Gå til innhold

Gravid etter flere aborter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gravid for 5. gang. Hatt 3 SA og 1 MA. Er så redd. Noen som har vært i lignende situasjon? Hvordan ville dere levd? Noen tiltak dere ville gjort?

Anonymkode: a1ca7...759

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går du på noen medisiner?

Har bare to SA bak meg, men gikk på tredje forsøk. Tok en uke om gangen. Ble letta når jeg kom til uke 12,18,25 og så terminuka

Anonymkode: 7b02f...8ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Går du på noen medisiner?

Har bare to SA bak meg, men gikk på tredje forsøk. Tok en uke om gangen. Ble letta når jeg kom til uke 12,18,25 og så terminuka

Har denne gangen fått albyl-e, så håper det gjør susen! 2 SA er ikke bare det heller, er så utrolig vondt.. godt å høre at det gikk på 3. forsøk. Gjorde du noe annerledes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har denne gangen fått albyl-e, så håper det gjør susen! 2 SA er ikke bare det heller, er så utrolig vondt.. godt å høre at det gikk på 3. forsøk. Gjorde du noe annerledes?

Nei gjorde ingenting sånn sett. Bortsett fra å kaste meg over mannen på de rette dagene😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte 2,5 år hadde to SA før jeg ble gravid med eldste, og en BO og en MA før jeg ble gravid med yngste. De fant aldri ut hvorfor jeg slet, men plutselig klaffet alt. Jeg var 20 da vi startet å prøve, og fikk siste da jeg var 26, så alder var ikke en risikofaktor heller, men jeg har endometriose….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Topsi skrev (29 minutter siden):

Albyl-e skal kunne hjelpe, progesteron også

Tar begge deler! Tatt progesteron de siste to graviditetene uten effekt, så håper albyl-e gjør susen

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde 5-6 spontanaborter før den satt. Dette var mellom nr 1 og 2. Det var en vond tid, men så ordnet det seg heldigvis. Håper det samme for deg ❤️

Anonymkode: caf0b...8da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Gravid for 5. gang. Hatt 3 SA og 1 MA. Er så redd. Noen som har vært i lignende situasjon? Hvordan ville dere levd? Noen tiltak dere ville gjort?

På 5 forsøket fikk jeg progesteron og progynova. satt som et skudd resultatet er 1 mnd gammelt nå.. :)

Anonymkode: 36337...9cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...