AnonymBruker Skrevet 27. september #1 Del Skrevet 27. september Hei. Ja dette høres sikkert selvsentrert og kvalmt ut, men det er også sant. Ingen av mine ekser har noengang kommet over meg, de elsker meg fortsatt og jeg er den de egentlig vil ha og drømmer om. For meg er dette litt uforståelig pga jeg ikke har hatt fin oppførsel mot de. Men det som går igjen er at de unnskylder alt jeg gjør galt. De føler og tror at jeg er deres livs kjærlighet. Men det er jeg jo ikke, fordi jeg har funnet min store kjærlighet og han er jeg sammen med. Er det flere damer som har det slik? Tanker rundt dette? Trenger ikke kommentarer om æsj så ekkel jeg er bla bla... dette er faktisk mer vanskelig, irriterende og ødeleggende enn det er fint eller koselig. Anonymkode: a7d43...5d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #2 Del Skrevet 27. september Mine ekser kommer ikke over meg heller, enda det var de selv som forlot meg. Noen folk er bare veldig nostalgiske og synes det er vanskelig å miste tilgang på eksen sin. Det er jo dumt for dem at de ikke kommer seg videre enten til et fint liv som singel eller finner en ny. For jeg er sånn at om de går så venter ikke jeg på dem, da "forlater jeg tilbake". Og så blir de sjokket fordi jeg elsket dem og viste det, og de trodde de kunne ta min kjærlighet for gitt. Anonymkode: 37468...d0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #3 Del Skrevet 27. september Det kunne jeg sakt om mine ekser også.. men tror det handler om at mange menn vil ha noen. En eks er jo en du kjenner/kjente godt og kan føles trygt men det betyr kanskje ikke at det er helt reelt. Jeg vet jeg hadde fått mine tilbake om jeg ønsket. Og den ene har dame. Men jeg tror ikke jeg hadde vært den eneste ene for det om. Anonymkode: 562b0...a8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #4 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. Ja dette høres sikkert selvsentrert og kvalmt ut, men det er også sant. Ingen av mine ekser har noengang kommet over meg, de elsker meg fortsatt og jeg er den de egentlig vil ha og drømmer om. For meg er dette litt uforståelig pga jeg ikke har hatt fin oppførsel mot de. Men det som går igjen er at de unnskylder alt jeg gjør galt. De føler og tror at jeg er deres livs kjærlighet. Men det er jeg jo ikke, fordi jeg har funnet min store kjærlighet og han er jeg sammen med. Er det flere damer som har det slik? Tanker rundt dette? Trenger ikke kommentarer om æsj så ekkel jeg er bla bla... dette er faktisk mer vanskelig, irriterende og ødeleggende enn det er fint eller koselig. Anonymkode: a7d43...5d2 Gutter er enkle. De savner bare det å kunne tømme seg i deg. Anonymkode: f74b3...187 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 27. september #5 Del Skrevet 27. september Faren til mitt barn har tapertser veggen med bilder av meg. Jeg kan ikke gjøre noe med det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #6 Del Skrevet 27. september De jeg kjenner som har det slik har vært med menn som de VET ikke er de beste de kan få. De liker å vite at de er den beste disse mennene noen gang vil få. Vet ikke om det gjelder deg. Stammer nok fra usikkerhet om å ikke være bra nok selv. Anonymkode: fb007...4cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #7 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Gutter er enkle. De savner bare det å kunne tømme seg i deg. Anonymkode: f74b3...187 Det er mye bitterhet på dette forumet Anonymkode: 2d29e...a52 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantemor Skrevet 27. september #8 Del Skrevet 27. september Hvordan er det vanskelig for deg da? Har du fortsatt kontakt med dem, slik at de stadig får sjansen til å gi deg stikk og blikk og ord om det? Såfremt du ikke har barn med de så kutter du jo kontakten helt. Har du barn med en av de så setter du ham på plass en gang for alle om at nå kutter han ut for du er lykkelig nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 27. september #9 Del Skrevet 27. september Vet ikke om jeg kan relatere fullstendig - for jeg har aldri vært ufin mot noen av mine ekser og begge to var utro mot meg, men det er merkelig hvordan de begge kom krypende tilbake med halen mellom beina når livet mitt var på et veldig bra sted. Om det var for å ødelegge eller fordi de følte tråden rundt lillefingeren løsnet, det er vanskelig å si. Den ene eksen min brukte «tilfeldigvis» å sende melding til «feil person» når han ville oppnå kontakt, og det var alltid rundt større begivenheter i livet mitt; ferdig utdannelse, ny kjæreste etc. Det tok ikke mange feilsendte meldinger til før det var gjennomskuet. Når jeg ikke svarte, eller presiserte at jeg kom til å blokkere han når han tok kontakt, så kom den klassiske «unnskyld for at jeg er til, og jeg skjønner at du hater meg»-tiraden. Nå har jeg vært sammen med mannen i mitt liv i fem år, og jeg har heldigvis ikke blitt kontaktet av dem på mange av de årene fordi jeg var beinhard på hva jeg ønsket og mente om oppførselen. Det er faktisk så enkelt som å gi beskjed om at man ikke ønsker kontakt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #10 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): De jeg kjenner som har det slik har vært med menn som de VET ikke er de beste de kan få. De liker å vite at de er den beste disse mennene noen gang vil få. Vet ikke om det gjelder deg. Stammer nok fra usikkerhet om å ikke være bra nok selv. Anonymkode: fb007...4cd Det er også et godt poeng! Mine ekser har vært menn jeg kunne være 100% sikker på at jeg var bedre enn for jeg