Frøkenfryden Skrevet 24. september 2023 #101 Del Skrevet 24. september 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Håper det, ellers blir du og @Cid helt sprø 🤪 😳 Du finner jo sikkert en gammel flamme🤠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 24. september 2023 #102 Del Skrevet 24. september 2023 Jeg har skumlest da jeg er helt gåen i huet, men tror jeg leste noe om kaffe, sykehjem og death metal... Passende "ventemusikk" på et sykehjem 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. september 2023 #103 Del Skrevet 24. september 2023 Lurven skrev (10 minutter siden): Til du dør Nei det er ompa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. september 2023 #104 Del Skrevet 24. september 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Du finner jo sikkert en gammel flamme🤠 Skal godt gjøres å finne bare ein…🤠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. september 2023 #105 Del Skrevet 24. september 2023 Ford3000 skrev (Akkurat nå): Jeg har skumlest da jeg er helt gåen i huet, men tror jeg leste noe om kaffe, sykehjem og death metal... Passende "ventemusikk" på et sykehjem 😳 Du overså min likør og rompedans! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. september 2023 #106 Del Skrevet 24. september 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Skal godt gjøres å finne bare ein…🤠 Fint du skrev finne. Spise ville blitt vulgært🤓 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 24. september 2023 #107 Del Skrevet 24. september 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Nei det er rompa 😲😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. september 2023 #108 Del Skrevet 24. september 2023 Ford3000 skrev (Akkurat nå): Jeg har skumlest da jeg er helt gåen i huet, men tror jeg leste noe om kaffe, sykehjem og death metal... Passende "ventemusikk" på et sykehjem 😳 Ja men det aller beste hadde nok vært funeral doom metal, sånne halvtimes lange sanger som går og går tungt og mørkt og uten aggresjon med dødsralling vokal og orgel 🤠 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 24. september 2023 #109 Del Skrevet 24. september 2023 Ford3000 skrev (1 minutt siden): Jeg har skumlest da jeg er helt gåen i huet, men tror jeg leste noe om kaffe, sykehjem og death metal... Passende "ventemusikk" på et sykehjem 😳 Sykehjem anno 2064 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. september 2023 #110 Del Skrevet 24. september 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Du overså min likør og rompedans! Hva slags likør?🧐 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Fint du skrev finne. Spise ville blitt vulgært🤓 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 24. september 2023 #111 Del Skrevet 24. september 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Du overså min likør og rompedans! Herlighet! For en salig blanding! 😆 Beklager, som sagt, ikke helt god nå. Eller... Det har jeg vel aldri vært 😆 likørshots fra rompa? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 24. september 2023 #112 Del Skrevet 24. september 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Ja men det aller beste hadde nok vært funeral doom metal, sånne halvtimes lange sanger som går og går tungt og mørkt og uten aggresjon med dødsralling vokal og orgel 🤠 Ja! Det er digg! Bare å skru opp høreapparatet og nyte musikken! 😊 Athena Freyja skrev (1 minutt siden): Sykehjem anno 2064 😅 Gleder meg! 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. september 2023 #113 Del Skrevet 24. september 2023 Ford3000 skrev (Akkurat nå): Herlighet! For en salig blanding! 😆 Beklager, som sagt, ikke helt god nå. Eller... Det har jeg vel aldri vært 😆 likørshots fra rompa? Kun fredager! (jeg skrev feil først.. kuk fredager😂😂) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 24. september 2023 #114 Del Skrevet 24. september 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Kun fredager! (jeg skrev feil først.. kuk fredager😂😂) Det er det mannen sier til meg, kun kuk fredager. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. september 2023 #115 Del Skrevet 24. september 2023 Ford3000 skrev (Akkurat nå): Ja! Det er digg! Bare å skru opp høreapparatet og nyte musikken! 😊 Gleder meg! 😅 For å være ærlig tror jeg at jeg hadde hørt mer doom metal og (rolig-ish) black metal enn death metal på gamlehjemmet. Death metal kunne bli litt slitsomt i lengden. Doom og black passer bedre til følelsen av depressiv resignasjon. 💀👻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. september 2023 #116 Del Skrevet 24. september 2023 Entern skrev (Akkurat nå): For å være ærlig tror jeg at jeg hadde hørt mer doom metal og (rolig-ish) black metal enn death metal på gamlehjemmet. Death metal kunne bli litt slitsomt i lengden. Doom og black passer bedre til følelsen av depressiv resignasjon. 💀👻 For å være ærlig tror jeg at jeg hadde hørt litt Frank Sinatra og Buble🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. september 2023 #117 Del Skrevet 24. september 2023 Entern skrev (17 minutter siden): Du vet ikke om du liker det før du har prøvd ☕️ Har prøvd og hatet det 🤢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 24. september 2023 #118 Del Skrevet 24. september 2023 Entern skrev (1 minutt siden): For å være ærlig tror jeg at jeg hadde hørt mer doom metal og (rolig-ish) black metal enn death metal på gamlehjemmet. Death metal kunne bli litt slitsomt i lengden. Doom og black passer bedre til følelsen av depressiv resignasjon. 💀👻 Så lenge det er metal så er jeg fornøyd 😌 Det er godt med variasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 24. september 2023 #119 Del Skrevet 24. september 2023 Jeg skal innrømme at de brukerne jeg er mest nysgjerrig på er nok @Frøkenfryden, @Lurven, @AliceNextDoor og @TheHairyToothfairy Det er en haug andre også, men kanskje disse som jeg syns er mest interessante Nå var det vel sånn at det er mulig jeg og fryden vimset forbi hverandre på Oslo S i fjor, da hun skulle ta toget fra Oslo, som jeg kom til med - og ikke er spesielt usynlig i min rosa genser 😬 Men det er ikke helt det samme som å treffe noen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 24. september 2023 #120 Del Skrevet 24. september 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): For å være ærlig tror jeg at jeg hadde hørt litt Frank Sinatra og Buble🙈 Hva med 2unlimited og dr. Alban Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå