AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #1 Del Skrevet 23. september 2023 Hei ❤️ hadde mitt 2 innsett av donoregg denne uken. Og etter mange nedturer vurderer jeg å la være å teste i det hele tatt. Men går på cyclogest og progynova, albyl e og prednisolon. Vil cyclogest utsette mensen i evigheter? På forhånd takk for svar ❤️ Anonymkode: f8b34...cfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #2 Del Skrevet 23. september 2023 Mitt første innsett (som var negativt) kom mensen samme morning som testdag (DPO 17 tror jeg), da virket det som om kroppen ikke klarte å «vente» lenger på mensen. Hadde tatt cyclogest på morningen som vanlig. Med andre ord, fikk etterhvert mensen tross cyclogest Anonymkode: 74e2a...8b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #3 Del Skrevet 23. september 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Mitt første innsett (som var negativt) kom mensen samme morning som testdag (DPO 17 tror jeg), da virket det som om kroppen ikke klarte å «vente» lenger på mensen. Hadde tatt cyclogest på morningen som vanlig. Med andre ord, fikk etterhvert mensen tross cyclogest Anonymkode: 74e2a...8b8 Tusen takk for svar ❤️ Anonymkode: f8b34...cfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #4 Del Skrevet 23. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei ❤️ hadde mitt 2 innsett av donoregg denne uken. Og etter mange nedturer vurderer jeg å la være å teste i det hele tatt. Men går på cyclogest og progynova, albyl e og prednisolon. Vil cyclogest utsette mensen i evigheter? På forhånd takk for svar ❤️ Anonymkode: f8b34...cfc De innsettene jeg har brukt Cyclogest har jeg ikke fått mensen før 2-3 dager etter jeg sluttet på progesteron.. Så det varierer om progesteron holder tilbake mens eller ikke. Når jeg har brukt Lutinus har jeg fått mensen på tross av progesteronstøtten. Anonymkode: f29cc...aa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå