Gå til innhold

Cyclogest på morgen innsettsdag?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei - er igang med første forsøk på riksen, og det nærmer seg forhåpentligvis første innsett. Fikk beskjed om å ta cyclogest 2x daglig fra uttak - Er det noen som vet om man skal ta cyclogest på morgenen før innsett ? 

Anonymkode: 99448...ac0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hei - er igang med første forsøk på riksen, og det nærmer seg forhåpentligvis første innsett. Fikk beskjed om å ta cyclogest 2x daglig fra uttak - Er det noen som vet om man skal ta cyclogest på morgenen før innsett ? 

Den skal tas minimum 2t før innsett på innsettsdagen, så spørs hva klokkeslett du skal ha innsett og når på døgnet du pleier å ta den 👍  Men ingen skade i å ta den etterpå om det ikke er mulig å ta før innsett. Er iallefall det sol har stått i papirene hos meg før hvert innsett. 

Screenshot_20230925_201507_Chrome.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos klinikken jeg var var det alltid cyglogest på morgenen samme dag som innsett 😊

Anonymkode: 31250...eec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar -  ser ut til at de fleste har tatt det også før innsett så da kjører jeg også på med det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville absolutt spurt først, vår klinikk sa nei, de ville ikke at noe skulle forstyrre forholdene til embryoet ved innsett. Skulle ta den etter innsett. 

Anonymkode: 2192c...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...