Gå til innhold

Dating og selvsentrerte mennesker

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja jeg har opplevd det tidligere også. Lett å se om noen er genuint interessert i en, og dette var en fin måte å avdekke det. 
Vi hadde et døgn sammen, gikk tur i fjellet, lagde god mat og drakk vin. 
Jeg er engstelig for hunder, noe han visste. Men han hadde likevel begge hundene sine med. Greit nok, de var nokså lydige og rolige. Reagerte litt når han klødde meg bak øret og klappa meg på ryggen, da 😂 Tydeligvis mest vant til hundene sine 😅

Huff. Jaja. Man kan jo ha en nokså trivelig date selv om det er for å finne ut at man ikke vil ha mennesket videre som kjærest.

TS 

Anonymkode: 34eff...4f6

Synes dette forteller en del om hvordan han er, og hvordan prioriteringene hans er (hundene før kjæresten).

Selv styrer jeg unna menn med hund, og det burde du og gjøre ts. La hunde-eierne finne hverandre.

Anonymkode: 09fe3...ca8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Synes dette forteller en del om hvordan han er, og hvordan prioriteringene hans er (hundene før kjæresten).

Selv styrer jeg unna menn med hund, og det burde du og gjøre ts. La hunde-eierne finne hverandre.

Det finnes normale hundeeiere også heldigvis, jeg er enig i at det var råttent gjort å ta med bikkjene 

Anonymkode: f968e...3bf

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Jeg har selvfølgelig sagt at jeg gjerne blir kjent med hundene også. Men helst eier først. Så det kom ganske bardus på meg at de var der. Har fortalt han årsaken til at jeg er nervøs de også. Har selv hatt katt i 17 år. Og har sagt at den eneste plassen katta ikke fikk gå er på soverommet. Der ønsker jeg å ha pels-fritt. Jeg var jo en natt på hytte med han, hvert sitt soverom. I morgest ble jeg vekt av at han slapp hundene inn til meg. 
Har styrt unna hundeeiere jeg og. Men denne gangen skulle jeg gjøre det litt annerledes enn jeg normalt tenker. Så han var både eldre og hundeeier. Men nei… 🤷🏻‍♀️ TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har selvfølgelig sagt at jeg gjerne blir kjent med hundene også. Men helst eier først. Så det kom ganske bardus på meg at de var der. Har fortalt han årsaken til at jeg er nervøs de også. Har selv hatt katt i 17 år. Og har sagt at den eneste plassen katta ikke fikk gå er på soverommet. Der ønsker jeg å ha pels-fritt. Jeg var jo en natt på hytte med han, hvert sitt soverom. I morgest ble jeg vekt av at han slapp hundene inn til meg. 
Har styrt unna hundeeiere jeg og. Men denne gangen skulle jeg gjøre det litt annerledes enn jeg normalt tenker. Så han var både eldre og hundeeier. Men nei… 🤷🏻‍♀️ TS

Han åpnet døra til ditt rom mens du sov? Og slapp de inn? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

fy faderen... slapp han hundene INN på ditt rom hvor du lå å sov?!
Han der hadde jeg ikke møtt igjen... djisessssss

Anonymkode: f7e7b...acc

Skrevet

Vil si dette var utfordringen med 2/3 av menn jeg datet da jeg var singel, og den hyppigeste årsaken til at jeg avsluttet dating. Ofte til mannens forundring, fordi "vi" hadde hatt det så fint sammen og en så god dialog. Det var monolog fra ham, og HAN hadde nok hatt det koselig med at en kvinne lyttet til ham. (Så lenge det varte, til jeg altså gikk lei monologen hans.) 

At jeg var tiltrekkende nok for mannen virket å være eneste veldig mange menn hadde av interesse for meg som person, samt at jeg viste interesse for dem som person, og var en god lytter. Virket ikke engang som de skjønte hva som var feil ved dette da jeg tok det opp og så avsluttet på grunn av dette. Ikke engang om jeg spurte dem om de visste svaret på noen ganske så åpenbare og vesentlige spørsmål om meg, og sa at dette hadde du visst dersom du faktisk hadde hatt noen interesse av meg som person, slik du hevder. 

Anonymkode: 22b83...b65

• Liker 3
Skrevet
miss summers skrev (16 minutter siden):

Han åpnet døra til ditt rom mens du sov? Og slapp de inn? 

