Gå til innhold

Vi vurderer barn nr 4…

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vil dele erfaring med så stor familie? Jeg hadde 2 barn fra før da jeg møtte mannen i mitt liv i 2019. I 2023 fikk vi ett felles barn. Mannen har veldig lyst på en til, jeg er usikker. 4 barn er mye! Vi elsker å være med kidsa, men vi har begge krevende karrierer og travle dager… Hvor stor forskjell er det på 3 vs 4 barn i hverdagen? Må nevnes at de 2 eldste barna begynner å bli relativt store (slutten av barneskolen). Minste barnet er «enebarn» annenhver uke, da er de eldste hos sin far.. Hva tenker du?

Anonymkode: 77ce5...b36

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er et av fire søsken, og jeg sier kjør på! Jeg er så takknemlig for at vi er fire❤️

Anonymkode: 054cc...93f

• Liker 1
Skrevet

Har selv 3 søsken. Vi er født i 2 kull. Når jeg ser tilbake så skjønner jeg at det kanskje ble litt mye for foreldrene mine. De var opptatt med bleieunger når jeg var tidlig i ungdomsårene. Føler vel at jeg fikk litt vel frie tøyler og litt lite oppfølging sånn generelt. Men har dere energi til det så kjør på.

Ikke akkurat det du spurte om men. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Minste barnet er «enebarn» annenhver uke, da er de eldste hos sin far..

Anonymkode: 77ce5...b36

Dette tenker jeg hadde vært avgjørende for min del. Ville absolutt ofret mye for at også minste skulle få ha en å være når i alder og oppleve det å ha søsken på heltid.

Anonymkode: 1bd28...ed1

• Liker 1
Skrevet

Elsker livet med fire!

• Liker 2
Skrevet

Why?

Anonymkode: 38d4d...f8d

Skrevet

Vi var 4. Jeg var nr 2 og ble nesten alltid glemt. 16 år mellom eldst og yngst hos oss. 

Anonymkode: 600cb...44f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...