AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #1 Del Skrevet 26. september 2023 Jeg har nettop gjort det slutt med samboer og har flyttet ut. Èn liten begrunnelse, blant mange, er at han ikke ville gifte seg, noe som alltid har vært et stort ønske for min del. De første årene var giftemål "en gang i fremtiden" uaktuelt. Når han skjønte at det ville være kroken på døra å fortsatt si det, ble han mer "jo kanskje etterhvert".. Men etter 9 år og mange andre problemer som har ført til at jeg nå har gått fra ham, kom han å sa at han hadde bestilt en helt fantastisk forlovelsesring som nåå straks er ferdig.. Han hevder at denne ringen bestilte han for lenge siden og hadde planlagt et skikkelig frieri, men så har det tatt så lang tid å finne stein og å produsere dette mesterverket og i mellomtiden gikk det skeis med oss og nå har han et problem med denne ekstragavante ringen for har ingen kjerring å sette den på. Det er nok verdt å si at en annen årsak for at jeg gjorde det slutt er at han lyver like lett og ofte som han skifter undertøy. Dessverre er det slik med folk som benytter løgn som et enkelt forgodtbefinnende i hytt og pine, at det blir veldig vanskelig å vite når de faktisk snakker sant. Og her lurer jeg på om noen av dere gifteklare kan hjelpe meg å buste bløffen? Er det mulig at det tar måneder å få produsert en forlovelsesring/gifteringer?? NB: det er ingen fare for at jeg faller for verken mannen eller ringen, om den finnes der et sted i verden, nesten ferdigprodusert... Kun morsomt å vite. Anonymkode: da499...366 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #2 Del Skrevet 26. september 2023 Helt usannsynlig er det faktisk ikke, det han sier: https://jewelrybyjohan.com/collections/meteorite-rings/engagement-rings Mener jeg har lest en gang om noen som laget på bestilling også, men gidder ikke søke nå. Anonymkode: 3d57d...d16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PhilosopherSe7en Skrevet 26. september 2023 #3 Del Skrevet 26. september 2023 Kan du ikke bare be om å få se kvitteringen? Da får du bekreftet om den ble kjøpt for lenge siden eller ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #4 Del Skrevet 26. september 2023 Jeg hadde ikke trodd på det uten videre. Men kan jo være sant. Høres helt riktig ut at det ble slutt. Anonymkode: 807a0...44f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #5 Del Skrevet 26. september 2023 Bra du kommer deg bort fra han tullingen der. Anonymkode: 21a54...553 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå