Gå til innhold

Ekkelt familiemedlem

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har et familiemedlem som er veldig manipulerende, hun lurer alle til og tro at hun er uskyldig og snill men er en sikkelig bitch. Hun har barn fra før, og dyttet unga sine på foreldrene til samboeren hun lot ikke kontakten komme av seg selv men bare tvingte dem til og være besteforeldre når de ikke hadde lyst en gang. Hun har sex alle, til tross for at hun er i et samboerskap. Hun sender usanne bekymringsmeldinger på folk fordi hun har så mye hat i seg, hun stjeler penger fra staten også. Hun er et ondt menneske med onde intensjoner, og bryr seg ikke hvem hun tråkker over så lenge hun fremstår snill og grei. Hun er det største ludderet her vi bor, men alikevell er alle så manipulert til at dem tror hun er et godt menneske jeg skjønner ikke at det er mulig! Feit og ekkel er hun 

Anonymkode: 20439...084

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt hun har noen sjarmtroll i familien som får et kick av å kalle slekta ludder på nettet, da. 

Anonymkode: 46889...b0c

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Den beskrivelsen minner meg veldig om mor mi.. som jeg ikke lenger har i livet mitt.

• Manipulerende

• Eier ikke selvinnsikt

• Horet seg når vi var barn + satte opp ting i andres navn

• Utsatte meg for overgrep + grov omsorgssvikt

• Utsatte mine søsken for grov omsorgssvikt 

• Skylder alltid på andre, aldri seg selv

• Tar ikke imot profesjonell hjelp

• Alkoholiker 

• Hadde ikke døgnrytme i det hele tatt

• Har voksne barn med forskjellige fedre 

• Løgner 

• Rømmer fra alt som er vanskelig 

• Blir aldri frisk 

Endret av Danielx
Skrevet

Hun er Psykopat eller narsissist. De er grenseløse, empati løse, uansvarlige og har et seksuelt utsvevende liv. Bare røde flagg her.

Anonymkode: 13afd...7af

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Har et familiemedlem som er veldig manipulerende, hun lurer alle til og tro at hun er uskyldig og snill men er en sikkelig bitch. Hun har barn fra før, og dyttet unga sine på foreldrene til samboeren hun lot ikke kontakten komme av seg selv men bare tvingte dem til og være besteforeldre når de ikke hadde lyst en gang. Hun har sex alle, til tross for at hun er i et samboerskap. Hun sender usanne bekymringsmeldinger på folk fordi hun har så mye hat i seg, hun stjeler penger fra staten også. Hun er et ondt menneske med onde intensjoner, og bryr seg ikke hvem hun tråkker over så lenge hun fremstår snill og grei. Hun er det største ludderet her vi bor, men alikevell er alle så manipulert til at dem tror hun er et godt menneske jeg skjønner ikke at det er mulig! Feit og ekkel er hun 

Anonymkode: 20439...084

Du høres ikke så veldig sympatisk ut selv… Sjalusi er en sykdom hos noen, men hva får du ut av å slenge ut av deg slikt på nett?

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Godt hun har noen sjarmtroll i familien som får et kick av å kalle slekta ludder på nettet, da. 

Anonymkode: 46889...b0c

Hvis hun er det TS beskriver, hva er da galt med å kalle henne ludder på et anonymt forum? Ingen vet hvem det er.... 

Anonymkode: 28731...ae6

Skrevet
Motelvibes skrev (3 minutter siden):

Du høres ikke så veldig sympatisk ut selv… Sjalusi er en sykdom hos noen, men hva får du ut av å slenge ut av deg slikt på nett?

Atte HÆÆ? Hva i alle dager er dette for en konklusjon? Hjelpe meg.... TS er garantert ikke sjalu...., men garantert veldig oppgitt og lei - og kanskje flau over denne slektningen?

Anonymkode: 28731...ae6

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hun er Psykopat eller narsissist. De er grenseløse, empati løse, uansvarlige og har et seksuelt utsvevende liv. Bare røde flagg her.

Anonymkode: 13afd...7af

KG' daglige diagnoser. 

Anonymkode: 3e456...85b

• Liker 3
Skrevet

Hva er poenget med innlegget ditt ts? Ser ikke noe spørsmål .. det her er da mer passende utblåsning i en dagbok enn et innlegg på kvinneguiden. 

Anonymkode: 2ac93...c85

• Liker 2
Skrevet

Heter hun Johanne?

Anonymkode: 298a5...07d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Heter hun Johanne?

Anonymkode: 298a5...07d

Mener du hun Skilles? 

Anonymkode: ccc53...d6f

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor bryr du deg så mye? Kan du ikke bare la være og bryte kontakten hvis hun er så ekkel

Anonymkode: 73b0f...aee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...