var livredd for å bli såret. Jeg er gift nå med en fantastisk mann som jeg føler meg så heldig som har kapret! Jeg tror han garantert hadde funnet seg ei ny og fantastisk dame om det hadde blitt slutt og da hadde nok jeg vært glemt 😅😂 Anonymkode: 562b0...a8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #11 Del Skrevet 27. september Hvordan kan det eksene måtte drive og føle på sin kant være "ødeleggende" for deg, som lever ditt liv et annet sted? Det er vel ikke sånn at du støter på dem på gata hver dag, i butikken hver dag, på jobben hver dag, og at de begynner å mase på deg ansikt til ansikt? Plager de deg på noen måte via telefonen er det bare å blokkere. Så ikke det blir "ødeleggende" for deg. Anonymkode: 36a78...e41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #12 Del Skrevet 27. september Det kan være at de sier sånt til alle eksene for å se om noen av dem går på. Anonymkode: c27cc...5fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #13 Del Skrevet 27. september Det er da ikke ditt problem? De må ta ansvar for eget følelsesliv Anonymkode: 598d5...725 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 27. september #14 Del Skrevet 27. september Noen har "tiltrekningskraften" bare i seg, men enda oftere så tiltrekkes èn person veldig mye mer mot den andre enn ellers. Det kan være udefinerte grunner til det, men det bare skjer. Ofte innser man ikke dette før det er slutt. Den klassiske "du vet ikke hva du har før du har mistet det". For øvrig trenger det ikke nødvendigvis være du som er så "eksepsjonell". Ved kjærlighetssorg så hender det at den ene baker seg inn i og dyrker det vedkommende hadde, men ikke har lenger, i mangel på andre. Det dere hadde og du har blitt overromantisert og virkelighetsvridd, men likefullt handler det om deg. Det som er viktig er at du distanserer deg og ikke gir respons hvis du får henvendelser. Du må vise at det er ingenting å "hente" hos deg. Omså du må blokkere vedkommende tilslutt. For deres eget beste. Greia er at gir du dem et halmstrå av håp å klamre seg til, så opprettholdes eller forverres dette. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #15 Del Skrevet 27. september Er det deg igjen? Prøver du å booste selvbilder ditt med slike tråder? Bare patetisk. Mange, mange har opplevd å få eksene etter seg med de aller fleste (nesten alle andre) lager ikke slike tråder. Anonymkode: d5ed2...714 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #16 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. Ja dette høres sikkert selvsentrert og kvalmt ut, men det er også sant. Ingen av mine ekser har noengang kommet over meg, de elsker meg fortsatt og jeg er den de egentlig vil ha og drømmer om. For meg er dette litt uforståelig pga jeg ikke har hatt fin oppførsel mot de. Men det som går igjen er at de unnskylder alt jeg gjør galt. De føler og tror at jeg er deres livs kjærlighet. Men det er jeg jo ikke, fordi jeg har funnet min store kjærlighet og han er jeg sammen med. Er det flere damer som har det slik? Tanker rundt dette? Trenger ikke kommentarer om æsj så ekkel jeg er bla bla... dette er faktisk mer vanskelig, irriterende og ødeleggende enn det er fint eller koselig. Anonymkode: a7d43...5d2 Har tanken slått deg at de ikke våger å være oppriktig med deg? At du er såpass ufin at du er en skummel person å være ærlig med? Jeg har nemlig ett par venninner som har denne oppfatningen du har, den ene er ustabil og skummel når hun blir sint og fornærmet mens den andre blir så stakkarslig at det er vondt å være ærlig med henne. Som venn så vet jeg hvordan det er, en føler seg slem og råtten når en svarer henne ærlig. Anonymkode: 426df...c7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #17 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Mine ekser kommer ikke over meg heller, enda det var de selv som forlot meg. Noen folk er bare veldig nostalgiske og synes det er vanskelig å miste tilgang på eksen sin. Det er jo dumt for dem at de ikke kommer seg videre enten til et fint liv som singel eller finner en ny. For jeg er sånn at om de går så venter ikke jeg på dem, da "forlater jeg tilbake". Og så blir de sjokket fordi jeg elsket dem og viste det, og de trodde de kunne ta min kjærlighet for gitt. Anonymkode: 37468...d0d Sånn er min erfaring og. Jeg tenker at det handler om kontroll, den gode følelsen de fikk av omsorgen jeg ga. Samtidig opplevde jeg at samtlige ønsket å endre meg som person. Så jeg tror det handler mer om de enn at jeg liksom er så fantastisk. Jeg har opplevd sterk stalking i 3 av 4 brudd. Anonymkode: ac122...210 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #18 Del Skrevet 27. september Ikke få så mange ekser da vel. 🤨 Anonymkode: 0f590...8f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #19 Del Skrevet 27. september I forhold med psykisk vold, så blir ofte offeret nedbrutt og avhengig av voldspersonen. Det kan også være at de er redd for å gå i mot deg pga mulig hevn og ryktespredning. Da later en heller som at de forguder seg, selv om det ikke er kjærlighet men frykt. Anonymkode: 23af7...560 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #20 Del Skrevet 27. september Rettelse AnonymBruker Skrevet akkurat nå #1 I forhold med psykisk vold, så blir ofte offeret nedbrutt og avhengig av voldspersonen. Det kan også være at de er redd for å gå i mot deg pga mulig hevn og ryktespredning. Da later en heller som at de forguder deg, selv om det ikke er kjærlighet men frykt. Anonymkode: 23af7...560 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå