AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #1 Del Skrevet 30. september 2023 Burde jeg ha sex med exen min når jeg har behov det er helt klart tryggeste alternativ. Burde jeg gjøre "den andre greia" jeg tenker på å gjøre eller la være og hvis ja, hvorfor? Er det mulig for meg å finne en annen trygg sexpartner og bli lykkelig? Hilsen K46 Anonymkode: 19e2d...041 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #2 Del Skrevet 30. september 2023 Jeg føler du må løfte blikket. Søk mot nye horisonter. Du skal ikke være redd for en regnfull periode. Noen ganger er det gull i enden av regnbuen. Anonymkode: 8542b...60f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #3 Del Skrevet 30. september 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg føler du må løfte blikket. Søk mot nye horisonter. Du skal ikke være redd for en regnfull periode. Noen ganger er det gull i enden av regnbuen. Anonymkode: 8542b...60f Thx. Anonymkode: 19e2d...041 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #4 Del Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg føler du må løfte blikket. Søk mot nye horisonter. Du skal ikke være redd for en regnfull periode. Noen ganger er det gull i enden av regnbuen. Anonymkode: 8542b...60f Kan jeg spørre om noe? Ser du om han jeg dater nå blir kjæresten min på sikt, og om det blir bra og riktig for meg? 😊 Anonymkode: 59d2e...44a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #5 Del Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kan jeg spørre om noe? Ser du om han jeg dater nå blir kjæresten min på sikt, og om det blir bra og riktig for meg? 😊 Anonymkode: 59d2e...44a Føler det er en usikkerhet hos deg. Ser to separerte objekter, så tenker stor avstand eller distansert. Men denne distansen fylles med en grønn bro, så tror det du er usikker på vil løse seg og det kan tyde på en fruktbar relasjon 😊 Anonymkode: 8542b...60f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #6 Del Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Føler det er en usikkerhet hos deg. Ser to separerte objekter, så tenker stor avstand eller distansert. Men denne distansen fylles med en grønn bro, så tror det du er usikker på vil løse seg og det kan tyde på en fruktbar relasjon 😊 Anonymkode: 8542b...60f Tusen takk❤️ Denne grønne broen ga meg umiddelbart håp😊 Distansen du føler, føler jeg også på til en viss grad. Dvs, vi nærmer hverandre gradvis mer og mer, men jeg kjenner på en frykt for at vi ikke skal komme helt dit jeg har behov for i et forhold, hvor man kan snakke om, og dele alt man har behov for, og bli møtt med full aksept og forståelse. Å få følelsene sine validert, på en måte. Det er min frykt, men jeg føler også at han holder en viss distanse, og sikkert har sin egen usikkerhet i dette, og det vet jeg ikke hva dreier seg om. Får du opp noe av det? Er han usikker på om han liker meg på den rette måten? Bildet av den grønne broen skal jeg holde fast på❤️ Anonymkode: 59d2e...44a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå