AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #1 Skrevet 23. september 2023 Jeg dater en mann i helga, som jeg ikke kjenner så godt fra tidligere. Vi har møttes 1 gang før. For å få kvelden til å gå så har jeg lasta ned FuelBox for å bli kjent. Masse fine spørsmål til det formålet. Jeg har stilt han sikkert 50 spørsmål, som har gjort at jeg har fått vite en hel del. Det jeg reagerer på er at han ikke en eneste gang har spurt: «enn deg?» «hva med deg da» eller vist noen interesse for hva jeg ville svart. Merkelig? Anonymkode: 34eff...4f6 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #2 Skrevet 23. september 2023 Det er ganske typisk for mange menn. De ser kvinner bare som en statist for menns eksistens og er ikke egentlig interessert i kvinnen som person, kun det å ha henne som erobring og til tjeneste for han som mann, enten det gjelder omsorg, sex, dele utgifter med, putte sæden sin i for å føle seg mer overlegen med avkom på jorda og videreføring av sitt DNA osv. Det å legge merke til om mannen er interessert i DEG som person og stiller spørsmål eller ikke, er en veldig fin og rask måte å sile ut menn som ikke er verdt å gå i forhold med. Det er aldri ektefølt kjærlighet og dyp likeverdig respekt å få fra sånne menn som ikke engang anerkjenner deg som menneske eller vil forstå deg, kjenne deg, lære om deg. Anonymkode: ffb21...cd0 6 2 3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #3 Skrevet 23. september 2023 Det er merkelig, finn en ny mann Anonymkode: 1d42c...c5e 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #4 Skrevet 23. september 2023 Kan avsløre at mange kvinnfolk er likedan. Kommer vel som en konsekvens av sosiale medier og voldsom individualisering på vidt forskjellige områder. Anonymkode: 1cc30...af4 2
Pingvinen Skrevet 24. september 2023 #5 Skrevet 24. september 2023 Var nylig på date med en mann på 60+. Han snakket utelukkende om seg selv og hvor flink han var til mye. Følte at jeg var på ett foredrag. 1 3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #6 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det er ganske typisk for mange menn. De ser kvinner bare som en statist for menns eksistens og er ikke egentlig interessert i kvinnen som person, kun det å ha henne som erobring og til tjeneste for han som mann, enten det gjelder omsorg, sex, dele utgifter med, putte sæden sin i for å føle seg mer overlegen med avkom på jorda og videreføring av sitt DNA osv. Det å legge merke til om mannen er interessert i DEG som person og stiller spørsmål eller ikke, er en veldig fin og rask måte å sile ut menn som ikke er verdt å gå i forhold med. Det er aldri ektefølt kjærlighet og dyp likeverdig respekt å få fra sånne menn som ikke engang anerkjenner deg som menneske eller vil forstå deg, kjenne deg, lære om deg. Anonymkode: ffb21...cd0 Ja jeg har opplevd det tidligere også. Lett å se om noen er genuint interessert i en, og dette var en fin måte å avdekke det. Vi hadde et døgn sammen, gikk tur i fjellet, lagde god mat og drakk vin. Jeg er engstelig for hunder, noe han visste. Men han hadde likevel begge hundene sine med. Greit nok, de var nokså lydige og rolige. Reagerte litt når han klødde meg bak øret og klappa meg på ryggen, da 😂 Tydeligvis mest vant til hundene sine 😅 Huff. Jaja. Man kan jo ha en nokså trivelig date selv om det er for å finne ut at man ikke vil ha mennesket videre som kjærest. TS Anonymkode: 34eff...4f6 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #7 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kan avsløre at mange kvinnfolk er likedan. Kommer vel som en konsekvens av sosiale medier og voldsom individualisering på vidt forskjellige områder. Anonymkode: 1cc30...af4 Ja er derfor jeg skriver egosentriske mennesker, og ikke menn. Jeg tror nok vi kvinner kan være sånn også. TS Anonymkode: 34eff...4f6 4
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #8 Skrevet 24. september 2023 Pingvinen skrev (1 time siden): Var nylig på date med en mann på 60+. Han snakket utelukkende om seg selv og hvor flink han var til mye. Følte at jeg var på ett foredrag. Huff 🙈 Han her var også 9 år eldre enn meg og godt oppi 50-åra. Jeg har aldri vært sammen med noen eldre enn meg. Han er fin, kjekk og sprek. Men hjelper liksom ikke.. HAN hevder at han er interessert og vil treffe meg flere ganger. Jeg kjente ikke at han var interessert annet enn at han sa «du er fin», «herregud du er nydelig» osv. TS Anonymkode: 34eff...4f6 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #9 Skrevet 24. september 2023 Jeg har ved noen anledninger skrevet noe sånt som : " Jeg vet ikke hva jeg skal svare når du ikke spør om noe " De blir ganske fornærmet, men det spiller ingen rolle, siden jeg allerede vet at dette er helt dødfødt. Anonymkode: 48f04...4fe 1 3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #10 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg har ved noen anledninger skrevet noe sånt som : " Jeg vet ikke hva jeg skal svare når du ikke spør om noe " De blir ganske fornærmet, men det spiller ingen rolle, siden jeg allerede vet at dette er helt dødfødt. Anonymkode: 48f04...4fe Det var lurt! Er ikke så enkelt å date i 40-åra 😌 Ts Anonymkode: 34eff...4f6 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #11 Skrevet 24. september 2023 Jeg datet en fyr i 7 måneder da jeg sa noe om meg og han ble overrasket, det utviklet seg til en prat og han sa "føler ikke jeg kjenner deg så godt egentlig " ment som et stikk og forsvar til ham da. No shit,en fyr som bare snakker om seg selv og holder foredrag om alt han kan og ikke kan, har opplevd og vil oppleve, og hvis jeg kommenterte noe av det,ja da ble han motstridende med en gang at liksom jeg hadde misforstått noe. Så selvsentrert at helt alvorlig så handlet absolutt alt kun om ham. Jeg forstod det ikke før det øyeblikket der at i 7 måneder hadde jeg bare vært en accessoire egentlig. Anonymkode: f968e...3bf 2 2
lillevill Skrevet 24. september 2023 #12 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Merkelig ja.🤪 Viser at han ikke prioriterer å bli kjent med deg ihvertfall. Hadde tatt det som et hint om at han ikke var noe særlig interessert i mine ideer og tanker og personlighet. 1
miss summers Skrevet 24. september 2023 #13 Skrevet 24. september 2023 Jeg har en teori om dette; er disse mennene i ambisiøse jobber eller er ledere?
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #14 Skrevet 24. september 2023 miss summers skrev (13 minutter siden): Jeg har en teori om dette; er disse mennene i ambisiøse jobber eller er ledere? Jeg har opplevd det samme fra menn som ikke er ledere. Den ene var lærer på videregående, og jeg følte det virket som om han holdt foredrag for meg og snakket ned til meg. Ekstra spesielt siden jeg har videreutdanning i og åpenbart kan mer enn han om noe han "foreleste" for meg om. Anonymkode: 6b5d1...814 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #15 Skrevet 24. september 2023 miss summers skrev (17 minutter siden): Jeg har en teori om dette; er disse mennene i ambisiøse jobber eller er ledere? Min ville være leder, ble mellomleder, sa han ikke orka det og gikk tilbake til stillinga si. Anonymkode: f968e...3bf
Alfahann Skrevet 24. september 2023 #16 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det er ganske typisk for mange menn. De ser kvinner bare som en statist for menns eksistens og er ikke egentlig interessert i kvinnen som person, kun det å ha henne som erobring og til tjeneste for han som mann, enten det gjelder omsorg, sex, dele utgifter med, putte sæden sin i for å føle seg mer overlegen med avkom på jorda og videreføring av sitt DNA osv. Du er vel ikke en bitter, kvinnelig incel, vel?
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #17 Skrevet 24. september 2023 miss summers skrev (1 time siden): Jeg har en teori om dette; er disse mennene i ambisiøse jobber eller er ledere? Han her har vært leder i kommunal sektor. Men jobber nå som mellomleder uten særlig ansvar. TS Anonymkode: 34eff...4f6 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #18 Skrevet 24. september 2023 lillevill skrev (1 time siden): ja.🤪 Viser at han ikke prioriterer å bli kjent med deg ihvertfall. Hadde tatt det som et hint om at han ikke var noe særlig interessert i mine ideer og tanker og personlighet. Det som er enda merkeligere.. vi har chatta i 3 uker, møttes en gang på kafé og nå i helga - og han sa at han kjente meg bedre enn flere av sine x’er 😂 Vi har jo chatta om alt mellom himmel og jord, men jeg har ikke vært spesielt personlig eller privat. TS Anonymkode: 34eff...4f6
miss summers Skrevet 24. september 2023 #19 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har opplevd det samme fra menn som ikke er ledere. Den ene var lærer på videregående, og jeg følte det virket som om han holdt foredrag for meg og snakket ned til meg. Ekstra spesielt siden jeg har videreutdanning i og åpenbart kan mer enn han om noe han "foreleste" for meg om. Anonymkode: 6b5d1...814 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min ville være leder, ble mellomleder, sa han ikke orka det og gikk tilbake til stillinga si. Anonymkode: f968e...3bf AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Han her har vært leder i kommunal sektor. Men jobber nå som mellomleder uten særlig ansvar. TS Anonymkode: 34eff...4f6 Ok, da holdt ikke teorien min 😅 Men dette med å snakke ned og være uinteressert i motpartens side, det virker kjent for enkelte menn. Kjenner meg godt igjen generelt. Jeg ville styrt unna.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #20 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Det som er enda merkeligere.. vi har chatta i 3 uker, møttes en gang på kafé og nå i helga - og han sa at han kjente meg bedre enn flere av sine x’er 😂 Vi har jo chatta om alt mellom himmel og jord, men jeg har ikke vært spesielt personlig eller privat. TS Anonymkode: 34eff...4f6 Godt mulig han ikke stakk dypere enn det... Anonymkode: f968e...3bf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå