Gå til innhold

Ute etter elsker


bare meg

Anbefalte innlegg

Jeg har nylig avsluttet et langt forhold som gift og er tobarns mamma. Derfor er jeg ikke hypp på å gå rett inn i et nytt forhold nå, jeg vil nyte hverdagen sammen med meg selv og barna.

Det jeg vil er å ha en elsker, en jeg kan treffe en gang i blant. Men så ser det ut til at med en gang jeg treffer noen som jeg kan tenke meg å ha et slikt forhold til, så tror de med en gang at det må være noe mer. I starten vil jeg ikke noe mer, jeg vil ikke ha en som krever noe av meg bortsett fra litt uforpliktende sex og flørt på sms.

Jeg sier alltid klart i fra at jeg ikke er interessert i noe fast forhold. Men vil så klart holde meg til en, det blir bedre på den måten. Forventer evt. ikke at den andre skal gjøre det, men det er jo greit.

Hvordan få menn til å forstå at jeg ikke er desperat på jakt etter en å "fange"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest StoreSky

haha! kan ikke annet enn å si meg enig!!

Hvorfor tror menn at alle damer bare vil ha et dypt og seriøst forhold med dem??

Jeg vil gjerne ha kjæreste -men med den rette -ikke "alle" menn jeg møter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror fyrer bare vil bli overbegeistret for å finne en kvinne å kose med i ny og ne.

Skulle gjerne funnet ham jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha! kan ikke annet enn å si meg enig!!

Hvorfor tror menn at alle damer bare vil ha et dypt og seriøst forhold med dem??

Jeg vil gjerne ha kjæreste -men med den rette -ikke "alle" menn jeg møter...

Det må være fordi de er redd for sine egne følelser tror jeg. Jeg vil ha en jeg kan snakke med, flørte med og ha sex med, men ingen ting annet foreløpig. Det er visst vanskelig det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er noen trøst så har jeg, som mann, samme problem. Er også litt i samme situasjon som deg mht barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om det er noen trøst så har jeg, som mann, samme problem. Er også litt i samme situasjon som deg mht barn.

Alltid litt trøst i at andre har samme problem ;)

Rart det der. Når man virkelig ikke vil inn i noe forhold da står alle klare på døra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...