kari87 Skrevet 26. september 2023 #1 Del Skrevet 26. september 2023 Hei - skal ha innsett fredag - har lest litt på nettet og ser at mange skriver at de har fått beskjed om å møte med full blære. Har selv ikke fått denne informasjonen direkte fra sykehuset og ser heller ikke at det står noe om det i appen - noen som har vært på Rikshospitalet og kan si noe om deres erfaringer ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #2 Del Skrevet 26. september 2023 Til meg sa de at det ikke var så viktig. Men de sa også at det er flott om den er halvfull. De sa faktisk at den kan bli for full også og at det da kan være vanskelig fordi man blir anspent. Nå går jeg privat og de vil ha den full. Forskjellen er at på Riksen bruker de ikke ultralyd ved innsett, de bare setter embryoet inn i deg uten å vite om det sitter på riktig plass. Mens privat sier de at de er avhengige av at blæren har litt innhold slik at de får bedre kontrast når de gjennomfører ultralyden og da vet om de treffer riktig med embryoet. Anonymkode: f7323...b2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #3 Del Skrevet 27. september 2023 Jeg har hatt fem innsett og ikke lest eller hørt noe om dette, har gått på do før vært forsøk for å tømme meg. Har fått litt ny info hver gang føler jeg, etter hvilken sykepleier jeg får.. Men det er inseminasjon, ikke IVF. Om det er noe forskjell på det. Anonymkode: 4df79...41f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #4 Del Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg har hatt fem innsett og ikke lest eller hørt noe om dette, har gått på do før vært forsøk for å tømme meg. Har fått litt ny info hver gang føler jeg, etter hvilken sykepleier jeg får.. Men det er inseminasjon, ikke IVF. Om det er noe forskjell på det. Anonymkode: 4df79...41f Det er veldig stor forskjell og kan ikke sammenlignes. Anonymkode: f7323...b2a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #5 Del Skrevet 27. september 2023 Riksen gjør ting generelt mye mer annerledes enn andre offentlige klinikker. Hva man har i blæra har mest å si når de bruker UL til å se hvor de plasserer egget, og UL bruker de vel ikke på Riksen ved innsett så vidt jeg vet.. Anonymkode: 09990...91a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Pøls Skrevet 27. september 2023 #6 Del Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Riksen gjør ting generelt mye mer annerledes enn andre offentlige klinikker. Hva man har i blæra har mest å si når de bruker UL til å se hvor de plasserer egget, og UL bruker de vel ikke på Riksen ved innsett så vidt jeg vet.. Anonymkode: 09990...91a De brukte UL på med ved sist innsett 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfugl154 Skrevet 28. september 2023 #7 Del Skrevet 28. september 2023 På meg brukte de ikke ultralyd, så jeg ble ikke bedt om å ha full blære På riksen i våres 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #8 Del Skrevet 28. september 2023 Frk.Pøls skrev (På 27.9.2023 den 9.01): De brukte UL på med ved sist innsett 🙂 Godt å høre, burde vært standard. Anonymkode: f7323...b2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå