Titti Skrevet 5. november 2002 #1 Del Skrevet 5. november 2002 Jeg er 28 år, har vært singel i 4 år, og jeg liker å ha sex!! Men jeg har ikke lyst å binde meg til noen enda..... (Har ikke funnet 'MANNEN') Derfor har jeg, naturlig nokk - syns nå jeg, hatt endel forskjellige sexpartnere de siste åra, både one-night-stand og noen som har vart noe lenger..... Har sikkert hatt 15 forskjellige partnere de siste 4 årene. Er dette mye? Hva er vanlig. Har litt inntrykk at noen i venninnegjengen vår, (de som er godt etablerte...) har litt holdning til at man blir litt 'ludder-aktig'???? Hva mener dere? Selv om man ikke har kjæreste, så har i allefall jeg lyst på sex!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvillingmamma´n Skrevet 5. november 2002 #2 Del Skrevet 5. november 2002 Hei Titti. Det avhenger vel fra person til erson hvor mange sexpartnere man har når man er singel. Noen har flere, mens andre har noen få (1-2) veldig gode venner. Synes ikke du er løsaktig og skjønner godt at du har behov for sex selv om du ikke er i noe forhold. Men husk i allefall beskyttelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mogens Skrevet 5. november 2002 #3 Del Skrevet 5. november 2002 Tror det er ganske vanlig i dag og ha det på den måten (altså en del partnere). Har på følelsen at de fleste jeg kjenner som er singel har en lignende erfaring. Mogens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 5. november 2002 #4 Del Skrevet 5. november 2002 hei du ikke føl dig som en billig tøs, det er helt normalt, da jeg gik fra min mand for mange år siden da havede jeg også et par år med lidt af hvert, men gik frygtelig lei af det, bare du bruger beskyttelse så synes jeg det er i orden. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salina Skrevet 5. november 2002 #5 Del Skrevet 5. november 2002 Ingen andre har vel noe med hva du gjør?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 5. november 2002 #6 Del Skrevet 5. november 2002 Du er singel, du har ingen andre enn deg selv å forholde deg til... så spørsmålet er: syns du selv du har hatt for mange sengepartnere? Er svaret nei, ja da er det jo helt greit... bare kos deg du. At man har lyst på sex selv om man er singel er det ingen tvil om nei Selv er jeg av den typen som ikke liker one-night-stand, vil heller ha en fast elskerinne jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 5. november 2002 #7 Del Skrevet 5. november 2002 Kos deg, Titti! Ingen har noe med deg og din seksualitet å gjøre! Du har ingen du behøver å svare til, så bare gjør som du vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheMan Skrevet 5. november 2002 #8 Del Skrevet 5. november 2002 Sånn som du har lever for øyeblikket, er det maaange med deg som gjør. Du lever bare en gang (tror jeg?) Kos deg så lenge du lever!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå