Entern Skrevet 24. september 2023 #21 Del Skrevet 24. september 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Tenk om du skulle møtt mange av brukerne i upopulære meninger tråden og hatt en real life debatt om upopulære meninger 😅 Hadde fungert best etter noen øl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inverto Skrevet 24. september 2023 #22 Del Skrevet 24. september 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Tenk om du skulle møtt mange av brukerne i upopulære meninger tråden og hatt en real life debatt om upopulære meninger 😅 Haha jeg lagde den tråden. Jeg har funnet min mening i livet xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. september 2023 #23 Del Skrevet 24. september 2023 @Hoppetaujenta så klart og @jukkapalme og @Peanut og @Cid og @SVK og @Athena Freyja og @CAPS LOCK og @Boetica og @MarianneE og @Ford3000 og mange mange fler, bl.a. @Michaelhe for han virker veldig kunnskapsrik og har kule interesser 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. september 2023 #24 Del Skrevet 24. september 2023 Inverto skrev (2 minutter siden): Haha jeg lagde den tråden. Jeg har funnet min mening i livet xD Upopulære meninger er de beste meningene 👍 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. september 2023 #25 Del Skrevet 24. september 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Hadde fungert best etter noen øl. Hadde blitt mange knekte barkrakker på slutten 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. september 2023 #26 Del Skrevet 24. september 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Hadde blitt mange knekte barkrakker på slutten 🤪 Hadde blitt ganske normal gammeldags pubkveld tror jeg. Men slik pubene har blitt stort sett, ville vel alle blitt kastet ut lenge før det tok skikkelig av 😞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. september 2023 #27 Del Skrevet 24. september 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Upopulære meninger er de beste meningene 👍 Min sin er at skrivefeilen i den tråden plager meg 😂 "hvilket istedenfor hvilke" hater at det plager meg men det gjør det 🙊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. september 2023 #28 Del Skrevet 24. september 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Hadde blitt ganske normal gammeldags pubkveld tror jeg. Men slik pubene har blitt stort sett, ville vel alle blitt kastet ut lenge før det tok skikkelig av 😞 Og så blir det servert bare alkoholfri øl. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. september 2023 #29 Del Skrevet 24. september 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Min sin er at skrivefeilen i den tråden plager meg 😂 "hvilket istedenfor hvilke" hater at det plager meg men det gjør det 🙊 Cid skrev (Akkurat nå): Og så blir det servert bare alkoholfri øl. Huff 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 24. september 2023 #30 Del Skrevet 24. september 2023 Cid skrev (22 minutter siden): Rart hun ikke har vært her siden april forresten Har tenkt på det samme.. håper alt står bra til med henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 24. september 2023 #31 Del Skrevet 24. september 2023 22 minutter siden, Entern said: @Hoppetaujenta så klart og @jukkapalme og @Peanut og @Cid og @SVK og @Athena Freyja og @CAPS LOCK og @Boetica og @MarianneE og @Ford3000 og mange mange fler, bl.a. @Michaelhe for han virker veldig kunnskapsrik og har kule interesser Meg er med jo 😃 Enig med å møte dem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. september 2023 #32 Del Skrevet 24. september 2023 Peanut skrev (2 minutter siden): Meg er med jo 😃 Enig med å møte dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. september 2023 #33 Del Skrevet 24. september 2023 Det hadde vært veldig rart og veldig hyggelig å treffe alle dere som jeg vanligvis snakker med og vet at det stråler kvalitet ut av hver krinkelkrok. En gang i tiden holdt jeg til på et annet forum hvor de noen ganger om året avtalte pub og by...og de som møtte opp til sist hadde det veldig kjekt, det fortalte ryktene i alle fall...og nei, jeg var der aldri og slik skal det fortsette. Driver ikke på med sånn sjekking jeg og slik skal det også fortsette... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 24. september 2023 #34 Del Skrevet 24. september 2023 51 minutter siden, Entern said: @Hoppetaujenta så klart og @jukkapalme og @Peanut og @Cid og @SVK og @Athena Freyja og @CAPS LOCK og @Boetica og @MarianneE og @Ford3000 og mange mange fler, bl.a. @Michaelhe for han virker veldig kunnskapsrik og har kule interesser En superflott gjeng hvor du absolutt hører til på lista. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. september 2023 #35 Del Skrevet 24. september 2023 SVK skrev (4 minutter siden): En superflott gjeng hvor du absolutt hører til på lista. Takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 24. september 2023 #36 Del Skrevet 24. september 2023 Entern skrev (1 time siden): 20 år ca? 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 24. september 2023 #37 Del Skrevet 24. september 2023 Kvakky skrev (1 time siden): Mange år til jo! Buuu Lover å komme på sykehjemmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 24. september 2023 #38 Del Skrevet 24. september 2023 Entern skrev (1 time siden): Tida går fort for den som venter på noe lurvete 😝 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 24. september 2023 #39 Del Skrevet 24. september 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Blitt så kostbar. Du som var så billig før Jeg har vokst og sånn😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 24. september 2023 #40 Del Skrevet 24. september 2023 Cid skrev (1 time siden): Tror det kunne blitt artig om jeg, @Frøkenfryden, @Kvakky, @Lurven @TheHairyToothfairy og @Entern (måtte blitt enten entern eller Tannfeen da pga spenningen mellom dem) møttes og vi skravlet og fjaset om alt mulig 😄 Men så er det den sosialangsten 🙊 Håper du tør en gang , ingen av oss er farlige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå