AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #21 Del Skrevet 26. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis du blir så oppgitt over meg at du må riste på hodet og Her manglet det noe; riste på hodet og rope ut med mange utropstegn.. Anonymkode: 640a3...96d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 26. september 2023 #22 Del Skrevet 26. september 2023 (endret) AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg svarer som jeg gjør fordi jeg syns du har en frekk tone, først med mange utropstegn som gjør det «høres» ut som du roper oppgitt, sånn som tenåringer roper til foreldrene sine.. Jeg lager denne tråden her fordi jeg oppriktig lurte. Hvis du blir så oppgitt over meg at du må riste på hodet og Nei, jeg blir ikke forbannet, jeg blir irritert på den frekke måten du uttaler deg på. Ser du ikke selv hvordan du skriver? Hva med dette eksempelet? Syns du dette var en fin måte å uttrykke seg på? Når det er sagt, kommer det noen råd utover i innlegget ditt også, som jeg leser mellom linjene. Tar til med det. Anonymkode: 640a3...96d Jeg ser ikke et eneste utropstegn, men du bekrefter inntrykket om mangel på evne til å lytte og lese hva folk sier til deg. Endret 26. september 2023 av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #23 Del Skrevet 26. september 2023 Lawyam skrev (12 timer siden): Han synes kyssing er " ltt skummelt og føler det er litt for intimt". Derfor!!!!! Her er innlegget ditt med utropstegn, @Lawyam. Når det er sagt, så leser du meg nok ikke riktig. Hvis du virkelig er klarsynt, så ser du en annen versjon av meg enn den du beskriver meg som nå. Anonymkode: 640a3...96d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå