AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #21 Del Skrevet 26. september 2023 Du har lært! Gå videre uten å si noe til mannen din, det vil bare påføre han sorg, sinne, fortvilelse, usikkerhet osv. 🥰 Anonymkode: f3781...3e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #22 Del Skrevet 26. september 2023 Herregud hva slags mennesker er dere som sitter her og oppfordrer til å late som ingenting og gå videre? Mannen din fortjener å få høre sannheten og selv få ta valget om han vil tilgi deg eller ikke. Det du har gjort er ille nok i seg selv, men å bare late som ingenting og gå videre med livet deres er ondskapsfullt. Du elsker ikke mannen din hvis du kan våkne hver dag vedsiden av han som om ingenting har skjedd. Hadde jeg vært han og fått vite om at du ikke bare var utro, men attpåtil har løyet og holdt det skjult over tid.. da hadde jeg blitt fullstendig knust. Det eneste riktige i denne situasjonen er å være ærlig og legge seg flat og håpe at han kan tilgi deg. Man bedrar ikke en person man elsker på den måten.... Anonymkode: 21fc5...591 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tortillalefse Skrevet 26. september 2023 #23 Del Skrevet 26. september 2023 Man må faktisk ta konsekvensene av de valgene man tar. Om man er utro i edru tilstand eller på fylla har ingen betydning, man gjør ikke det mot et menneske man elsker. Så enkelt er det faktisk. Fortell sannheten. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mountain Man Skrevet 27. september 2023 #24 Del Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Han kommer aldri til å finne det ut. Han jeg var utro med er i samme situasjon og ønsker heller ikke at dette skal komme frem. Så jeg ødelegger ikke kun for meg selv og min mann om jeg sier noe Anonymkode: ddc6a...1ea Da ville jeg valgt og ikke fortelle om det. Bruk det heller til å dyrke ettgodt forhold som du ønsker med mann din. ❤ Til og med jeg som er en mann som ville svelget ydmykelsen og godtatt/godtar om/at dama mi har forhold med andre ville helst ikke vist om det om Konen min hadde hatt en slik affære bak min rygg på fest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #25 Del Skrevet 27. september 2023 Det her tar du med deg i grava. Du gjorde én feil, du har lært, du vil ikke gjenta det og nå må du bære din egen byrde. De som sier at de ville ha visst, eller at det beste er å fortelle, tar feil. Det er mye bedre at han aldri får vite noe, så lenge det kun var ett eneste tilfelle og det utelukkende bekreftet at det er HAN du vil ha. Å fortelle dette vil ødelegge mye og tilliten mellom dere vil smuldre opp. (Gjentatt og aktivt oppsøkende utroskap er derimot noe annet, og da bør absolutt en partner få valget om hen ønsker å være sammen med deg lenger eller ikke.) Anonymkode: 64f57...86c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #26 Del Skrevet 27. september 2023 Sviket blir større jo lenger du holder mannen din for narr. Anonymkode: 57a70...d9c 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 27. september 2023 #27 Del Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Han kommer aldri til å finne det ut. Han jeg var utro med er i samme situasjon og ønsker heller ikke at dette skal komme frem. Så jeg ødelegger ikke kun for meg selv og min mann om jeg sier noe Anonymkode: ddc6a...1ea Men hvorfor er du sikker på at dere ikke kommer å gjenta dette? Tiden går. Du har ikke fortalt noe, han eksen din har ikke fortalt noe. Dere har fortsatt kontakt. Fungerer helt fint hjemme for dere begge to. Kjærestene deres har ikke merket noe. Alt er topp. Så kommer dere igjen i en slik situasjon. Hva har du lært som gjør at det ikke kan skje? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #28 Del Skrevet 27. september 2023 Lenge leve dobbeltmoralen kvinner. Som det ofte blir skrevet her inne, hva om en mann hadde gjort det samme? Støtte og sympati da? Som godt gift mann er dette verste form for utroskap. Møte en ex, ligge med han og holde meg for narr senere. Viser virkelig hvor lite verdt ekteskapet er. Håper han finner det ut. Anonymkode: 57a70...d9c 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #29 Del Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Lenge leve dobbeltmoralen kvinner. Som det ofte blir skrevet her inne, hva om en mann hadde gjort det samme? Støtte og sympati da? Som godt gift mann er dette verste form for utroskap. Møte en ex, ligge med han og holde meg for narr senere. Viser virkelig hvor lite verdt ekteskapet er. Håper han finner det ut. Anonymkode: 57a70...d9c Jeg tror ikke det er de samme som støtter ts her som er negativ til at menn er utro. Jeg tror de som er utromotstandere er det uavhengig av kjønn. Det samme med de som støtter utroskap. Jeg synes kvinner som er utro er like forkastelige som utro menn. Anonymkode: 54c63...a7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #30 Del Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvis jeg hadde vært mannen din ville jeg ikke ønsket å vite dette. Det var tydeligvis en feil, og noe dumt som aldri burde ha skjedd. Mener personlig at en engangsservise i fylla ikke er nok til et samlivsbrudd, men vet ikke om jeg hadde taklet å få vite det. Dersom du vet med deg selv at dette aldri vil skje igjen kan heller «straffen» din være dårlig samvittighet. Sikkert mange som er uenige her og dette må du kjenne på selv. Men om min kone hadde gjort noe lignende ville jeg heller levd uten å vite det, enn at hun fikk ødelegge et samliv på grunn av egen dårlig samvittighet. Ignorance is bliss. Noe helt annet hadde det vært om det var følelser inni bildet og det hadde vart over tid. Anonymkode: bc6cf...3ec Dette MÅ være skrevet av ei dame? Ingen menn ønsker å leve i uvisshet, bli lurt og løyet til hver eneste dag,. Være cuckold i sitt eget forhold Eksen fikk skryte rettighetene og high five fra kompisene, mens mannen i hemmelighet å blir sett på som en hanrei blir ydmyket bak ryggen hver dag. De som veit ler av han og syntes synd på han og han veit det ikke engang. Eksen hennes har makten over henne og hennes forhold nå. Det forholdet lever på nåde. Om eksen velger å skryte eller nuke hennes liv så trenger han bare å sende en tekstmelding. Eksen føler seg nå som THE MAN. Hun ga han enn skikkelig selvtillitsboost og hun og eksen er lojale mot hverandre. Det er 2 mot 1 i dette forholdet. Hva har hennes mann gjort for å bli utsatt for dette. Og at dama velger å fortsette skuespillet er hinsdides. Det viser hvor lite respekt hun egentlig har for mannen. Og dette kommer til å skje igjen. Hun har bevist for alle at hun mangler grenser, respekt, lojalitet, lyver og er utro. Hver eneste dag sålenge hun er i dette forholdet.. Alle "gode minner" og opplevelser i hennes forhold er falske og NÅR det kommer frem, og det gjør det, så spiller det ingen rolle for mye fint de har opplevd sammen. Den perioden og alt som skjedde blir i et helt annet lys. Et bilde fra en bursdagsfeiring hvor hun visste og han ikke. Alt blir triggere. TS har en eneste ting å gjøre, det er å være ærlig og åpen. Gi han mulighet til å velge selv. Bli for faen ikke gravid å tving han i et forhold pga av barn. Det er manipulerende i høyeste potens. Anonymkode: 539bf...0ee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #31 Del Skrevet 27. september 2023 Fremmed fugl skrev (1 time siden): Men hvorfor er du sikker på at dere ikke kommer å gjenta dette? Tiden går. Du har ikke fortalt noe, han eksen din har ikke fortalt noe. Dere har fortsatt kontakt. Fungerer helt fint hjemme for dere begge to. Kjærestene deres har ikke merket noe. Alt er topp. Så kommer dere igjen i en slik situasjon. Hva har du lært som gjør at det ikke kan skje? På grunn av følelsen jeg sitter igjen med. Jeg forventet spenning, men alt jeg sitter igjen med er en uggen følelelse. Gresset er ikke grønnere på andre sida og sexlivet vårt er fantastisk bra, så hvorfor ødelegge dette med teite, dårlige one night stands? jeg jar aldri virdert å være utro før, aldri sett på andre menn fordi han har vert alt. Dette var bare en dum greie fordi jeg tilfeldig traff en gammel eks og dette skal aldri gjenta seg. nei, jeg skal heller konsentrere meg om å gi kjærlighet og godhet til han jeg elsker mest av alt. Anonymkode: ddc6a...1ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #32 Del Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dette MÅ være skrevet av ei dame? Ingen menn ønsker å leve i uvisshet, bli lurt og løyet til hver eneste dag,. Være cuckold i sitt eget forhold Eksen fikk skryte rettighetene og high five fra kompisene, mens mannen i hemmelighet å blir sett på som en hanrei blir ydmyket bak ryggen hver dag. De som veit ler av han og syntes synd på han og han veit det ikke engang. Eksen hennes har makten over henne og hennes forhold nå. Det forholdet lever på nåde. Om eksen velger å skryte eller nuke hennes liv så trenger han bare å sende en tekstmelding. Eksen føler seg nå som THE MAN. Hun ga han enn skikkelig selvtillitsboost og hun og eksen er lojale mot hverandre. Det er 2 mot 1 i dette forholdet. Hva har hennes mann gjort for å bli utsatt for dette. Og at dama velger å fortsette skuespillet er hinsdides. Det viser hvor lite respekt hun egentlig har for mannen. Og dette kommer til å skje igjen. Hun har bevist for alle at hun mangler grenser, respekt, lojalitet, lyver og er utro. Hver eneste dag sålenge hun er i dette forholdet.. Alle "gode minner" og opplevelser i hennes forhold er falske og NÅR det kommer frem, og det gjør det, så spiller det ingen rolle for mye fint de har opplevd sammen. Den perioden og alt som skjedde blir i et helt annet lys. Et bilde fra en bursdagsfeiring hvor hun visste og han ikke. Alt blir triggere. TS har en eneste ting å gjøre, det er å være ærlig og åpen. Gi han mulighet til å velge selv. Bli for faen ikke gravid å tving han i et forhold pga av barn. Det er manipulerende i høyeste potens. Anonymkode: 539bf...0ee Vi har barn Anonymkode: ddc6a...1ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #33 Del Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): På grunn av følelsen jeg sitter igjen med. Jeg forventet spenning, men alt jeg sitter igjen med er en uggen følelelse. Gresset er ikke grønnere på andre sida og sexlivet vårt er fantastisk bra, så hvorfor ødelegge dette med teite, dårlige one night stands? jeg jar aldri virdert å være utro før, aldri sett på andre menn fordi han har vert alt. Dette var bare en dum greie fordi jeg tilfeldig traff en gammel eks og dette skal aldri gjenta seg. nei, jeg skal heller konsentrere meg om å gi kjærlighet og godhet til han jeg elsker mest av alt. Anonymkode: ddc6a...1ea Det trenger du ikke. Seriøst. Du skal liksom gjøre bot og være snill og god. Og det skal kompensere for at du er illojal, utro og sviker?? Du bygger et forhold på et råttent fundament. Ingen åpenhet, ingen ærlighet men du skal være blid og hyggelig?? Regner med at det var ubeskytett sex og at du har satt helsen hans i fare. Eksen type er samme type som deg utro mot sin kjæreste og du er sikkert ikke den eneste han knuller når anledningen byr seg. Så har du sjekket deg for sykdommer?? Anonymkode: 539bf...0ee 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #34 Del Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vi har barn Anonymkode: ddc6a...1ea Herlig, så du pisser ikke bare på mannen din men og familien barna dine i tillegg. Sålenge du får dekket behovet ditt så spiller det ingen rolle hva som skjer med de rundt deg? Hva forteller du til deg selv når du ga deg selv lov til å være utro. Du må jo ha gitt deg selv tillatelse og gitt deg selv en god grunn for hvorfor du gjorde det?. Hvordan er det egentlig å stå opp vær morgen å sette på et falsk smil, ha sex med mannen din etter å ha sviktet han. Vite at du juger hver eneste dag. Jeg er genuint nysgjerrig på hvordan folk klarer det? Anonymkode: 539bf...0ee 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #35 Del Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det trenger du ikke. Seriøst. Du skal liksom gjøre bot og være snill og god. Og det skal kompensere for at du er illojal, utro og sviker?? Du bygger et forhold på et råttent fundament. Ingen åpenhet, ingen ærlighet men du skal være blid og hyggelig?? Regner med at det var ubeskytett sex og at du har satt helsen hans i fare. Eksen type er samme type som deg utro mot sin kjæreste og du er sikkert ikke den eneste han knuller når anledningen byr seg. Så har du sjekket deg for sykdommer?? Anonymkode: 539bf...0ee Det var ikke ubeskyttet sex nei. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Herlig, så du pisser ikke bare på mannen din men og familien barna dine i tillegg. Sålenge du får dekket behovet ditt så spiller det ingen rolle hva som skjer med de rundt deg? Hva forteller du til deg selv når du ga deg selv lov til å være utro. Du må jo ha gitt deg selv tillatelse og gitt deg selv en god grunn for hvorfor du gjorde det?. Hvordan er det egentlig å stå opp vær morgen å sette på et falsk smil, ha sex med mannen din etter å ha sviktet han. Vite at du juger hver eneste dag. Jeg er genuint nysgjerrig på hvordan folk klarer det? Anonymkode: 539bf...0ee Det er jo det jeg sier her at jeg sliter med. Kan knapt se meg selv i speilet lenger. Håper ting roer seg etter hvert, men samvittigheten min gnager. jeg tillot meg selv ingenting, jeg tenkte ikke… Anonymkode: ddc6a...1ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #36 Del Skrevet 27. september 2023 Om du velger å holde det skjult er det kun en egoistisk handling. Du tenker bare på seg selv, ikke på mannen din. Hvis du elsker han så mye som du sier så forteller du det som det er. Hvis du velger å være feig og ikke si noe håper jeg du har dårlig samvittighet resten av livet ditt. Anonymkode: 21fc5...591 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #37 Del Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): AnonymBruker skrev (23 minutter siden): På grunn av følelsen jeg sitter igjen med. Jeg forventet spenning, men alt jeg sitter igjen med er en uggen følelelse. Gresset er ikke grønnere på andre sida og sexlivet vårt er fantastisk bra, så hvorfor ødelegge dette med teite, dårlige one night stands? jeg jar aldri virdert å være utro før, aldri sett på andre menn fordi han har vert alt. Dette var bare en dum greie fordi jeg tilfeldig traff en gammel eks og dette skal aldri gjenta seg. nei, jeg skal heller konsentrere meg om å gi kjærlighet og godhet til han jeg elsker mest av alt. Anonymkode: ddc6a...1ea Det var jo da tydeligvis en kalkulert handling når du hadde forventninger i forkant. Da visste du veldig godt hva du gjorde. Du var heller ikke for full til å ikke tenke på prevensjon og du husker selve utroskapen. AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Dette var bare en dum greie fordi jeg tilfeldig traff en gammel eks Så årsaken til utroskapen var at du traff en eks? Gjør mannen din en tjeneste å fortell ham hva du har gjort, at du angrer, at det kun er på grunn av at du mangler totalt selvkontroll og at du forstår om han ikke ønsker å fortsette forholdet, men at du er villig til å jobbe for forholdet hvis han er villig. La ham få bestemme over eget liv og ikke leve på en løgn. Anonymkode: 54c63...a7d 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #38 Del Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hvordan slutte å straffe seg selv? Dette var en engangsgreie å skal aldri skje igjen. for tre uker siden var jeg utro mot mannen min med eksen min fra ungdomstiden. Det var en teit fyllegreier og jeg angrer veldig. jeg vet at det jeg har gjort er galt og at jeg er en forferdelig person. men samvittigheten gnager så innmari. Jeg greier ikke å tenke på noe annet, mens samtidig så har jeg aldri elsket mannen min så mye. Anonymkode: ddc6a...1ea Ikke å se på det som en engangsgrie, det er minimering. Dette var bare første gang. Dette var noe du ønsket, la til rette for, planla, gjennomførte og skjulte i ettertid. Dette var bevisst og overlagt. Et valg du tok. Det er slik du er Det viser at du ikke er en trygg person å være i forhold med. Det må du erkjenne for at det skal skje en endring i egen væremåte. Minnet om dette kommer til blekne, skyldfølelsen blir mindre, tryggheten på at du kom unna med det blir sterkere. Neste gang blir det lettere. Det gikk bra, ingen ble skadet. Du har allerede vært utro, terskelen senkes til neste gang. Når dette ikke får noen konsekvenser kommer det til å fortsette. Ikke de neste ukene. Men neste sommer, en lørdag på jentetur og en mann forer egoet ditt med komplimenter. Spanderer, god til å danse?? Så er du i gang igjen. Det blir litt lettere for hver gang. Du lever allerede på en løgn, en til endrer ikke så mye. Og en til.... Anonymkode: 539bf...0ee 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #39 Del Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gresset er ikke grønnere på andre sida og sexlivet vårt er fantastisk bra, så hvorfor ødelegge dette med teite, dårlige one night stands? Anonymkode: ddc6a...1ea Så det som frustrer deg er at du risikerte familien din for dårlig sex? Hadde sexen vært bra derimot var det vært bedre?. Det som mangler fullstendig i det du skriver er empati for mannen din. Han er den uskyldige som er blitt ydmyket, sviktet og giftet seg med med ei dame som ikke er forholds materiale. Men du er bare opptatt av deg og dine følelser. Hva kan du gjøre for å gå videre uten å tenke på det. Ikke en tanke for han som elsker deg og er far til dine barn. Hvordan sviket vil påvirke han for all fremtid. Dette endrer alt for han resten av hans liv. Uansett hva du gjør. Det er meg, mine behov, mine tanker hele tiden. Du burde ha fokus på å fikse forholdet ditt, fikse mannen din, være en trygg parter, bygge tillit. Du vil feie under teppet, la din mann leve med en løgn og ber om tips om hvordan du kan gjøre dette lettest. Og dette kommer frem. Eksen din og du har felles venner, det kan bli slutt mellom han og dama hans og 1-3-10 år og han deler med en kompis, som igjen deler med sin kjæreste, som igjen har en fortrolig venninne. En vakker dag, etter ungen har lagt seg, kommer mannen din til å spørre om det er sant at... inntil da må du leve med frykten og at uansett hvor "flink kone" du er i årene fremover så har det ingenting å si når det kommer frem. Hvis du forteller at det skjedde bare en gang, newflash. han kommer ikke til å tro deg når du har løyet i årevis. Regner med at du og eksen har kontakt ba ryggen hans for å planlegge hvordan dere skal holde deres partnere i mørket og kommunikasjonen er slettet. Bare det forteller hvor din lojalitet ligger. Anonymkode: 539bf...0ee 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #40 Del Skrevet 27. september 2023 Det en ikke vet, har en ikke vondt av! Anonymkode: 62158...95a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå