Lillemini87 Skrevet 25. september 2023 #1 Del Skrevet 25. september 2023 Hei. ❤️ Prøver å bli gravid, men har PCOS å blir litt smått gal av alt dette med temping, testing og alt som denne "dritten" bærer med seg. Ut ifra bildet (det ikke fikk jeg ikke til å legge ut😅) ser dere at jeg hadde mens mellom 13 - 19 September. Har tempet hver morgen til ca samme tid å fikk da en grei oppgang igår, men ellers går den litt opp å ned. Igår hadde jeg skikkelig slim på dopapiret (usikker på om det va EL slim), men ikke noe annet utover dagen. Tester også med EL tester (Eveline) å valgte å ta en test igår for å sjekke å da resulterte den i HØY. Tok en test idag også å da kom resultatet MAKS 😍. Noen som har opplevd å fått eggløsning såpass close innpå etter mensen? Vi snakker jo bare 5-6 dager etter endte mens. Noen som har tips, råd eller innspill? Erfaringer med Eveline? Solskinnshistorie ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 25. september 2023 #2 Del Skrevet 25. september 2023 Pcos kan gi falsk positiv eggløsning tester. Så hadde vært kjekt å se temperaturen kurve din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini87 Skrevet 25. september 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 25. september 2023 Sofakona skrev (Akkurat nå): Pcos kan gi falsk positiv eggløsning tester. Så hadde vært kjekt å se temperaturen kurve din Jepp, men vet ikke hvordan jeg får lagt inn bilde 🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini87 Skrevet 25. september 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 25. september 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 25. september 2023 #5 Del Skrevet 25. september 2023 Ikke helt sikker du har hat eggløsning. Den høyrer tempen kan ha kommet etter mens ..eller eggløsning 7 dager siden ..men da hadde du mens? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini87 Skrevet 25. september 2023 Forfatter #6 Del Skrevet 25. september 2023 (endret) Sofakona skrev (7 minutter siden): Ikke helt sikker du har hat eggløsning. Den høyrer tempen kan ha kommet etter mens ..eller eggløsning 7 dager siden ..men da hadde du mens? Hadde mens fra den 13 til den 19 de, men fikk høy på EL igår å MAKS idag. Men med PCOS vet jeg at vi kan få falske positive tester, men tenker egentlig på hvor "normalt" er det å ha eggløsning så tett innpå mens egentlig? Eller det er jo forsåvidt normalt da det blir på syklusdag 13 😂😔 Blir helt matt av det her jo. Da håper vi at det faktiskt blir sluppet et egg å at det går veien 🫶 Endret 25. september 2023 av Lillemini87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 26. september 2023 #7 Del Skrevet 26. september 2023 Den er ikke så tett innpå mens vel? Peak cd 13 betyr ofte el cd 14, og det er jo «helt etter boka» fortsett å tempe og teste, se at lh verdi går ned igjen og temp øker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini87 Skrevet 26. september 2023 Forfatter #8 Del Skrevet 26. september 2023 Laura80 skrev (Akkurat nå): Den er ikke så tett innpå mens vel? Peak cd 13 betyr ofte el cd 14, og det er jo «helt etter boka» fortsett å tempe og teste, se at lh verdi går ned igjen og temp øker Når jeg skrev det var det litt sånn at jeg heller tenkte cd 5 og 6 (regnet å tenkte helt feil). 😅 Fikk en liten økning i temperatur idag så håper det fortsetter å at spiren sitter. 😍 Men er jo så "lenge" å vente 🥴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 26. september 2023 #9 Del Skrevet 26. september 2023 Lillemini87 skrev (55 minutter siden): Når jeg skrev det var det litt sånn at jeg heller tenkte cd 5 og 6 (regnet å tenkte helt feil). 😅 Fikk en liten økning i temperatur idag så håper det fortsetter å at spiren sitter. 😍 Men er jo så "lenge" å vente 🥴 Ja ventetiden er lang, som prøver forferdelig lang i dpo land, lang når man venter på eggløsning, lang når man er gravid og først venter på å bli 12 uker så man er mindre redd for å miste, deretter lang for å vente på man er 24-25 uker så babyen kan overleve for tidlig fødsel, lenge å vente på fødsel … huff ja, vi prøvde i over 2 år, ventetiden har vært uendelig lang, men nå har jeg en 5 dager gammel baby i armene mine, endelig ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini87 Skrevet 26. september 2023 Forfatter #10 Del Skrevet 26. september 2023 Laura80 skrev (Akkurat nå): Ja ventetiden er lang, som prøver forferdelig lang i dpo land, lang når man venter på eggløsning, lang når man er gravid og først venter på å bli 12 uker så man er mindre redd for å miste, deretter lang for å vente på man er 24-25 uker så babyen kan overleve for tidlig fødsel, lenge å vente på fødsel … huff ja, vi prøvde i over 2 år, ventetiden har vært uendelig lang, men nå har jeg en 5 dager gammel baby i armene mine, endelig ❤️ Åhh 😍 Gratulerer med en 5 dagers 🥰 Herlig tid du går i møte nå med alt som skjer. Testet EL nå å igår var den på maks mens idag viser den høy samtidig som temperaturen gikk litt opp, så satser på at dette går veien. 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 26. september 2023 #11 Del Skrevet 26. september 2023 Her kan du se hvordan det ser ut når du har hat eggløsning,hvordan tempen stiger og holder seg oppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini87 Skrevet 26. september 2023 Forfatter #12 Del Skrevet 26. september 2023 Sofakona skrev (13 minutter siden): Her kan du se hvordan det ser ut når du har hat eggløsning,hvordan tempen stiger og holder seg oppe Skjønte det slik at hvis temperaturen stiger i 3 dager etter hverandre kan det tyde på at EL har funnet sted? Så vi fortsetter å tempe å se hva som skjer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå