Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
cerruti skrev (På 2.3.2025 den 15.57):

De to, pluss Tjelta skulle jo starte den Nomi-klinikken. Klart de benytter alt av lasere og injeksjoner det tilbys der. Samtidig har de to førstnevnte også snakket om facelift. 

Synnøve har jo ikke en linje i fjeset som en alder av 54: «helt naturlig».

Endret av Grüner
  • Liker 2
Skrevet
cerruti skrev (På 6.1.2025 den 19.13):

Garantert ikke gått opp eller vil beholde ekstra vekt. Hun har jo sagt at hun er naturlig tynn uten å måtte jobbe for det. Kanskje noen synes det er irriterende at flere litt overvektige nå plutselig blir slanke. Det er jo mange det tilsynelatende gjelder i kjendisverdenen. 

Synnøve slanket seg jo også flere kilo for et par år siden.

Skrevet
Grüner skrev (32 minutter siden):

Synnøve slanket seg jo også flere kilo for et par år siden.

Hun har jo sagt at hun har både gått opp og gått  ned i vekt flere ganger. Det sliter på hud og elastisitet. Vanessa sier hun har holdt samme vekt hele livet. Bortsett fra de riskremkiloene i jula da ;) 

Jeg elsker fortsatt podcasten deres, og de har holdt på lenge! Noe gjentas, og ikke alle episoder fenger like mye, men det er jevnt over herlig underholdning. At det lyves litt og legges på plager ikke meg. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Sonit skrev (12 timer siden):

Hun har jo sagt at hun har både gått opp og gått  ned i vekt flere ganger. Det sliter på hud og elastisitet. Vanessa sier hun har holdt samme vekt hele livet. Bortsett fra de riskremkiloene i jula da ;) 

Jeg elsker fortsatt podcasten deres, og de har holdt på lenge! Noe gjentas, og ikke alle episoder fenger like mye, men det er jevnt over herlig underholdning. At det lyves litt og legges på plager ikke meg. 

Det kan umulig vært mange kiloene hun har gått opp eller ned, for hun har vært slank hele livet.

• Nyttig 1
Skrevet
Sonit skrev (14 timer siden):

Enig! De er favoritter hos meg. Jeg synes de er morsomme og liker selvironien og at de kan tulle med hverandre. At en «legger litt på», er vel slik alle og enhver gjør når en snakker og tuller 😊

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Grüner skrev (15 timer siden):

Synnøve har jo ikke en linje i fjeset som en alder av 54: «helt naturlig».

Jeg er også i en «viss alder», og har ikke rynker eller «linjer» i ansiktet, kanskje en linje rundt øynene hvis en virkelig leter. Har selv gått opp og ned i vekt tidligere i livet. Jeg har aldri brukt noen ting annet i mitt ansikt enn rengjøringsprodukter og kremer. Har også alltid solt meg mye. Vet ikke hva noen av disse har gjort, men noen har det naturlig i seg. 

Skrevet
Tiara07 skrev (15 minutter siden):

Jeg er også i en «viss alder», og har ikke rynker eller «linjer» i ansiktet, kanskje en linje rundt øynene hvis en virkelig leter. Har selv gått opp og ned i vekt tidligere i livet. Jeg har aldri brukt noen ting annet i mitt ansikt enn rengjøringsprodukter og kremer. Har også alltid solt meg mye. Vet ikke hva noen av disse har gjort, men noen har det naturlig i seg. 

Hun er over snittet opptatt av utseendet, men er nok i «juksa litt»-kategorien, ja. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Tiara07 skrev (17 minutter siden):

Gener spiller inn når det gjelder aldring og utseende, men vet utifra hva hun har sagt selv, at hun bruker retinol produkter, jevnlige ansiktsbehandlinger som laser, dermapen, botox, fillers o.l i tillegg til testosteron, østrogen...

Endret av Tough cookie
  • Liker 3
Skrevet
Tough cookie skrev (3 timer siden):

Gener spiller inn når det gjelder aldring og utseende, men vet utifra hva hun har sagt selv, at hun bruker retinol produkter, jevnlige ansiktsbehandlinger som laser, dermapen, botox, fillers o.l i tillegg til testosteron, østrogen...

Alt dette bruker jeg også 🤗 Hormonene ifm overgangsalder er gull for huden min. Ser yngre ut og mer spenst enn for 10 år siden. 

Tough cookie skrev (5 timer siden):

Det kan umulig vært mange kiloene hun har gått opp eller ned, for hun har vært slank hele livet.

Nei, det var noe hun tullet med. At hun hadde spist så masse riskrem i desember.

Tiara07 skrev (3 timer siden):

Enig! De er favoritter hos meg. Jeg synes de er morsomme og liker selvironien og at de kan tulle med hverandre. At en «legger litt på», er vel slik alle og enhver gjør når en snakker og tuller 😊

Det skal litt til å klare å holde koken i så mange år! 

• 1 måned senere...
Skrevet

Elsker podcasten til Synnøve og Vanessa, men har dere hørt siste der Fredrik skavlan er med? Kjente ikke igjen Vanessa….så fjasete og fnisete?!😅

• Liker 3
Skrevet

Skavland er en artig kar, men savner podcaster med  Vanessa og Synnøves historier fra oppveksten, kjærlighetsforhold, livet på Stranda og mora til Vanessa. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har ikke hørt den ennå. - Så et reklame-klipp og ble positivt overrasket over at V så så sprudlende og levende ut - ikke alltid sånn på de oppstilte bildene hun gjerne poster. 

Skrevet
Nor skrev (4 timer siden):

Skavland er en artig kar, men savner podcaster med  Vanessa og Synnøves historier fra oppveksten, kjærlighetsforhold, livet på Stranda og mora til Vanessa. 

Mener de kun skal ha med gjester i juli, altså 4 episoder?

Jeg ønsker meg to episoder i uka med de. En med gjest og en vanlig. De har drevet og småhintet om to episoder. Og all ære til de to som ikke tar podferie ❤️

• Nyttig 1
Skrevet
Lilja82 skrev (5 timer siden):

Elsker podcasten til Synnøve og Vanessa, men har dere hørt siste der Fredrik skavlan er med? Kjente ikke igjen Vanessa….så fjasete og fnisete?!😅

Elsker også denne podcasten! Synes det var artig med Skavlan som gjest! Jeg likte også å høre en annen versjon av Vannessa  🤩

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg synes det er fint med gjester i denne podcasten nå. Den har blitt litt kjedelig i det siste. Kanskje de kunne hatt annenhver uke med gjest. Jeg har så mange podcaster jeg følger, så synes det holder med en i uka på denne. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...