Gjest Gjest_Tutta_* Skrevet 23. januar 2006 #1 Del Skrevet 23. januar 2006 Er det noen som kan anbefale et nettsted hvis jeg skal kjøpe Windsor Pilates, den som består av tre videoer? Hvor er det billigst? Jeg har funnet et par, men har sikkert gått glipp av noen. Og så er jeg litt redd for å bli overrasket av store tollavgifter. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2006 #2 Del Skrevet 23. januar 2006 TV-shop? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Respect Skrevet 23. januar 2006 #3 Del Skrevet 23. januar 2006 Laste ned fra nettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 23. januar 2006 #4 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Innlegget er slettet. For kjøp og salg henvises det til markedsplassen. Druscilla - moderator Endret 23. januar 2006 av Druscilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 24. januar 2006 #5 Del Skrevet 24. januar 2006 du kan kjøpe detn på internett. bare ta et søk, så finner du den nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2006 #6 Del Skrevet 25. januar 2006 Jeg har søkt, og jeg finner selvfølgelig steder. Jeg vet jo at jeg kan kjøpe den på internett, det var liksom intensjonen... Men prisene er så lite sammenlignbare, synes jeg. Noe i Euro, noe i dollar, avgift slik og avgift sånn. Derfor lurte jeg på om noen hadde sjekket dette litt mer grundig, så jeg slipper selv... Ser et innlegg er slettet her. Var det noen som hadde dvd'er å selge? Legger du i såfall ut et innlegg på markedsplassen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 25. januar 2006 #7 Del Skrevet 25. januar 2006 Tv-shop Har ikke sett så mange steder egentlig, men syns prisen var helt grei, moms var allerede betalt og leveringstiden kort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2006 #8 Del Skrevet 25. januar 2006 Jeg har søkt, og jeg finner selvfølgelig steder. Jeg vet jo at jeg kan kjøpe den på internett, det var liksom intensjonen... Men prisene er så lite sammenlignbare, synes jeg. Noe i Euro, noe i dollar, avgift slik og avgift sånn. Derfor lurte jeg på om noen hadde sjekket dette litt mer grundig, så jeg slipper selv... Ser et innlegg er slettet her. Var det noen som hadde dvd'er å selge? Legger du i såfall ut et innlegg på markedsplassen? ← En valutakalkulater, som man blant annet finner flere av på www.startsiden.no er ikke dumt å bruke når man skal regne om summer. Det gjør jeg Tv-shop Har ikke sett så mange steder egentlig, men syns prisen var helt grei, moms var allerede betalt og leveringstiden kort. ← Jeg kjøpte min der jeg også, gikk helt fint det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå