Gå til innhold

Spørsmål til dere menn..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skriver aldri til noen som ikke viser interesse, om jeg liker dem eller ei. Og hvertfall ikke til noen jeg ikke liker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er litt i samme situasjon som deg, så fikk masse gode tips her. 
Problemet er bare at vi bor langt unna hverandre, så noen middagsinvitasjon eller hjelp til praktiske ting er umulig. Men vi finner nok ut av det.🙂

Anonymkode: 10b50...c17

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Men, vet bare ikke hvor lenge jeg skal være så tålmodig, bør kanskje prøve å si det til han, er bare redd for å skremme han bort isteden..

Anonymkode: cde67...ddb

Men hvis du er redd for å skremme ham bort ved å mase. Hva oppnår du bedre ved å kutt4e det helt ut? Jeg mener, hvis utfallet blir det samme i begge alternativene. Hva har du da å tape ved å heller gi han den bekreftelsen på at du legger kortene på bordet og sier hva du føler og vil ha det. Så blir det opp til ham om han vil avslutte eller ta utfordringen. Kanskje han har mye følelser han og.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja, det kan være slik. Føler jeg har prøvd å ta litt initiativ og, men ikke for mye, da jeg er redd for å mase..😬

Hvorfor gidder du en mann som ikke har behov for å treffe deg mer enn sånn ca hver tredje uke? Hva skal du med det? Høres ut som det er DU som har dårlig selvtillit.

Anonymkode: 2e111...42f

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er litt i samme situasjon som deg, så fikk masse gode tips her. 
Problemet er bare at vi bor langt unna hverandre, så noen middagsinvitasjon eller hjelp til praktiske ting er umulig. Men vi finner nok ut av det.🙂

Anonymkode: 10b50...c17

Lykke til til deg og 😊👍

Skrevet
exictence skrev (2 timer siden):

Men hvis du er redd for å skremme ham bort ved å mase. Hva oppnår du bedre ved å kutt4e det helt ut? Jeg mener, hvis utfallet blir det samme i begge alternativene. Hva har du da å tape ved å heller gi han den bekreftelsen på at du legger kortene på bordet og sier hva du føler og vil ha det. Så blir det opp til ham om han vil avslutte eller ta utfordringen. Kanskje han har mye følelser han og.

Det er veldig sant, og jeg har fått mange fine tips her i dag. Var godt å lufte tankene litt. Jeg kommer ikke til å kutte ut før jeg har fått fortalt han hva jeg føler, det kjenner jeg at jeg bare må, så får det gå som det går 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor gidder du en mann som ikke har behov for å treffe deg mer enn sånn ca hver tredje uke? Hva skal du med det? Høres ut som det er DU som har dårlig selvtillit.

Anonymkode: 2e111...42f

Ja, jeg er enig, jeg har dessverre ikke verdens beste selvtillit jeg heller, så da blir ting litt skremmende.

• Hjerte 1
Skrevet

Hadde lagt han død og datet meg istedet 🙈

Skrevet
Servicetekniker skrev (1 time siden):

Hadde lagt han død og datet meg istedet 🙈

Hehe 😁

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Det er veldig sant, og jeg har fått mange fine tips her i dag. Var godt å lufte tankene litt. Jeg kommer ikke til å kutte ut før jeg har fått fortalt han hva jeg føler, det kjenner jeg at jeg bare må, så får det gå som det går 😊

Det er fint av deg. Og uansett hvordan det går, så er han selvfølgelig smigret over at du forteller ham det. Fint og hyggelig av deg å gi noe vakkert til en annen. For det er faktisk en stor gave i å si noe så fint til en annen. ❤️

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hvis han reagerer med å trekke seg tilbake behøver ikke det bety at han ikke er interessert. Blir det litt mye så har vi menn en tendens til å gjemme oss bort. Men vi koser oss med oppmerksomheten, og vi føler oss trygge på at hun ikke forsvinner, derfor stresser vi ikke. Så det betyr ikke at du er plagsom, det kan godt bety at han fryder seg i det stille. La det stå til, så ser du hva som skjer.

Anonymkode: 009d4...828

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvis han reagerer med å trekke seg tilbake behøver ikke det bety at han ikke er interessert. Blir det litt mye så har vi menn en tendens til å gjemme oss bort. Men vi koser oss med oppmerksomheten, og vi føler oss trygge på at hun ikke forsvinner, derfor stresser vi ikke. Så det betyr ikke at du er plagsom, det kan godt bety at han fryder seg i det stille. La det stå til, så ser du hva som skjer.

Anonymkode: 009d4...828

Hm, takk for fint svar 😊 Det føles godt å lufte tankene litt her faktisk, og at man får svar fra menn og, for når jeg prater med venninner, så sier de bare: «Dette hadde jeg aldri giddi»… , «han bryr seg ikke, bare gi slipp»…etc.

Men, jeg er ikke klar for å slippe taket helt enda. Så veldig kjekt å høre litt hva menn egentlig tenker og føler 👍  Takk til deg og alle dere andre som har svart - jeg tar tiden fortsatt til hjelp 😁

Skrevet

Vel... Når en må løpe etter en person og nærmest tigge og finne på masse påskudd for å lokke ham til å møtes, da hadde jeg rett og slett ikke giddet.

Anonymkode: bd88c...a13

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...