albyl-e, så håper det gjør susen! 2 SA er ikke bare det heller, er så utrolig vondt.. godt å høre at det gikk på 3. forsøk. Gjorde du noe annerledes? Anonymkode: a1ca7...759 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 30. september 2023 #4 Del Skrevet 30. september 2023 Albyl-e skal kunne hjelpe, progesteron også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #5 Del Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har denne gangen fått albyl-e, så håper det gjør susen! 2 SA er ikke bare det heller, er så utrolig vondt.. godt å høre at det gikk på 3. forsøk. Gjorde du noe annerledes? Anonymkode: a1ca7...759 Nei gjorde ingenting sånn sett. Bortsett fra å kaste meg over mannen på de rette dagene😅 Anonymkode: 7b02f...8ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 30. september 2023 #6 Del Skrevet 30. september 2023 Jeg brukte 2,5 år hadde to SA før jeg ble gravid med eldste, og en BO og en MA før jeg ble gravid med yngste. De fant aldri ut hvorfor jeg slet, men plutselig klaffet alt. Jeg var 20 da vi startet å prøve, og fikk siste da jeg var 26, så alder var ikke en risikofaktor heller, men jeg har endometriose…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #7 Del Skrevet 30. september 2023 Topsi skrev (29 minutter siden): Albyl-e skal kunne hjelpe, progesteron også Tar begge deler! Tatt progesteron de siste to graviditetene uten effekt, så håper albyl-e gjør susen Anonymkode: a1ca7...759 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #8 Del Skrevet 30. september 2023 Jeg hadde 5-6 spontanaborter før den satt. Dette var mellom nr 1 og 2. Det var en vond tid, men så ordnet det seg heldigvis. Håper det samme for deg ❤️ Anonymkode: caf0b...8da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #9 Del Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Gravid for 5. gang. Hatt 3 SA og 1 MA. Er så redd. Noen som har vært i lignende situasjon? Hvordan ville dere levd? Noen tiltak dere ville gjort? Anonymkode: a1ca7...759 På 5 forsøket fikk jeg progesteron og progynova. satt som et skudd resultatet er 1 mnd gammelt nå.. Anonymkode: 36337...9cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå