Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Du har lært! Gå videre uten å si noe til mannen din, det vil bare påføre han sorg, sinne, fortvilelse, usikkerhet osv. 

🥰

Anonymkode: f3781...3e6

Og valget om å forbli hos en utro partner eller finne seg ei som er trofast. 

Anonymkode: c8726...e3a

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Lenge leve dobbeltmoralen kvinner. Som det ofte blir skrevet her inne, hva om en mann hadde gjort det samme? Støtte og sympati da?

Som godt gift mann er dette verste form for utroskap. Møte en ex, ligge med han og holde meg for narr senere. Viser virkelig hvor lite verdt ekteskapet er.

Håper han finner det ut.

Anonymkode: 57a70...d9c

Håper jeg også, og jeg er kvinne. Opplevde at eksmannen lå med eksen sin da vi var sammen, og det var verre enn å møte på en tilfeldig dame på byen og ha en ONS. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

På grunn av følelsen jeg sitter igjen med. Jeg forventet spenning, men alt jeg sitter igjen med er en uggen følelelse.  Gresset er ikke grønnere på andre sida og sexlivet vårt er fantastisk bra, så hvorfor ødelegge dette med teite, dårlige one night stands?

jeg jar aldri virdert å være utro før, aldri sett på andre menn fordi han har vert alt. Dette var bare en dum greie fordi jeg tilfeldig traff en gammel eks og dette skal aldri gjenta seg. 

nei, jeg skal heller konsentrere meg om å gi kjærlighet og godhet til han jeg elsker mest av alt. 

Anonymkode: ddc6a...1ea

Men hvorfor har du ikke kuttet eksen din ut etter dette? Det er svært illojalt overfor din mann å fortsette kontakten med ham du var utro med, uansett om mannen din vet eller ikke. 

• Nyttig 2
Skrevet (endret)

Utbredelsen av psykopati her på KG er uhyggelig.

Holde kjeft, late som ingenting, gå videre, ta med seg i grava…

… og dette kan hun selvfølgelig leve helt fint med?

Hun skal ligge inntil ham. Hun skal se ham i øynene. De skal bli gamle sammen.

Og så skal hun leve helt greit med at hun først har sveket ham og deretter lurt ham til å ane fred og ingen fare — og derfor fortsette å være sammen med henne?

Bare… wow!

Nivået av kulde er helt guffent.

Endret av ClausSaus
  • Liker 6
Skrevet

"Teit fyllegreie" er den dårligste unnskyldningen ever. Jeg kunne aldri, og jeg mener aldri, vært utro på grunn av alkohol. Så stor innvirkning har faktisk ikke alkohol. Spør du meg får bare alkoholen frem hvem man egentlig er. 

Mine tanker går til den stakkars mannen din.

• Liker 2
Skrevet
ClausSaus skrev (1 minutt siden):

Utbredelsen av psykopati her på KG er helt nifst.

Holde kjeft, late som ingenting, gå videre, ta med seg i grava…

… og dette kan hun selvfølgelig leve helt fint med?

Hun skal ligge inntil ham. Hun skal se ham i øynene. De skal bli gamle sammen.

Og så skal hun leve helt greit med at hun først har sveket ham og deretter lurt ham til å ane frem og ingen fare?

Bare… wow!

Nivået av kulde er helt guffent.

Helt enig med deg. Jeg har selv kuttet ut to venninner som bedro mennene sine, vil ikke ha noe med slike mennesker å gjøre. TS lyver også så det renner av henne. Først så var dette bare en fylletabbe, så viser det seg at de brukte prevensjon, og at hun forventet spenning. Altså, var dette planlagt og bevisst. Så fortsetter hun å holde kontakten med eksen, som er av samme ulla siden han er i "samme situasjon". To dårlige mennesker som har funnet hverandre, og kanskje bør være sammen i stedet for å lure partnerne sine?

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
sproffen skrev (Akkurat nå):

"Teit fyllegreie" er den dårligste unnskyldningen ever. Jeg kunne aldri, og jeg mener aldri, vært utro på grunn av alkohol. Så stor innvirkning har faktisk ikke alkohol. Spør du meg får bare alkoholen frem hvem man egentlig er. 

Mine tanker går til den stakkars mannen din.

Det sies at alkohol fjerner hemninger man har som edru, altså hvis man har lyst til å være utro som edru, men blir holdt av moral og frykt for konsekvenser, så forsvinner disse når man er full, og man gjennomfører. Det alkohol IKKE gjør, er å endre personligheten til noen. For øvrig bør man som voksen kanskje slutte å gå på dritafylla?

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det sies at alkohol fjerner hemninger man har som edru, altså hvis man har lyst til å være utro som edru, men blir holdt av moral og frykt for konsekvenser, så forsvinner disse når man er full, og man gjennomfører. Det alkohol IKKE gjør, er å endre personligheten til noen. For øvrig bør man som voksen kanskje slutte å gå på dritafylla?

Nettopp det jeg mener. Er du utro i fylla er det mest sannsynlig noe du har lyst til som edru og, men holder deg unna. Ergo den virkelige deg kommer frem gjennom alkohol.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Men hvorfor har du ikke kuttet eksen din ut etter dette? Det er svært illojalt overfor din mann å fortsette kontakten med ham du var utro med, uansett om mannen din vet eller ikke. 

Det har jeg da gjort. Har ingen kontakt. Hadde ikke kontakt før dette skjedde heller

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Helt enig med deg. Jeg har selv kuttet ut to venninner som bedro mennene sine, vil ikke ha noe med slike mennesker å gjøre. TS lyver også så det renner av henne. Først så var dette bare en fylletabbe, så viser det seg at de brukte prevensjon, og at hun forventet spenning. Altså, var dette planlagt og bevisst. Så fortsetter hun å holde kontakten med eksen, som er av samme ulla siden han er i "samme situasjon". To dårlige mennesker som har funnet hverandre, og kanskje bør være sammen i stedet for å lure partnerne sine?

Hvorfor sier du at vi har kontakt? Vi snakket før jeg dro hjem igjen... Jeg forventet spenning der og da, det var derfor jeg gjordet det. og han hadde kondom med seg. Snakk om å trekke egne konklusjoner

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det har jeg da gjort. Har ingen kontakt. Hadde ikke kontakt før dette skjedde heller

Hvorfor sier du at vi har kontakt? Vi snakket før jeg dro hjem igjen... Jeg forventet spenning der og da, det var derfor jeg gjordet det. og han hadde kondom med seg. Snakk om å trekke egne konklusjoner

Ja, men det at du forventet spenning der og da viser at du var fullstendig klar over hva du gjorde - og du likte tanken på å gjøre det. Du følte du ville få noe ut av det. Her er det ingen som trekker konklusjoner, du sier jo det selv. 

Anonymkode: 54c63...a7d

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvordan vet du at det aldri kommer ut, uten å ha snakket med ham? Du vet også at han har familie/er gift, og andre ting om ham. Alt dette fant du ut i løpet av ONS dere hadde?

Ja, du gjorde det fordi du ville ha SPENNING. Ingen av dere var særlig fulle. Hva skjer neste gang du vil ha spenning, da? Og hvorfor møtte du en gammel eks under fire øyne?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Helt ærlig, syns jeg du bør fortsette å straffe deg selv. Lenge.

Du sier at mannen din aldri får vite, men så lenge dere er to om den hemmeligheten, er det alltid en fare. Kanskje oppstår det grunner til at exen din vil betro seg til kona, og da er veien kort til at mannen din får vite det. Og da blir det mye vanskeligere å tilgi. Det du burde gjort, var å tilstå med én gang. Men siden du tok idiotiske valg både med å være utro og ved å ikke si noe, er det nest beste å tilstå nå. Å vente til det kommer fram i dagen via noen andre, er det aller verste. Jeg vet det, for jeg har opplevd det.

Anonymkode: 3db06...14f

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg tror ikke det er de samme som støtter ts her som er negativ til at menn er utro. Jeg tror de som er utromotstandere er det uavhengig av kjønn. Det samme med de som støtter utroskap. 

Jeg synes kvinner som er utro er like forkastelige som utro menn. 

Kanskje alle de hundrede brukere som vanlig skjeller ut utrope menn har det for travelt de dagene det tilfeldig dukker opp en tråd her der ei kvinne er utro?

Anonymkode: 06f5b...c3b

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Kanskje alle de hundrede brukere som vanlig skjeller ut utrope menn har det for travelt de dagene det tilfeldig dukker opp en tråd her der ei kvinne er utro?

Du ser vel at hun får litt motbør her også?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du ser vel at hun får litt motbør her også?

Det er ingen ting i forhold til hva jeg har sett før. 

Om en mann hadde skrivet at han er utro og i tillegg skriver i HI at han har i grunnen aldri elsket kona noe særlig. Herremann, det hadde blitt interessant for si det mildt. 

• Nyttig 1
Skrevet

Du må fortelle mannen din, så han kan velge om han vil bli eller gå fra deg.

Det er skikkelig dårlig gjort å være utro, og det er nesten enda verre å ikke fortelle om det. Han fortjener å kunne ta dette valget selv.

Dere som sier det man ikke vet har man ikke vondt av, seriøst, har dere tenkt over om dette var deres ektefelle som var utro? Selvfølgelig ville jeg visst det om det var meg. Jeg ville sjekket meg for kjønnssykdommer først og fremst, og så ville jeg vurdert, ut fra hva som skjedde og hvor fort partner var ærlig med meg, om dette var noe å redde. Men jeg og mannen har nulltoleranse for utroskap, så jeg ville ha gått.

Anonymkode: 4fb11...86a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvis du elsker mannen din som du påstår, så tilstår du og lar han velge hva han vil. Da setter du han fremfor egne, egoistiske behov. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Beklager å si det men det eneste riktig som kan redde denne situasjonen er fullstendig åpenhet, vise anger, være en pådriver for å fikse dette. Bruke minst like mye energi i å rette opp det som har skjedd som du bruker på å dekke over.

Mitt tips.

På reddit finnes et forum som heter Supportforwaywards. Du er Wayward. Der er det mange i din situasjon. Her kan du lese andres historier. Hvordan de fortalte, hvordan de reparerte og hva du kan forvente deg.

Planlegge for hvordan du forteller. Hva han sannsynligvis vil vite, hva han tenker, hvordan du kan være proaktiv i prosessen.

Hvordan DU kan støtte han og bli en trygg partner igjen.

Du har valgt feil, men du kan gjøre det riktige ved å ta konsekvensene av valget ditt.

Vær brutal ærlig, aldrig jug eller hold ting skjult for å skåne han. Om han vil vite seksulelle handlinger utført, om du utleverte han eller størrelsen på pikken til eksen så svarer du ærlig.

Vær forberedt på at han vil legge skylden på seg selv....

Anonymkode: 539bf...0ee

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Blir da gøy den dagen mannen din tester positivt på klamydia.. 

Anonymkode: 74e06...7ce

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hvordan slutte å straffe seg selv? Dette var en engangsgreie å skal aldri skje igjen.

for tre uker siden var jeg utro mot mannen min med eksen min fra ungdomstiden. 
Det var en teit fyllegreier og jeg angrer veldig. jeg vet at det jeg har gjort er galt og at jeg er en forferdelig person. 

men samvittigheten gnager så innmari. Jeg greier ikke å tenke på noe annet, mens samtidig så har jeg aldri elsket mannen min så mye. Derfor kan jeg ikke fortelle han dette i frykt for at han skal gå fra meg. jeg er kvalm (ikke gravid) har dårlig matlyst og er konstant lei meg pga. dette, og samtidig så har jeg ingen jeg kan snakke med. 

Er det noen som har opplevd det samme? Er det noen med gode tips? Kan jeg bestille time hos fastlegen for å snakke om noe så utrolig dumt? 

Du forteller det til mannen din og så lar du det være opp til HAN å avgjøre om han ønsker å fortsette med deg.

Så enkelt er det.

Folk må lære seg å eie konsekvenser av ting de gjør uavhengig av om det er i fylla, tilsiktet eller ei.

Anonymkode: 2c2c2...849

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...