AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #1 Del Skrevet 25. september 2023 En ting jeg stusser veldig på med den nyeste sesongen av side om side, er at i episode 1 så "forlater" jo Frode Lisbeth siden hun gikk rundt og fortale at han sov i Britt sin seng fram til han var 14. men neste gang vi ser de, så er de sammen igjen og ingenting har skjedd. Trodde det skulle bli noe drama rundt dette, men er som om ingenting skjedde. Frode "flyttet" til og med inn hos Jonas. Syns de i det minste kunne hatt et lite klipp hvor Frode og Lisbeth ble "venner" igjen sånn at seeren fikk en forklaring. Anonymkode: b3ff5...5e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #2 Del Skrevet 25. september 2023 Det var jo med humor og et glimt i øyet at han flyttet ut. Det var jo ikke akkurat seriøst. Og med tanke på alt de to har vært gjennom, skulle det liksom ha vært en sånn filleting som skilte dem? 😂 Anonymkode: 0e172...6f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 30. september 2023 #3 Del Skrevet 30. september 2023 Dagens episode er den kjedeligste ever. «Mimring». Gjesp. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #4 Del Skrevet 30. september 2023 CrazyCatLady2500 skrev (6 timer siden): Dagens episode er den kjedeligste ever. «Mimring». Gjesp. Helt enig! Alt var forutsigbart. Syns de virker litt leie selv også? Anonymkode: bf694...d80 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 30. september 2023 #5 Del Skrevet 30. september 2023 CrazyCatLady2500 skrev (6 timer siden): Dagens episode er den kjedeligste ever. «Mimring». Gjesp. Enig. Gadd ikke se mer enn 2 min. Da skjønte jeg at hele episoden var en billig klipp og lim episode med gammelt rusk vi har sett opptil flere ganger før. Har aldri skjønt hvorfor de lager slike ubrukelige episoder? Finnes det mennesker som har noen form for glede av det? Jeg får i hvertfall bare irritasjon ut av det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 1. oktober 2023 #6 Del Skrevet 1. oktober 2023 Anononyma skrev (7 timer siden): Enig. Gadd ikke se mer enn 2 min. Da skjønte jeg at hele episoden var en billig klipp og lim episode med gammelt rusk vi har sett opptil flere ganger før. Har aldri skjønt hvorfor de lager slike ubrukelige episoder? Finnes det mennesker som har noen form for glede av det? Jeg får i hvertfall bare irritasjon ut av det. Fyllmasse, rett og slett! Synd, for jeg synes det har vært gode episoder i denne sesongen også. Men ikke denne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamusen Skrevet 1. oktober 2023 #7 Del Skrevet 1. oktober 2023 Synes hele sesong 10 har vært veldig annerledes og mye dårligere enn de andre. alle skuespillerene har mindre innlevelse og engasjement. plottene er kjedeligere og det føles som om hele sesongen kanskje er laget av noen andre. ? Bare jeg som reagerer? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 1. oktober 2023 #8 Del Skrevet 1. oktober 2023 Enig med nyeste episode. Veldig kjedelig og helt unødvendig når en enkelt kan gå tilbake og se gamle episoder på streaming. Dessuten så syntes jeg det er så tullete at hele nabolaget er så sykt glad i Maria etter det hun gjorde mot Jonas. Selv om Jonas nå er komt over det. Ellers er jeg glad for at Silje så og si ikke er med lenger. Men jeg savner mer Celine og Feng (kopien) 🤭❤️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Novellemonster Skrevet 1. oktober 2023 #9 Del Skrevet 1. oktober 2023 Gårsdagens episode. Måtte le av flere av minnene, men syns hele episoden var veldig "low-effort" med å fylle inn så mye gamle klipp. Fikk inntrykk av at de ikke gadd å lage en skikkelig episode 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå