Gå til innhold

Er jeg fruktbar?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Positiv test ons-tors (sex onsdag bare)- negativ test idag…vet ikke om vi får til en runde til men lurer på om det er for sent om vi først har sex imorgen? Testen var negativ rundt kl 18 ikveld:-(

Anonymkode: 95cda...12e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sofakona skrev (1 minutt siden):

Bare å kjøre på. En positiv test vil bare vise at du kan få eggløsning.. ikke at det vil skje. Har du stabil syklus?

Hvorfor gidder du å herpe på det samme i så mange tråder? Jo, en positiv eggløsningstest betyr at man får eggløsning snart. I noen SJELDNE tilfeller skjer ikke eggløsning, men regelen er at man pleier å få eggløsning 12-36 timer etter positiv test. Slutt å skrive disse innleggene.

Anonymkode: f95fe...002

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor gidder du å herpe på det samme i så mange tråder? Jo, en positiv eggløsningstest betyr at man får eggløsning snart. I noen SJELDNE tilfeller skjer ikke eggløsning, men regelen er at man pleier å få eggløsning 12-36 timer etter positiv test. Slutt å skrive disse innleggene.

Hæ???

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Sofakona said:

Bare å kjøre på. En positiv test vil bare vise at du kan få eggløsning.. ikke at det vil skje. Har du stabil syklus?

Ja, stabil syklus. Har testet i en uke og fikk positiv i to dager før den altså ble negativ idag. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva i alle dager babler du om? Dette er min første tråd og har heller ikke skrevet noen andre innlegg. Ta deg en bolle eller to…

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva i alle dager babler du om? Dette er min første tråd og har heller ikke skrevet noen andre innlegg. Ta deg en bolle eller to…

Det er Sofakona sitt innlegg som er sitert og det er dette det blir svart på, ikke ditt hovedinnlegg.....

Anonymkode: 3234d...159

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er Sofakona sitt innlegg som er sitert og det er dette det blir svart på, ikke ditt hovedinnlegg.....

Anonymkode: 3234d...159

Ser det nå. Skjønner dog fortsatt ikke hvorfor det reageres på den måten?

uansett.. jeg har jo mest sannsynlig hatt EL- bare skjønner ikke når det er for sent å ha samleie ift befruktning🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det er jo viktig...du aner ikke hvor mange jeg har spurt om dette ..pga dehar pcos eller ustabile syklus. En positiv test betyr ikke at du 100 prosent garanti vil få eggløsning. Men at kroppen prøver å slippe egget. Tror du spør om dette for å være slem he he... hvorfor blir du irritert at jeg spør et vesentlig spørsmål ... ikke du ts

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja, stabil syklus. Har testet i en uke og fikk positiv i to dager før den altså ble negativ idag. 

Da kan du ha eggløsning idag eller i går:) og siden spærm kan overleve flere dager vil jeg si dere er innafor:) men kan jo ta en tur i høyet o dag å... bare for sikkerhets skyld;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Sofakona said:

Da kan du ha eggløsning idag eller i går:) og siden spærm kan overleve flere dager vil jeg si dere er innafor:) men kan jo ta en tur i høyet o dag å... bare for sikkerhets skyld;)

Det passer dessverre ikke, derfor jeg lurer på om omgangen imorgen teller med🥹.

hvordan kan egeløsning ha vært igår? Hadde positiv test frem til idag. Prøver å skjønne dette gitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det passer dessverre ikke, derfor jeg lurer på om omgangen imorgen teller med🥹.

hvordan kan egeløsning ha vært igår? Hadde positiv test frem til idag. Prøver å skjønne dette gitt

Hva mener du, passer ikke? Sex skal ikke tilpasses som et møte. Støtter sofakona i hva hun skriver. 

Anonymkode: 5cb12...002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hva mener du, passer ikke? Sex skal ikke tilpasses som et møte. Støtter sofakona i hva hun skriver. 

Anonymkode: 5cb12...002

Herlighet. Mannen er ikke tilbake før imorgen så det går ikke. Vi hadde selvfølgelig gått for det om det hadde passet..

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

ro deg ned, jeg skriver ikke til deg, men svarte en annen i tråden her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

ro deg ned, jeg skriver ikke til deg, men svarte en annen i tråden her.

Merkelig holdning du har.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...