AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #1 Skrevet 28. september 2023 Har et familiemedlem som er veldig manipulerende, hun lurer alle til og tro at hun er uskyldig og snill men er en sikkelig bitch. Hun har barn fra før, og dyttet unga sine på foreldrene til samboeren hun lot ikke kontakten komme av seg selv men bare tvingte dem til og være besteforeldre når de ikke hadde lyst en gang. Hun har sex alle, til tross for at hun er i et samboerskap. Hun sender usanne bekymringsmeldinger på folk fordi hun har så mye hat i seg, hun stjeler penger fra staten også. Hun er et ondt menneske med onde intensjoner, og bryr seg ikke hvem hun tråkker over så lenge hun fremstår snill og grei. Hun er det største ludderet her vi bor, men alikevell er alle så manipulert til at dem tror hun er et godt menneske jeg skjønner ikke at det er mulig! Feit og ekkel er hun Anonymkode: 20439...084 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #2 Skrevet 28. september 2023 Godt hun har noen sjarmtroll i familien som får et kick av å kalle slekta ludder på nettet, da. Anonymkode: 46889...b0c 6 1 5
Gjest Danielx Skrevet 28. september 2023 #3 Skrevet 28. september 2023 (endret) Den beskrivelsen minner meg veldig om mor mi.. som jeg ikke lenger har i livet mitt. • Manipulerende • Eier ikke selvinnsikt • Horet seg når vi var barn + satte opp ting i andres navn • Utsatte meg for overgrep + grov omsorgssvikt • Utsatte mine søsken for grov omsorgssvikt • Skylder alltid på andre, aldri seg selv • Tar ikke imot profesjonell hjelp • Alkoholiker • Hadde ikke døgnrytme i det hele tatt • Har voksne barn med forskjellige fedre • Løgner • Rømmer fra alt som er vanskelig • Blir aldri frisk Endret 28. september 2023 av Danielx
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #4 Skrevet 29. september 2023 Hun er Psykopat eller narsissist. De er grenseløse, empati løse, uansvarlige og har et seksuelt utsvevende liv. Bare røde flagg her. Anonymkode: 13afd...7af
Motelvibes Skrevet 29. september 2023 #5 Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Har et familiemedlem som er veldig manipulerende, hun lurer alle til og tro at hun er uskyldig og snill men er en sikkelig bitch. Hun har barn fra før, og dyttet unga sine på foreldrene til samboeren hun lot ikke kontakten komme av seg selv men bare tvingte dem til og være besteforeldre når de ikke hadde lyst en gang. Hun har sex alle, til tross for at hun er i et samboerskap. Hun sender usanne bekymringsmeldinger på folk fordi hun har så mye hat i seg, hun stjeler penger fra staten også. Hun er et ondt menneske med onde intensjoner, og bryr seg ikke hvem hun tråkker over så lenge hun fremstår snill og grei. Hun er det største ludderet her vi bor, men alikevell er alle så manipulert til at dem tror hun er et godt menneske jeg skjønner ikke at det er mulig! Feit og ekkel er hun Anonymkode: 20439...084 Du høres ikke så veldig sympatisk ut selv… Sjalusi er en sykdom hos noen, men hva får du ut av å slenge ut av deg slikt på nett? 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #6 Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Godt hun har noen sjarmtroll i familien som får et kick av å kalle slekta ludder på nettet, da. Anonymkode: 46889...b0c Hvis hun er det TS beskriver, hva er da galt med å kalle henne ludder på et anonymt forum? Ingen vet hvem det er.... Anonymkode: 28731...ae6
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #7 Skrevet 29. september 2023 Motelvibes skrev (3 minutter siden): Du høres ikke så veldig sympatisk ut selv… Sjalusi er en sykdom hos noen, men hva får du ut av å slenge ut av deg slikt på nett? Atte HÆÆ? Hva i alle dager er dette for en konklusjon? Hjelpe meg.... TS er garantert ikke sjalu...., men garantert veldig oppgitt og lei - og kanskje flau over denne slektningen? Anonymkode: 28731...ae6
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #8 Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hun er Psykopat eller narsissist. De er grenseløse, empati løse, uansvarlige og har et seksuelt utsvevende liv. Bare røde flagg her. Anonymkode: 13afd...7af KG' daglige diagnoser. Anonymkode: 3e456...85b 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #9 Skrevet 29. september 2023 Hva er poenget med innlegget ditt ts? Ser ikke noe spørsmål .. det her er da mer passende utblåsning i en dagbok enn et innlegg på kvinneguiden. Anonymkode: 2ac93...c85 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #10 Skrevet 29. september 2023 Heter hun Johanne? Anonymkode: 298a5...07d
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #11 Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Heter hun Johanne? Anonymkode: 298a5...07d Mener du hun Skilles? Anonymkode: ccc53...d6f 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #12 Skrevet 29. september 2023 Hvorfor bryr du deg så mye? Kan du ikke bare la være og bryte kontakten hvis hun er så ekkel Anonymkode: 73b0f...aee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå