AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #1 Skrevet 29. september 2023 Kommunen skal føre tilsyn i barnehage hvor våre barn går. Er tilsyn tilfeldig, eller kommer det på bakgrunn av melding fra ansatte eller foreldre? Tilsynet er varslet. Anonymkode: 2a942...7f8
Sofakona Skrevet 29. september 2023 #2 Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kommunen skal føre tilsyn i barnehage hvor våre barn går. Er tilsyn tilfeldig, eller kommer det på bakgrunn av melding fra ansatte eller foreldre? Tilsynet er varslet. Anonymkode: 2a942...7f8 Ja de får tilsyn
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #3 Skrevet 29. september 2023 Sofakona skrev (2 minutter siden): Ja de får tilsyn Du svarte ikke på spørsmålet 😅 Det kan være tilfeldig, men det kan også være at de har fått inn bekymringer Anonymkode: d2f1a...aee 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #4 Skrevet 29. september 2023 1 minutt siden, Sofakona said: Ja de får tilsyn Ja, jeg vet de får tilsyn. Men er dette basert på en 'loddtrekning' hvor de velger ut tilfeldige barnehager de skal besøke i løpet av året, eller kommer tilsynet på bakgrunn av en type bekymringsmelding? Må de ha 'en grunn' til å gå inn? TS Anonymkode: 2a942...7f8
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #5 Skrevet 29. september 2023 Just now, AnonymBruker said: Du svarte ikke på spørsmålet 😅 Det kan være tilfeldig, men det kan også være at de har fått inn bekymringer Anonymkode: d2f1a...aee Takk 😊 Har opplevd litt ting jeg ikke synes er helt innafor, så lurte på om noen andre kunne ha meldt, eller om det er helt tilfeldig. TS Anonymkode: 2a942...7f8
Sofakona Skrevet 29. september 2023 #6 Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk 😊 Har opplevd litt ting jeg ikke synes er helt innafor, så lurte på om noen andre kunne ha meldt, eller om det er helt tilfeldig. TS Anonymkode: 2a942...7f8 Har du snakket med styrer om dette?
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #7 Skrevet 29. september 2023 Just now, Sofakona said: Har du snakket med styrer om dette? Nei, tenkte å sjekke om noen her visste, men kommer til å spørre når jeg henter idag ettersom jeg forstår det kan være både og. Har nevnt de tingene jeg ikke har synes var ok situasjoner ovenfor de ansatte, men er snart foreldrekonferanse, og kommer til å ta opp alt da. Det er ikke alltid tid og rom til å snakke med dem om tingene i hverdagen, da de selvsagt er opptatte når vi møtes ved henting/levering. TS Anonymkode: 2a942...7f8
Sofakona Skrevet 29. september 2023 #8 Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, tenkte å sjekke om noen her visste, men kommer til å spørre når jeg henter idag ettersom jeg forstår det kan være både og. Har nevnt de tingene jeg ikke har synes var ok situasjoner ovenfor de ansatte, men er snart foreldrekonferanse, og kommer til å ta opp alt da. Det er ikke alltid tid og rom til å snakke med dem om tingene i hverdagen, da de selvsagt er opptatte når vi møtes ved henting/levering. TS Anonymkode: 2a942...7f8 Da avtaler du møte med styrer... foreldremøte er ikke beste stedet å ta opp slike ting da det ofte ikke blir tid. Ring styrer og be om møte så dere kan sette dere ned å finne ut om ting. Be om tilsyn er litt større ting 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #9 Skrevet 29. september 2023 Just now, Sofakona said: Da avtaler du møte med styrer... foreldremøte er ikke beste stedet å ta opp slike ting da det ofte ikke blir tid. Ring styrer og be om møte så dere kan sette dere ned å finne ut om ting. Be om tilsyn er litt større ting Foreldrekonferanse som i barnets foreldre, og to stk fra barnehagen. Dette har vi hver høst. Foreldremøte har vi allerede hatt, tar ikke opp enkelttilfeller som har skjedd i plenum der 😊 TS Anonymkode: 2a942...7f8 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #10 Skrevet 29. september 2023 Begge deler kan skje, jeg jobber i bolig og i år var det varslet (altså de varslet i fjor) at alle boliger i kommunen ville få tilsyn i år. Men de kan også komme på tilsyn på bakgrunn av meldinger som kommer inn. Anonymkode: 9eec6...56d 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #11 Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kommunen skal føre tilsyn i barnehage hvor våre barn går. Er tilsyn tilfeldig, eller kommer det på bakgrunn av melding fra ansatte eller foreldre? Tilsynet er varslet. Anonymkode: 2a942...7f8 Det er noe alle barnehager går gjennom med noen års mellomrom. De observerer og finner ut om det er noe barnehagen kan bli bedre på. Anonymkode: 1065b...722 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #12 Skrevet 29. september 2023 Det er tilsyn hos oss to ganger i året fast. Kan være andre tilfeldige tilsyn ellers også. Mest sannsynlig er det hms-tilsyn Anonymkode: 2801e...be8 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #13 Skrevet 29. september 2023 Begge deler gjøres, så det er umulig for noen her å vite. Anonymkode: 827a7...c9a 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #14 Skrevet 29. september 2023 19 minutter siden, AnonymBruker said: Begge deler gjøres, så det er umulig for noen her å vite. Anonymkode: 827a7...c9a Det var egentlig det jeg lurte på 😊 om det alltid var etter melding, eller om det også kunne være tilfeldig. Anonymkode: 2a942...7f8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå