Gå til innhold

Vurderer å ikke teste på testdag men vente på at mensen skal komme. Andre som ikke har testet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei ❤️ hadde mitt 2 innsett av donoregg denne uken. Og etter mange nedturer vurderer jeg å la være å teste i det hele tatt. Men går på cyclogest og progynova, albyl e og prednisolon. Vil cyclogest utsette mensen i evigheter? På forhånd takk for svar ❤️

Anonymkode: f8b34...cfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt første innsett (som var negativt) kom mensen samme morning som testdag (DPO 17 tror jeg), da virket det som om kroppen ikke klarte å «vente» lenger på mensen. Hadde tatt cyclogest på morningen som vanlig. Med andre ord, fikk etterhvert mensen tross cyclogest :) 

Anonymkode: 74e2a...8b8

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Mitt første innsett (som var negativt) kom mensen samme morning som testdag (DPO 17 tror jeg), da virket det som om kroppen ikke klarte å «vente» lenger på mensen. Hadde tatt cyclogest på morningen som vanlig. Med andre ord, fikk etterhvert mensen tross cyclogest :) 

Anonymkode: 74e2a...8b8

Tusen takk for svar ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei ❤️ hadde mitt 2 innsett av donoregg denne uken. Og etter mange nedturer vurderer jeg å la være å teste i det hele tatt. Men går på cyclogest og progynova, albyl e og prednisolon. Vil cyclogest utsette mensen i evigheter? På forhånd takk for svar ❤️

De innsettene jeg har brukt Cyclogest har jeg ikke fått mensen før 2-3 dager etter jeg sluttet på progesteron.. Så det varierer om progesteron holder tilbake mens eller ikke. Når jeg har brukt Lutinus har jeg fått mensen på tross av progesteronstøtten. 

Anonymkode: f29cc...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...