AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #41 Del Skrevet 27. september 2023 Tror det er stor forskjell på å bo alene og føle seg ensom, og å bo alene og ikke føle seg ensom. Anonymkode: ae48e...228 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gerd Karin Skrevet 16. februar #42 Del Skrevet 16. februar Jeg har alltid så avgjort vært den personen som aldri forstår meg på mennesker som ikke trives i sitt eget selskap og så absolutt må plage andre mennesker med sitt nervær. Her er det snakk om null menneskeverd fra min side. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #43 Del Skrevet 16. februar Jeg skjønner ikke at damer tør å bo med menn. Siden veldig mange menn er aggressive og liker å slå/drepe, man risikerer jo bli drept rett og slett. Bare se på alle drapene som har vært i det siste. Hvis jeg skulle bodd med en mann så måtte jeg gjemt unna alle kniver først... Hadde blitt mye styr. I skolene så banker gutter opp lærerne sine, så de fleste gutter/menn er jo voldelige. Bedre å bo alene og slippe vold og dødsfall. Anonymkode: 57bd4...cf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #44 Del Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (På 27.9.2023 den 8.44): Samme her. Jeg "klarer" det egentlig ikke, men hva annet skal man gjøre? Anonymkode: ae48e...228 Jeg hater det, har bodd alene i 7 år, blir ikke bedre… helt skrekkelig Anonymkode: fd8ef...98d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #45 Del Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (På 26.9.2023 den 23.43): Samme her. Mye trening og bevegelse på dagtid, husarbeid, middag, dusj og rett i seng når jeg kommer hjem. Hater å være alene, det er ok med en dag her og der når jeg er i et forhold men når det er hver dag hele tiden? Neifyf. Så jeg har ingen råd, men du er ikke alene om det Anonymkode: 4bce7...5a0 Når jobber du da? Anonymkode: 7cdf4...7bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 16. februar #46 Del Skrevet 16. februar (endret) Jeg trives alene, men jeg er ikke einstøing av den grunn. Nå bor jeg på et midlertidig sted, så jeg føl er at jeg er på hyttetur i en ukjent bygd. Tidligere ble jeg urolig bare jeg var solo en fredag eller lørdag, men de siste ti årene har jeg vært mye alene. Jeg tror det har gjort at jeg aldri kompromisser noen veier, fordi jeg setter pris på å være alene. Det å hele tiden være sammen med andre, trenger ikke å være ensbetydende med at en er sosial. Det vil si kompromisse på dater og sånn, ikke øvrige greier. Som regel, når jeg ikke på hytte, vasker, rydder jeg, unner meg en øl/glass vin, noe sunt, men samtidig noe som er godt i helgene. Det kan jo ikke alltid være sånn, men det er en fin base å ta med seg. Endret 16. februar av Hoia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #47 Del Skrevet 16. februar Har et barn på 4, så er ikke helt alene, men liker ikke å være alene på kveldstid. Synes det er kjedelig og ensomt. Anonymkode: ae48e...228 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #48 Del Skrevet 16. februar Jeg elsker være med kjæresten på kveldene, ligge på sofaen, se tv, kose og lage mat sammen. Men minst like mye elsker jeg de kveldene han er hjemme hos seg selv, og jeg kan skru opp volumet på musikken, lage akkurat den maten jeg vil, mens jeg danser og synger av full hals på kjøkkenet. Eller ta meg ett glass vin og danse rundt i stua. Eller bare ligge på sofaen i en hullete pysj og se en tegnefilm mens jeg koser meg med cheesedoodles. Anonymkode: 76728...b08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imagineme Skrevet 16. februar #49 Del Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (På 26.9.2023 den 22.59): Jeg har vært i forhold store deler av livet og nylig blitt singel. Synes det å bo alene er mye tyngre enn jeg hadde sett for meg. Det er så trist og ensomt, spesielt på kveldene.. Hvordan får du det til? Hva kan hjelpe? Anonymkode: 4063a...099 Når du nylig er blitt singel virker alt helt annerledes 🙂 Det går seg til. Finn som det nevnes her en god serie du kan fordype deg i - det er MANGE gode serier der ute. Hvis du har flyttet til et annet sted, gå tur i det nye nabolaget ditt. Les en bok, hør på musikk. Elsk det at du kan gjøre akkurat det du vil når du vil. Du kan ha det så ryddig - eller rotete du vil. Ingen kommer til å krangle med deg eller påpeke at "nå gjør du sånn" eller "du må gjøre dette bedre". Singellivet ELLER det å være særboer er gull verdt! Det er bare å nyte det 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 16. februar #50 Del Skrevet 16. februar Har ikke akkurat noe valg... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #51 Del Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (På 26.9.2023 den 22.59): Hvordan får du det til? Får panikkangst hvis jeg har andre folk hjemme hos meg for lenge, inkludert familie, kjæreste og venner. Så i mitt tilfelle får jeg det til på grunn av at jeg ikke kan ikke få det til. Anonymkode: 6ef45...844 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalikalinka Skrevet 16. februar #52 Del Skrevet 16. februar Elsker å bo alene (dvs uten partner). Synes det gir en fantastisk frihet på alle måter. Det eneste jeg savner i blant er en fin fyr som har lyst å se hele Game of Thrones med meg på nytt igjen 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imagineme Skrevet 16. februar #53 Del Skrevet 16. februar Kalikalinka skrev (10 minutter siden): Elsker å bo alene (dvs uten partner). Synes det gir en fantastisk frihet på alle måter. Det eneste jeg savner i blant er en fin fyr som har lyst å se hele Game of Thrones med meg på nytt igjen 😂 Det minnet meg på at jeg må se den serien på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #54 Del Skrevet 16. februar Er alene 50% siden jeg har delt ansvar med ex. Ellers så har jeg ingen venner her jeg bor, bare mor og far. Men jeg elsker å være alene, har mye hobbier, nettopp flyttet i en liten leilighet og vurderer å skaffe meg en katt til. Anonymkode: 5d75c...6a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #55 Del Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (På 26.9.2023 den 22.59): Jeg har vært i forhold store deler av livet og nylig blitt singel. Synes det å bo alene er mye tyngre enn jeg hadde sett for meg. Det er så trist og ensomt, spesielt på kveldene.. Hvordan får du det til? Hva kan hjelpe? Anonymkode: 4063a...099 Du må bli selvstendig, så hold deg unna samboerskap. Vær single også, du skal nå dyrke deg selv. Få et bedre forhold til deg selv, er der du sliter big time! Du velger selv å dyrke at du er ensom og trist på kveldene. Jeg ELSKER å bo alene Kan ha besøk når jeg vil! Anonymkode: a82be...cf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #56 Del Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Har et barn på 4, så er ikke helt alene, men liker ikke å være alene på kveldstid. Synes det er kjedelig og ensomt. Anonymkode: ae48e...228 Hvorfor velger du å kjede deg da? Anonymkode: a82be...cf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miaiai Skrevet 17. februar #57 Del Skrevet 17. februar Det tar jo litt tid, man blir vant til det. Men du må prøve og tenke på positive ting med og nå bo alene. Mulig finne på ting, be venner hjem. Lære deg og nyte ditt eget selskap. Jeg husker jeg ble alene jeg hadde to barn, hadde flyttet hjemmefra og rett inn til han. Første barnefrie uke var veldig rar, og så ble jeg mere og mere vant til den nye tilværelsen. Nå kan du jo gjøre det du vil når du vil. Ikke lett med brudd og stå der alene, men det vil gå seg til jeg lover ❤️ men du har som sagt nylig flyttet for deg selv så lov og gi seg litt tid. Fyll dagene med ting som gir deg glede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #58 Del Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (På 27.9.2023 den 16.51): Tror det er stor forskjell på å bo alene og føle seg ensom, og å bo alene og ikke føle seg ensom. Anonymkode: ae48e...228 Stemmer, men så har du de som ikke gidder å gjøre noe med sin tilværelse. Sitter å syter og klager. Anonymkode: a82be...cf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #59 Del Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (På 26.9.2023 den 22.59): Jeg har vært i forhold store deler av livet og nylig blitt singel. Synes det å bo alene er mye tyngre enn jeg hadde sett for meg. Det er så trist og ensomt, spesielt på kveldene.. Hvordan får du det til? Hva kan hjelpe? Anonymkode: 4063a...099 Det går over etter hvert. Jeg var også slik, men har blitt til at jeg helst vil sove og spise alene. Mange helger gidder jeg ikke å ut for å være sosial, jeg vil være hjemme alene. Anonymkode: 0341e...ddd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #60 Del Skrevet 17. februar Jeg er skilt og lurer ofte på om jeg noen gang vil makte å bo med en ny mann igjen. ELSKER å være aleine! Anonymkode: fbb67...f17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå