Gå til innhold

"typen" = feiging!

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Nei... men nå som du sier det så begynner jeg å lure om du kanskje har rett. Jeg mener, jeg måtte alltid gi beskjed når jeg skulle komme til ham, og han hadde ofte mange unnskyldninger som feks når vi planla å reise på sommerferie og skulle spare opp penger så var han alltid blakk når sommeren var der og turen ble avlyst....

Jeg er så dum... :grine:

Anonymkode: 9c920...ef0

Er du sikker på at du har vært hos han og ikke et sted han har lånt når du har vært der?

Anonymkode: 748a7...7e5

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Er du sikker på at du har vært hos han og ikke et sted han har lånt når du har vært der?

Anonymkode: 748a7...7e5

Han fikk post levert på døra... :S

Skrevet
Enmanelskeråhate skrev (3 timer siden):

Er jo bare fordeler for deg å bli kvitt gamlingen

Du har rett! Jeg burde takket ham istedenfor! Men.... skulle ønske han ikke hadde ventet i 7 år.... 7 år av livet bortkastet.... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er jo ganske tydelig at det er over. Men jeg hadde tatt å ringt han, spurt hva som skjer. Sendt melding om at det er greit at han ønsker å avslutte, men etter så lang tid er det minste du kan forlange at han faktisk snakker med deg.

Ghosting er noe jeg har gjort, men da med folk jeg kun har pratet med på Tinder, og faktisk aldri møtt og hatt en date med.

Anonymkode: c7c6b...c1f

Han tar ikke tlf eller svarer på meldinger... 

Skrevet

Du er gammelt nytt Ts. 

Har har funnet seg en ny 16 åring. Han har tydeligvis en øvre grense på alder. Noe som han viser tydelig. 

Håper du får hjelp etter det her. Han har brukt deg. Ingen 16 åring passer in i et forhold med en som er 33.

Her syns jeg faktisk litt synd på deg og den skaden han har påført deg. 

Anonymkode: 1f2b8...b57

• Liker 2
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...