Tilia77 Skrevet 25. september 2023 #1 Del Skrevet 25. september 2023 Hei, noen som kan hjelpe meg å finne ut hvilken serie dette er? Det dreier seg om en serie på 1 sesong, avsluttende. Usikker på om den var dansk eller svensk. Den gikk på nrk, en krimsak som innledet med at det var en jente på rundt 12 år som forsvant da hun skulle møte en venninne. Hun ble seinere funnet drept. Mener handlingen foregikk på 80 tallet, og at det tok lang tid å fakke gjerningsmannen og at det var flere mord som ble begått. Mener å huske noe med at en fant spor etter andre mord i en hytte i en skog. Fulgte en politimann som aldri gav opp å finne ut av hva som hendte. Vet ikke om serien er basert på faktiske hendelser. Serien er jeg usikker på når jeg så, men rundt 2018-2022. Håper noen kjenner igjen noe og kan hjelpe. På forhånd tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
megda Skrevet 25. september 2023 #2 Del Skrevet 25. september 2023 Efterforskningen, muligens? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inkognit0 Skrevet 25. september 2023 #3 Del Skrevet 25. september 2023 Kastanjemannen, eller noe med kastanje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilia77 Skrevet 25. september 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 25. september 2023 Takk for forslag men ingen av disse. Gikk på nrk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissy33 Skrevet 25. september 2023 #5 Del Skrevet 25. september 2023 Kan det dreie seg om Jakten på en mördare, som tar for seg mordet på Helen Nilsson? Hun var rundt den alderen da hun forsvant etter å ha skullet treffe noen venner, og ble senere funnet drept. Det tok lang tid før mordet ble oppklart, og jeg tror morderen også hadde drept en voksen kvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilia77 Skrevet 25. september 2023 Forfatter #6 Del Skrevet 25. september 2023 Sissy33 skrev (44 minutter siden): Kan det dreie seg om Jakten på en mördare, som tar for seg mordet på Helen Nilsson? Hun var rundt den alderen da hun forsvant etter å ha skullet treffe noen venner, og ble senere funnet drept. Det tok lang tid før mordet ble oppklart, og jeg tror morderen også hadde drept en voksen kvinne. Ja tusen takk, denne er det mener jeg😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå