Frøkenfryden Skrevet 24. september 2023 #61 Del Skrevet 24. september 2023 Cid skrev (2 timer siden): Tror det kunne blitt artig om jeg, @Frøkenfryden, @Kvakky, @Lurven @TheHairyToothfairy og @Entern (måtte blitt enten entern eller Tannfeen da pga spenningen mellom dem) møttes og vi skravlet og fjaset om alt mulig 😄 Men så er det den sosialangsten 🙊 Takk Cid og .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 24. september 2023 #62 Del Skrevet 24. september 2023 Kvakky skrev (58 minutter siden): Jada. Skal ha karsken klar! 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 24. september 2023 #63 Del Skrevet 24. september 2023 Entern skrev (56 minutter siden): Og jeg 85 👴🏻 Kommer innom og picker dere opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. september 2023 #64 Del Skrevet 24. september 2023 Entern skrev (32 minutter siden): Når du har rundet 70 liker sikkert du også kaffe ☕️😊 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. september 2023 #65 Del Skrevet 24. september 2023 Lurven skrev (1 time siden): Går jo an å møte folk uten å sjekke, man kam få venner og sånn Sa brura. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. september 2023 #66 Del Skrevet 24. september 2023 Athena Freyja skrev (26 minutter siden): Tror aldri jeg har møtt noen over 70 som ikke drikker kaffe, og jeg har møtt en god del, jobber jo på sykehjem så. Fremtidens eldre blir annerledes enn nåtidens da, er sikkert mange gamle som drikker energidrikker da 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 24. september 2023 #67 Del Skrevet 24. september 2023 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Sa brura. Jeg er jo mest redd for å bli sjekket opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 24. september 2023 #68 Del Skrevet 24. september 2023 Lurven skrev (4 minutter siden): 🥳 Du drikker jo ikke sånt skvip 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 24. september 2023 #69 Del Skrevet 24. september 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Fremtidens eldre blir annerledes enn nåtidens da, er sikkert mange gamle som drikker energidrikker da 🤪 He,he ja og spiller Minecraft og Pokémon Go 😜Mens de spiser kebab og sushi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 24. september 2023 #70 Del Skrevet 24. september 2023 Entern skrev (2 timer siden): @Hoppetaujenta så klart og @jukkapalme og @Peanut og @Cid og @SVK og @Athena Freyja og @CAPS LOCK og @Boetica og @MarianneE og @Ford3000 og mange mange fler, bl.a. @Michaelhe for han virker veldig kunnskapsrik og har kule interesser 😃💛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. september 2023 #71 Del Skrevet 24. september 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Nei Skal aldri si aldri, mange liker ikke kaffe før de nærmer seg 40 eller i hvertfall runder 30. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 24. september 2023 #72 Del Skrevet 24. september 2023 Kvakky skrev (Akkurat nå): Du drikker jo ikke sånt skvip 😛 Skal begynne når jeg blir gammal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. september 2023 #73 Del Skrevet 24. september 2023 Kvakky skrev (Akkurat nå): Du drikker jo ikke sånt skvip 😛 Jeg møter de som drikker bobler, sikkert mat og drikke-gjengen på meg da. Eller livsstil på avveie-tråd eller noe😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. september 2023 #74 Del Skrevet 24. september 2023 Athena Freyja skrev (Akkurat nå): He,he ja og spiller Minecraft og Pokémon Go 😜Mens de spiser kebab og sushi. Og i mitt tilfelle, hører på death metal 🤘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. september 2023 #75 Del Skrevet 24. september 2023 Athena Freyja skrev (Akkurat nå): He,he ja og spiller Minecraft og Pokémon Go 😜Mens de spiser kebab og sushi. Og jeg spiller Mario Party 32 og GTA 10 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. september 2023 #76 Del Skrevet 24. september 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Skal aldri si aldri, mange liker ikke kaffe før de nærmer seg 40 eller i hvertfall runder 30. Jeg er snart 32 og frister ikke litt, drikker ikke alkohol heller. Holder meg til vann 🚰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. september 2023 #77 Del Skrevet 24. september 2023 Ford3000 skrev (18 minutter siden): Herlighet, koselig å bli nevnt i en slik sammenheng! Hadde vært gøy å møttes ja! Kanskje vi allerede har møtt noen, uten at vi visste om det? 😊 Ja hadde vært kjempegøy 😀 og ja det kan godt hende 😀😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. september 2023 #78 Del Skrevet 24. september 2023 Athena Freyja skrev (32 minutter siden): Tror aldri jeg har møtt noen over 70 som ikke drikker kaffe, og jeg har møtt en god del, jobber jo på sykehjem så. Ja ikke sant 😊👍 alle godt voksne drikker kaffe ☕️😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 24. september 2023 #79 Del Skrevet 24. september 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Og i mitt tilfelle, hører på death metal 🤘 Dagens eldre hører mest på musikk om Jesus og sånn, i vert fall på avdelingen jeg jobber. Må innrømme jeg blir litt sprø i hode av det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. september 2023 #80 Del Skrevet 24. september 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Jeg er snart 32 og frister ikke litt, drikker ikke alkohol heller. Holder meg til vann 🚰 Du vet ikke om du liker det før du har prøvd ☕️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå