AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #1 Del Skrevet 23. september 2023 Mannen jeg har datet i et par måneder, tar stegene veldig sakte og forsiktig. Vi har enda ikke kysset, men vært intime på andre måter (ikke sex). For noen dager siden sa han at han syns kyssing er litt skummelt, og veldig intimt. Betyr det at han bare kysser ei jente han er i et forhold med, eller betyr det at han sier det han sier fordi han ikke kjenner på lyst til å kysse akkurat meg? 😕 Han kjenner definitivt på lyst på andre måter.. Kan noen av dere intuitive/klarsynte fortelle om dere får opp noe om årsak her? Kan det være at han ikke liker kyssing i det hele tatt? Anonymkode: 640a3...96d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #2 Del Skrevet 23. september 2023 Type: *forklarer at dette med kyssing henger sammen med a b og c* Du: "jamen den anonyme klarsynte på Kvinneguiden sa jo at det handlet om x y og z" Anonymkode: cf54d...880 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #3 Del Skrevet 23. september 2023 Type: *sier noe som ikke er helt enkelt å tolke* Du: "hmm, lurer på hva han mener. Kanskje jeg skal spørre ham? Haha, nei det ville jo vært helt teit. La meg heller se om det er noen synske folk på et forum." Anonymkode: cf54d...880 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #4 Del Skrevet 23. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Type: *forklarer at dette med kyssing henger sammen med a b og c* Du: "jamen den anonyme klarsynte på Kvinneguiden sa jo at det handlet om x y og z" Anonymkode: cf54d...880 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Type: *sier noe som ikke er helt enkelt å tolke* Du: "hmm, lurer på hva han mener. Kanskje jeg skal spørre ham? Haha, nei det ville jo vært helt teit. La meg heller se om det er noen synske folk på et forum." Anonymkode: cf54d...880 Hold deg unna denne tråden hvis du bare skal mobbe. Klart jeg skal spørre han jeg dater etter hvert, men nå satt jeg her i natten og tenkte mye på dette da. Klarsynte kan få opp bilder og følelser, og kan faktisk bidra mer enn du aner. Men takk for at du sendte opp igjen tråden😉 Anonymkode: 640a3...96d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #5 Del Skrevet 23. september 2023 Kanskje han ikke liker å kysse? Hvilke måter har dere vært intime på ? Han høres litt merkelig ut🤔 Anonymkode: 7c3d2...b3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #6 Del Skrevet 24. september 2023 28 minutter siden, AnonymBruker said: Klarsynte kan få opp bilder og følelser, og kan faktisk bidra mer enn du aner. Anonymkode: 640a3...96d Nei, det kan de ikke. Og om de kunne, ville du ikke kunne vite om det folk skriver her er sant på noen måte. Hvis en venninne trengte råd angående sitt kjærlighetsliv, ville du anbefale henne å spørre vilt fremmede anonyme mennesker som påstår at de har overnaturlige evner? Anonymkode: cf54d...880 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #7 Del Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Nei, det kan de ikke. Og om de kunne, ville du ikke kunne vite om det folk skriver her er sant på noen måte. Hvis en venninne trengte råd angående sitt kjærlighetsliv, ville du anbefale henne å spørre vilt fremmede anonyme mennesker som påstår at de har overnaturlige evner? Anonymkode: cf54d...880 Jo, det kan de. De kan ikke se alt selvsagt, men de kan få opp beskjeder lg bilder, på ulike måter. Helt greit at du ikke tror på det. Anonymkode: 640a3...96d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #8 Del Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kanskje han ikke liker å kysse? Kanskje ikke, det er isåfall veldig kjipt, for det er viktig for meg. Men det er derfor jeg spør her da, om noen med evner ser hva som er greia, og han ikke liker å kysse generelt, eller om det er stadiet vi er på i datingen som gjør at det føles for tidlig, eller om det er meg han ikke kjenner lyst til å kysse😕 Håper på svar fra noen av dere med evner❤️ Anonymkode: 640a3...96d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #9 Del Skrevet 25. september 2023 Det kan jo være så mangt. At han anser kyssing som noe veldig intimt som han ikke vil dele med noen før han føler seg helt trygg, at han vil ha kommet et visst stykke inn i et forhold før man kysser, eller kanskje han bare ikke liker kyssing. Det er vanskelig å si. Tror ikke en fremmed person sin intuisjon kan hjelpe deg så veldig her, dessverre. Ut fra det han sier høres det ut som at han er litt usikker, har kanskje ikke så mye erfaring? Om han er uerfaren og litt usikker av seg fra før, så er det jo fort gjort at han vegrer seg for å kysse. Spesielt om dere ikke er veldig unge og han føler han "burde" kunne mer enn det han gjør. Høres dette kjent ut, TS? Anonymkode: b1ad2...ba5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #10 Del Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det kan jo være så mangt. At han anser kyssing som noe veldig intimt som han ikke vil dele med noen før han føler seg helt trygg, at han vil ha kommet et visst stykke inn i et forhold før man kysser, eller kanskje han bare ikke liker kyssing. Det er vanskelig å si. Tror ikke en fremmed person sin intuisjon kan hjelpe deg så veldig her, dessverre. Ut fra det han sier høres det ut som at han er litt usikker, har kanskje ikke så mye erfaring? Om han er uerfaren og litt usikker av seg fra før, så er det jo fort gjort at han vegrer seg for å kysse. Spesielt om dere ikke er veldig unge og han føler han "burde" kunne mer enn det han gjør. Høres dette kjent ut, TS? Anonymkode: b1ad2...ba5 Takk for svar😊 Ja det er klart det kan være så mangt, det var derfor jeg begynte å undre litt. Jeg tror flere av de som er klarsynte kan få inn bilder eller en følelse av situasjoner, også denne. Derfor håpte jeg noen ville prøve å se. Vi er ikke så unge lenger, men han har jo vært i flere forhold da, han har også vært gift i noen år. Men han har vært singel noen år nå. Kan ikke skjønne at årsaken er at han er usikker og uerfaren, isåfall skyldes usikkerheten at han usikker på oss to. Og det er jo der jeg begynner å kjenne på at det er vanskelig. Håper fortsatt på svar fra klarsynte😊 Anonymkode: 640a3...96d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #11 Del Skrevet 25. september 2023 Kanskje han er dårlig kysser og ikke helt tørr? Kan være mange årsaker. Kanskje best å spørre han Anonymkode: 05d46...43e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #12 Del Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kanskje han er dårlig kysser og ikke helt tørr? Kan være mange årsaker. Kanskje best å spørre han Anonymkode: 05d46...43e Ja hvem vet? Om så er, så innrømmer han nok ikke det.. Det er derfor jeg spør klarsynte her😊 Anonymkode: 640a3...96d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #13 Del Skrevet 25. september 2023 Vet hvordan det er. Det er ikke alltid kona mi vil si hva hun tenker, så da spør jeg bare en klarsynt i stedet. Anonymkode: cf54d...880 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #14 Del Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Vet hvordan det er. Det er ikke alltid kona mi vil si hva hun tenker, så da spør jeg bare en klarsynt i stedet. Anonymkode: cf54d...880 Du igjen, altså? Har du ikke noe bedre å foreta deg, enn å gjøre narr av andre? Du må være skikkelig stolt av deg selv.. 🙄 Anonymkode: 640a3...96d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 25. september 2023 #15 Del Skrevet 25. september 2023 Han synes kyssing er " ltt skummelt og føler det er litt for intimt". Derfor!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #16 Del Skrevet 25. september 2023 Lawyam skrev (7 minutter siden): Han synes kyssing er " ltt skummelt og føler det er litt for intimt". Derfor!!!!! Åj, unnskyld for at jeg spurte da.. Anonymkode: 640a3...96d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 26. september 2023 #17 Del Skrevet 26. september 2023 (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Åj, unnskyld for at jeg spurte da.. Anonymkode: 640a3...96d Hvorfor svarer du så frekt? Klarsynte lytter og det å lytte hjelper, ser du. Mitt svar virker kanskje for enkelt for deg; men vet du hva; du blir bare forbannet fordi du ikke liker svaret HANS. Jeg gjentok det. Hvis du ikke begynner å lytte til hva andre mennesker sier til deg og forventer de skal si noe til deg som er mer 'betryggende' enn å ta dem alvorlig kan du bare gi opp kjærlighet med en gang. Din(e) partnere må kunne vite at du lytter til DEM og deres behov, det handler ikke bare om at dine skal bli møtt eller at han skal lytte til dine. Han vil ta det med ro, han synes det er intimt, skummelt og vil vente. Det burde holde lenge som svar. Vil du ikke respektere det; gå - eller spør han hva han mener med de tingene ham sier når slike ting sies (som flere andre har sagt). - eller vent (han har sagt han trenger tid). Hvis han skulle synes du er mindre fristende enn andre, og at han heller vil kysse andre, men dater deg likevel gir det ingen mening at han gjør det! Endret 26. september 2023 av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #18 Del Skrevet 26. september 2023 Han kysser bare når han ser for seg et langvarig forhold. Anonymkode: ffe70...d18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 26. september 2023 #19 Del Skrevet 26. september 2023 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han kysser bare når han ser for seg et langvarig forhold. Anonymkode: ffe70...d18 Ja - og han dater for å se om det kan bli et langvarig forhold! Og det skal to til for å danse tango. Helst i takt... Endret 26. september 2023 av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #20 Del Skrevet 26. september 2023 Lawyam skrev (5 timer siden): Hvorfor svarer du så frekt? Klarsynte lytter og det å lytte hjelper, ser du. Mitt svar virker kanskje for enkelt for deg; men vet du hva; du blir bare forbannet fordi du ikke liker svaret HANS. Jeg gjentok det. Hvis du ikke begynner å lytte til hva andre mennesker sier til deg og forventer de skal si noe til deg som er mer 'betryggende' enn å ta dem alvorlig kan du bare gi opp kjærlighet med en gang. Din(e) partnere må kunne vite at du lytter til DEM og deres behov, det handler ikke bare om at dine skal bli møtt eller at han skal lytte til dine. Han vil ta det med ro, han synes det er intimt, skummelt og vil vente. Det burde holde lenge som svar. Vil du ikke respektere det; gå - eller spør han hva han mener med de tingene ham sier når slike ting sies (som flere andre har sagt). - eller vent (han har sagt han trenger tid). Hvis han skulle synes du er mindre fristende enn andre, og at han heller vil kysse andre, men dater deg likevel gir det ingen mening at han gjør det! Jeg svarer som jeg gjør fordi jeg syns du har en frekk tone, først med mange utropstegn som gjør det «høres» ut som du roper oppgitt, sånn som tenåringer roper til foreldrene sine.. Jeg lager denne tråden her fordi jeg oppriktig lurte. Hvis du blir så oppgitt over meg at du må riste på hodet og Lawyam skrev (6 timer siden): du blir bare forbannet fordi du ikke liker svaret HANS. Jeg gjentok det. Nei, jeg blir ikke forbannet, jeg blir irritert på den frekke måten du uttaler deg på. Ser du ikke selv hvordan du skriver? Lawyam skrev (6 timer siden): Hvis du ikke begynner å lytte til hva andre mennesker sier til deg og forventer de skal si noe til deg som er mer 'betryggende' enn å ta dem alvorlig kan du bare gi opp kjærlighet med en gang. Hva med dette eksempelet? Syns du dette var en fin måte å uttrykke seg på? Når det er sagt, kommer det noen råd utover i innlegget ditt også, som jeg leser mellom linjene. Tar til med det. Anonymkode: 640a3...96d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå