AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #1 Del Skrevet 27. september 2023 Er invitert i bryllup og lurer på hvem slags kjole jeg bør ha på meg? Hva er passende? Anonymkode: 9b61a...eb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #2 Del Skrevet 27. september 2023 Det skal stå i invitasjonen hva slags antrekk som forventes. Anonymkode: e9e3c...51e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #3 Del Skrevet 27. september 2023 Lang kjole er sjelden feil. Pyntet, vil jeg si Anonymkode: 5901d...af7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #4 Del Skrevet 27. september 2023 HVA slags kjole. 😑 Anonymkode: 256e5...f8d 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #5 Del Skrevet 27. september 2023 Får fnatt, altså. Det heter ikke "Hvem kjole." Anonymkode: 54a7c...453 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #6 Del Skrevet 27. september 2023 Du låner den kjolen av den du synes har penest kjole. Regner med du mente hvem sin kjole? Anonymkode: d840d...594 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #7 Del Skrevet 27. september 2023 Just now, AnonymBruker said: Du låner den kjolen av den du synes har penest kjole. Regner med du mente hvem sin kjole? Anonymkode: d840d...594 Nei, hvem slags kjole skal jeg kjøpe mener jeg Anonymkode: 9b61a...eb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #8 Del Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, hvem slags kjole skal jeg kjøpe mener jeg Anonymkode: 9b61a...eb5 Det heter HVA slags kjole!🤬 Anonymkode: 61568...dda 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #9 Del Skrevet 27. september 2023 1/10. Anonymkode: 76bbe...de9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #10 Del Skrevet 27. september 2023 Må folk gå 5 på hver eneste gang? Går det virkelig ikke an å bare ignorere slike tråder? Anonymkode: d8a7e...70f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #11 Del Skrevet 27. september 2023 Det kommer så mange sånne tråder nå om dagen at jeg får lyst til å spy. "Hvem" i steden for "hvilken" legges inn bare for å terge irriterte brukere her. Og det ser ut til å funke. Det kommer alltid noen og korrigerer irritert. Så mange tråder med dette som det er om dagen er det åpenbart en hjernedød halvtomsing som sitter og "morer" seg med å skrive det samme om og om igjen på KG, bare med en ny vri på feilbruken av hvem/hvilken i hvert innlegg. Personen burde vært rapportert og utestengt på livstid fra KG. Anonymkode: cab5a...843 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #12 Del Skrevet 30. september 2023 0/10 Anonymkode: f52ce...f05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #13 Del Skrevet 30. september 2023 Jeg lar meg villig irritere 😝 Det der er det dummeste jeg ser, det ser rett og slett hjernedødt ut. Det er nok dialekt, men hører ikke hjemme i skriftlig. Høres ultrabarnslig ut. Kan jo begynne å skrive slik jeg og da, her på berget har vi ikke denne «talefeilen» men noen sier fex bilen OSS, i stedet for bilen vår eller til nød bilen vårres som også er dialekt men ikke høres ut som du er fem år. Anonymkode: a47cd...fad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #14 Del Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg lar meg villig irritere 😝 Det der er det dummeste jeg ser, det ser rett og slett hjernedødt ut. Det er nok dialekt, men hører ikke hjemme i skriftlig. Høres ultrabarnslig ut. Kan jo begynne å skrive slik jeg og da, her på berget har vi ikke denne «talefeilen» men noen sier fex bilen OSS, i stedet for bilen vår eller til nød bilen vårres som også er dialekt men ikke høres ut som du er fem år. Anonymkode: a47cd...fad Og er det ikke imot forumsreglene å skrive på dialekt? Derfor er det ikke innafor å skrive «Hvem kjole» på noe vis. Anonymkode: d7a69...ec2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå