AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #1 Del Skrevet 29. september 2023 Hadde innsett på riksen i august. Legen som skulle gjøre innsettet, sleit med å sette på plass spekelet og prøvde flere ganger. Hele prosedyren var veldig ubehagelig, hun sleit med å få inn egget, tok ut igjen utstyret flere ganger osv. Ble negativt forsøk, som forventet, da jeg følte hun «kåla» mye. De bruker jo heller ikke ultralyd, så de aner jo ikke hvor de gjør av egget. Tenker at sannsynligheten for at hun mistet eller feilplasserte det, er veldig stor, da hun sleit så. Noen som har opplevd det? Eller har tanker om situasjonen min? Føler innsettet ble bortkastet. Anonymkode: db172...fa4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #2 Del Skrevet 29. september 2023 Har opplevd mye av det samme ja, ca halvparten av gangene så dreiv de på i evigheter. Inn og ut og nye leger inn og sykepleierskifte og inn og ut av rommet (uten tanke om at jeg ligger i en sårbar posisjon og helt ikke vil bli sett av folkene på gangen). Under det ene innsettet kom egget ut igjen(!) og hadde ikke engang kommet ut av strået... "det er derfor vi dobbeltsjekker strået etter innsett" sa legen, men faen heller da, bruk ultralyd og gjør jobben ordentlig. Gudene vet hvor egget ble satt... Har opplevd så mye feil der at hvis jeg kunne gått tilbake i tid hadde jeg selvfølgelig gått privat med en gang... lurer på hvordan suksessraten til Riksen er kontra andre klinikker. Anonymkode: 973dc...dc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #3 Del Skrevet 29. september 2023 På St Olavs og Medicus bruker de ultralyd ved innsett. Høres rart ut å ikke bruke det?? Anonymkode: 941a6...d1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #4 Del Skrevet 29. september 2023 Ts her. Vi går over til privat nå, selvom jeg fortsatt har egg på frys på riksen. Vært så mye tull og rart hele veien, psyken min er helt ødelagt av det. Skjønner ikke hvorfor de ikke kan gjøre ting ordentlig. Føler de gir blanke i om vi blir gravide, de gjør bare det de må og ikke noe annet. Blir irritert over at de ikke engang gidder å bruke UL slik at de ser at egget blir plassert riktig. Anonymkode: db172...fa4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #5 Del Skrevet 29. september 2023 Riksen virker nærmest å være ubrukelig på ivf systemet sitt. Lange ventetider, dårlig oppfølging, merkelige protokoller og rutiner mm... Har sett og hørt ytterst få være fornøyd med ivf på Riksen. Har selv spurt på min egen klinikk om ting de gjør på Riksen er vanlig praksis da jeg har en venninne som har vært der. Fikk til svar fra min ivf lege at det var individuelt hvordan de gjorde ting, men at hun absolutt mente det var slurvete arbeid. Anonymkode: 3e195...fe2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå