AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #21 Del Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, alle har faktisk ikke det. Man trenger ikke utstyr for å trene hjemme nei, men plass kan faktisk være et problem, for ikke å snakke om at man kanskje bor med andre som skal ha ro og fred og andre hensyn som må tas. Det er mye som spiller inn. I teorien kan man selvfølgelig trene hvor enn man vil, men det fungerer ikke alltid i praksis. Anonymkode: faf63...993 Da er man såfall lite oppfinnsomme. Anonymkode: 96af6...1f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #22 Del Skrevet 24. september 2023 Ser ikke problemet med å trene i regn, uansett mengde. Barn må gå til skolen i det regnet. Det er kun ved ekstremvær regn bør påvirke en normal hverdag. Anonymkode: 3f6a5...406 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senior Skrevet 24. september 2023 #23 Del Skrevet 24. september 2023 Da går jeg på morgenen og tar styrketrening på SATS . . . ikke noe problem (les unskyldning) pga. været. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 24. september 2023 #24 Del Skrevet 24. september 2023 Hva ved 10 mm på en time er så avskrekkende at du ikke tør å jogge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #25 Del Skrevet 24. september 2023 Regn har aldri stoppet meg fra å trene. Må uansett ta en dusj etterpå. Hvorfor kan du ikke trene i regn? Eller ser du bare på regnet som en fin unnskyldning for å slippe? Anonymkode: 8d06c...4a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 24. september 2023 #26 Del Skrevet 24. september 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Du kan da fint trene i regn, ser ikke problemet. Anonymkode: 494ab...8fc 5 hours ago, AnonymBruker said: Har du ikke penger til klær, er du ikke vanntett, løper du med munnen åpen og opp i luften så du er redd for å drukne? Anonymkode: e6d56...d7e 3 hours ago, AnonymBruker said: Ser ikke problemet med å trene i regn, uansett mengde. Barn må gå til skolen i det regnet. Det er kun ved ekstremvær regn bør påvirke en normal hverdag. Anonymkode: 3f6a5...406 Ingen av dere som bruker briller? 😂 Jeg vurderer hjemmekontor i morgen fordi kraftig regnvær pluss briller når det fortsatt er noe mørkt er en livsfarlig kombinasjon for meg når jeg sykler til jobb og det er trafikk. 😬 For min del er det såpass sjelden at det regner SÅ kraftig (og jeg bor på vestlandet...) så prøver å ikke la det irritere meg. Men høsten er litt krevende ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #27 Del Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei, alle har faktisk ikke det. Man trenger ikke utstyr for å trene hjemme nei, men plass kan faktisk være et problem, for ikke å snakke om at man kanskje bor med andre som skal ha ro og fred og andre hensyn som må tas. Det er mye som spiller inn. I teorien kan man selvfølgelig trene hvor enn man vil, men det fungerer ikke alltid i praksis. Anonymkode: faf63...993 Jo! Alle har faktisk plass til å gjøre noen knebøy og enkle styrkeøvelser. Hvis andre trenger ro i huset dropper man bare øvelser som bråker, øvelser med hopping og sånt feks. Anonymkode: 052fc...791 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #28 Del Skrevet 24. september 2023 Jeg er ganske sikker på at du er vanntett og at du ikke kommer til å drukne i regnet. Løp i høljeregnet i morgen tidlig, så kan du krysse av for det på bucket-listen!😅 Anonymkode: 2acf4...853 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #29 Del Skrevet 24. september 2023 Til alle som lurer på hvorfor TS ikke kan løpe i regnet: Denne tråden ble kun laget for å skryte om at de trener kl 7 hver morgen Anonymkode: 91505...183 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 24. september 2023 #30 Del Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Regnet skal alltid ødelegge... Litt regn går greit. Men ikke i så ekstreme mengder... Anonymkode: d8e53...8f5 Alltid kjipt, men så gjelder det også å se etter mulighetene og ikke begrensingene. Kan du ... 1) dra til et treningssenter, evt betale drop in dersom du ikke er medlem 2) gjøre sirkeltrening hjemme (evt bruke YouTube) 3) trene styrke hjemme 4) dra en time tidligere på jobb og dra hjem (og trene!) en time tidlegere? 5) ta treningsfri i morgen og heller trene en av de andre dagene? Kanskje ikke optimalt, men mye bedre enn ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #31 Del Skrevet 24. september 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Nei, alle har faktisk ikke det. Man trenger ikke utstyr for å trene hjemme nei, men plass kan faktisk være et problem, for ikke å snakke om at man kanskje bor med andre som skal ha ro og fred og andre hensyn som må tas. Det er mye som spiller inn. I teorien kan man selvfølgelig trene hvor enn man vil, men det fungerer ikke alltid i praksis. Anonymkode: faf63...993 Snakk om se problemer i stedet for løsninger. Hvis noen man bor med trenger fred i stua så kan man trene på soverommet eller gangen. Man trenger ikke mer plass enn at man kan stå rett opp og ned - evt også ligge. Anonymkode: 29057...b2c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #32 Del Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Snakk om se problemer i stedet for løsninger. Hvis noen man bor med trenger fred i stua så kan man trene på soverommet eller gangen. Man trenger ikke mer plass enn at man kan stå rett opp og ned - evt også ligge. Anonymkode: 29057...b2c Og her snakkes det om både stue, gang og rom som om det er den største selvfølgen at alle har denne plassen. Anonymkode: faf63...993 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #33 Del Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og her snakkes det om både stue, gang og rom som om det er den største selvfølgen at alle har denne plassen. Anonymkode: faf63...993 Bor du i ett kott eller hva er greia? Anonymkode: 91505...183 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #34 Del Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bor du i ett kott eller hva er greia? Anonymkode: 91505...183 Jeg bare sier at hvis noen mener de ikke har plass til å trene hjemme, så kan det hende det betyr at de faktisk ikke har plass til å trene hjemme, bokstavelig talt. Anonymkode: faf63...993 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #35 Del Skrevet 24. september 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Og her snakkes det om både stue, gang og rom som om det er den største selvfølgen at alle har denne plassen. Anonymkode: faf63...993 Alle har den plassen. Og bor man i en liten studioleilighet med bare ett rom så trenger ikke de man bor med fred i 12 timer. Igjen: Du bare kverulerer og leter etter problemer i stedet for å se løsninger. Anonymkode: 29057...b2c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #36 Del Skrevet 24. september 2023 Kan du ikke stå opp tidligere for å trene før det regner? Eller trene litt senere? Eller trene på kvelden? Eller trene hjemme? Eller trene på treningssenter? Eller trene imorgen? Eventuelt bare trosse regnet og bare trene? Tenk den gode dusjen etterpå. Anonymkode: f879c...4bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c_buk Skrevet 24. september 2023 #37 Del Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Til alle som lurer på hvorfor TS ikke kan løpe i regnet: Denne tråden ble kun laget for å skryte om at de trener kl 7 hver morgen Anonymkode: 91505...183 Veldig rar skryting i så fall, da det er veldig vanlig å trene før jobb 😅 Og før jeg beskyldes for skryt. Jeg har ikke nubbesjangs til å rekke trening før jobb. Er for glad i søvn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #38 Del Skrevet 24. september 2023 6 hours ago, AnonymBruker said: 10mm på en time. 10mm. Anonymkode: d8e53...8f5 Ja? Vi snakket 10 mm ikke 70mm Anonymkode: ac94b...80e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #39 Del Skrevet 24. september 2023 1 hour ago, Albbas said: Ingen av dere som bruker briller? 😂 Jeg vurderer hjemmekontor i morgen fordi kraftig regnvær pluss briller når det fortsatt er noe mørkt er en livsfarlig kombinasjon for meg når jeg sykler til jobb og det er trafikk. 😬 For min del er det såpass sjelden at det regner SÅ kraftig (og jeg bor på vestlandet...) så prøver å ikke la det irritere meg. Men høsten er litt krevende ja. Jeg har briller. Ser fortsatt ikke problemet med trening og 10mm nedbør Anonymkode: ac94b...80e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #40 Del Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Forstå mengden det er. Anonymkode: a3db7...db8 Forstår mengden, og forstår fortsatt ikke problemet. 🤷♀️ Anonymkode: 8fddc...710 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå