Gå til innhold

Hvilket parti vil du stemme på ved neste valg?

CEL.

Hvilket parti vil du stemme på ved neste valg?  

1. 1. Hvilket parti vil du stemme på ved neste valg?

• SV
      17
    • Andre
      3
    • RV
      4
    • SP
      2
    • Krf
      0
    • Venstre
      3
    • KP (kystpartiet)
      0
    • FrP
      11
    • AP
      5
    • Høyre
      10

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det blir vel Venstre igjen, det da....zzzzzz... :ler:

Selv om de ikke har de smarteste partilederne (som forressten flasser voldsomt), er det fremdeles eneste alternativ sålenge nåværende AP-ledelse/filosofi består.

Sukk, jeg har lyst til å starte et tekno-parti, jeg. Hva om alle kunne si sin mening om en sak via nettet før avgjørelsen tas? Trenger jo ikke bety absolutt demokrati, men det kunne i alle fall gitt de håpløse politikerne en pekepinn på hva vanlige folk synes :roll:

Føler at avstanden blir større og større...

dorian :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil stemme SV fordi det er et solidarisk parti, solidarisk med verden, solidarisk med de dårligere stilte i landet. Dette skjer gjennom skattlegging og omfordeling. Til alle Frp-stemmere: Ligger lykken virkelig i billig sprit, billig bensin og innvandrerfrykt? Tenkt dere et land uten kebab, wok, pizza, ciabatta, bagels, chilli con carne, falaffel... Et slikt land - et raserent Frp-land - vil ikke jeg bo i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer SV fordi jeg ønsker å leve i et samfunn der mennesker tar vare på hverandre. Jeg ønsker meg ikke et samfunn der man er nødt til å skrike høyest (bla fram mest penger) for å bli hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...