Yes. Vi måtte sjekke ut nokså tidlig (kl 10), og han syntes beste måten å vekke meg på var å lukke opp døra til soverommet og la hundene komme inn. Noe de gjorde, den ene (litt ustyrlige og meget røytete ungvalpen) hoppet selvfølgelig oppi senga og ville slikke meg intenst i øret/ansiktet, den andre gjorde ikke det. Er tydeligvis sånn han selv blir vekt. Skjønt, jeg tror han sover med hundene selv om han hevder at han ikke gjør det. 
Men så hadde han ordnet frokost selv om vi hadde det litt travelt. Satte pris på det. 
TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

fy faderen... slapp han hundene INN på ditt rom hvor du lå å sov?!
Han der hadde jeg ikke møtt igjen... djisessssss

Anonymkode: f7e7b...acc

Ja! På tross av at jeg både har informert om at jeg er skeptisk/redd hunder og at jeg ikke vil ha husdyr på soverom. Spurte om han kunne ta den minste ned fra senga (nokså stor jakthund), så sa han bare: «Det er din hund nå ser du!» 

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Vil si dette var utfordringen med 2/3 av menn jeg datet da jeg var singel, og den hyppigeste årsaken til at jeg avsluttet dating. Ofte til mannens forundring, fordi "vi" hadde hatt det så fint sammen og en så god dialog. Det var monolog fra ham, og HAN hadde nok hatt det koselig med at en kvinne lyttet til ham. (Så lenge det varte, til jeg altså gikk lei monologen hans.) 

At jeg var tiltrekkende nok for mannen virket å være eneste veldig mange menn hadde av interesse for meg som person, samt at jeg viste interesse for dem som person, og var en god lytter. Virket ikke engang som de skjønte hva som var feil ved dette da jeg tok det opp og så avsluttet på grunn av dette. Ikke engang om jeg spurte dem om de visste svaret på noen ganske så åpenbare og vesentlige spørsmål om meg, og sa at dette hadde du visst dersom du faktisk hadde hatt noen interesse av meg som person, slik du hevder. 

Anonymkode: 22b83...b65

En grunn til at jeg oppretta tråden, er at dette er den 3 mannen jeg dater som er på det viset. Den forrige hadde jeg mer en situasjon enn en relasjon med. I et helt år. Og jeg gjorde omtrent det du gjorde, stilte noen spørsmål for å bare sette punktum og komme meg ut av det. -ts-

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ja! På tross av at jeg både har informert om at jeg er skeptisk/redd hunder og at jeg ikke vil ha husdyr på soverom. Spurte om han kunne ta den minste ned fra senga (nokså stor jakthund), så sa han bare: «Det er din hund nå ser du!» 

TS

Begge deler er dealbreaker for meg. At han åpnet døra, og at han slapp inn hundene. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

TS

Det er din hund ja.. humor for at det er slik at det kommer til å bli fremover. Jeg har hun selv forresten, hverken jeg eller noen jeg kjenner hadde gjort dette mot noen som har sagt det du har, det gjør man bare ikke. Man er mest sårbar når man sover, så det å bli vekket av noe man er redd for kunne faktisk endt mye verre opp, du kunne fått en reaksjon eller i refleks dælja bikkja ut av senga.. det vitner mye om ham som person dette dessverre. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er din hund ja.. humor for at det er slik at det kommer til å bli fremover. Jeg har hun selv forresten, hverken jeg eller noen jeg kjenner hadde gjort dette mot noen som har sagt det du har, det gjør man bare ikke. Man er mest sårbar når man sover, så det å bli vekket av noe man er redd for kunne faktisk endt mye verre opp, du kunne fått en reaksjon eller i refleks dælja bikkja ut av senga.. det vitner mye om ham som person dette dessverre. 

Ja.. nå ble min interesse borte etter i går kveld, når vi hadde gått gjennom mange spørsmål og det kun gikk ene veien. Men den forsvant 100% i morges. Årsaken til at jeg er redd er at jeg ble angrepet av en hund for 8 år siden. Jeg var på jobb som hjemmesykepleier og en nokså stor hund kom fra intet, overfalt meg og bet meg i skuldra (gikk etter strupen). Frykten min har sittet i etter det. Og selv om jeg forsøker å virke rolig så går pulsen i hundre og helv**e når jeg møter hunder. Men jeg lar det ikke begrense meg i livet, så tenkte det var greit å date en med hund. 
Men du har rett. Jeg ble engstelig da de kom inn til meg. -ts-

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...