Gå til innhold

Noen som har sett blodsbrødre - Netflix?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er noe vits å begynne å se på blodsbrødre som får på netflix eller er den bra?

Tror den heter gangs of oslo på engelsk.

Anonymkode: 7ea02...2cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Lurer på om det er noe vits å begynne å se på blodsbrødre som får på netflix eller er den bra?

Tror den heter gangs of oslo på engelsk.

Anonymkode: 7ea02...2cc

Jeg synes den var verdt å se, ok+ til å være norsk, men synes generelt svensk, dansk og endel britisk krim er hakket bedre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den var kjempebra. Det har plutselig nå gått opp for meg at den heter Blodsbrødre. Visste bare at den het Gangs of Oslo da jeg så den. Så @Rumle.... da du sa at du aldri hadde hørt om den, så var det kanskje fordi jeg brukte tittelen på engelsk; beklager det om det var old news for deg :)

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner litt om Snabba cash. Kjenner jeg får helt avsmak for logoklær når jeg ser de seriene, så utrolig harry med de klærne.

Synes den var ganske bra.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (5 minutter siden):

Jeg syns den var kjempebra. Det har plutselig nå gått opp for meg at den heter Blodsbrødre. Visste bare at den het Gangs of Oslo da jeg så den. Så @Rumle.... da du sa at du aldri hadde hørt om den, så var det kanskje fordi jeg brukte tittelen på engelsk; beklager det om det var old news for deg :)

Tja. Jeg synes dialogen ikke alltid virker...naturlig. Men den ser meget bra ut! Er kun på ep. 3. 

Snabba Cash er foreløpig milevis bedre for meg ihvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DeLorean skrev (4 minutter siden):

Tja. Jeg synes dialogen ikke alltid virker...naturlig. Men den ser meget bra ut! Er kun på ep. 3. 

Snabba Cash er foreløpig milevis bedre for meg ihvertfall. 

Snabba Cash er veldig bra, men det var denne også. Huff, har sett mye gang-serier i det siste. Har begynt å snakke sånn:laugh:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare dårlig, men katastrofalt dårlig. Elendige skuespillerprestasjoner, utydelig mumling, barnslig manus/plot og teatralsk overspill. Jeg trodde først det var en parodi på dårlig gangsterkrim fra gamle dager.

Anonymkode: 70ff5...f5e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (8 minutter siden):

Snabba Cash er veldig bra, men det var denne også. Huff, har sett mye gang-serier i det siste. Har begynt å snakke sånn:laugh:

Du må ikke se så mange gang serier mann! Ro ned bror! 😁 Chill'en litt.

Endret av DeLorean
Mener: ro ned SØSTER
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DeLorean skrev (5 minutter siden):

Du må ikke se så mange gang serier mann! Ro ned bror! 😁 Chill'en litt.

Ja, det blir bare beef av det:paff:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (2 timer siden):

Har bare så vidt registrert at det kom en som het Blodsbrødre, har aldri sett den, så ingen fare for det! Ikke hadde det gjort noe uansett  :blomst2:😊

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den var bra. Ricky Gervais kalte det årets beste serie og sammenlignet den med The Wire. DET er jeg ikke helt enig i da.

image.thumb.png.01a133b6096638eced981d827886e0c9.png

Anonymkode: 8cb97...674

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var på TV 2 Play først, jeg så noen episoder da. 

Ble ikke helt fanget, men jeg har litt kort "attention span" på serier. Mange bra serier må man jo se mer enn en episode av for og bli investert. Jeg skjønte ingenting av greia med The Wire heller før sånn ca epsiode 3-4, og etter det ble det den beste serien jeg har sett i mitt liv.

Så kanskje jeg må gi den en ny sjanse! Jeg har sagt opp Netflix da, synes det bare er søppel der om dagen. Men jeg har fremdeles TV 2 Play så kanskje den er der fremdeles.

Anonymkode: 5c8e8...248

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...