Gå til innhold

Synnøve og vanessa podcast


Nor

Anbefalte innlegg

M.H85 skrev (1 time siden):

Jeg hørte på 15 episoder for flere år siden. Overfladisk som disse damene er. Full av botox og en ekstrem frykt for å bli gamle ( noe de er etterhvert..) og ekstrem trang til å fremstå kule og unge.

Ja, kanskje det er det som kunne gjort det mer interessant; om de virkelig fortalte om alt de gjør for å ikke bli rent a wreck. Østrogen er vel en ting, som de nå forteller om. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

cerruti skrev (4 minutter siden):

Ja, kanskje det er det som kunne gjort det mer interessant; om de virkelig fortalte om alt de gjør for å ikke bli rent a wreck. Østrogen er vel en ting, som de nå forteller om. 

Botox og fillers over laaang tid,samt begge damene er heldig i utgangspunktet med utseende så da har man litt å gå på. Enkelt og greit,nothing more..nothing less😉 Men mener å huske de ønsket starte en " skjønnhetsklinikk" ,men det ble det hard kritikk mot så det gikk ikke..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt podcasten en god stund nå, men begynner å bli ganske lei. De kunne heller kalt den "Vanessa's podcast" for hun prater hele tiden om seg selv og sin sønn. Synnøve slipper så vidt til. Meget skjev fordeling. #memyselfandI

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (4 minutter siden):

Har hørt podcasten en god stund nå, men begynner å bli ganske lei. De kunne heller kalt den "Vanessa's podcast" for hun prater hele tiden om seg selv og sin sønn. Synnøve slipper så vidt til. Meget skjev fordeling. #memyselfandI

 

Har ikke hørt på den på veldig lenge men synes jo det stort sett er Synnøve som er stjerna av dem. Veldig synd hvis hun ikke slipper til.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena
M.H85 skrev (På 29.10.2023 den 21.06):

Botox og fillers over laaang tid,samt begge damene er heldig i utgangspunktet med utseende så da har man litt å gå på. Enkelt og greit,nothing more..nothing less😉 Men mener å huske de ønsket starte en " skjønnhetsklinikk" ,men det ble det hard kritikk mot så det gikk ikke..

Det ser ikke ut som de har tatt filler. Botoxnivået er ikke så høyt. Kun sett Botox i panna på S da man får en rynke øverst ved hårfeste etter slik botoxbehandling. 
 

Når det er sagt syns jeg V er morsom og direkte. Men hun har nok blitt mer dekadent etter at de fikk mye penger. Jonas solgte forlaget sitt for flere hundre millioner. Det merkes på feriene, utsagnenes og når de spanderte champagne på en kjendis på Maldivene som gikk til feil bord og da bare bestilte de en til og den koster rundt 100 000,- Uten å fortelle hvem den var fra. 

Endret av Atheena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mollebolle skrev (8 timer siden):

Har hørt podcasten en god stund nå, men begynner å bli ganske lei. De kunne heller kalt den "Vanessa's podcast" for hun prater hele tiden om seg selv og sin sønn. Synnøve slipper så vidt til. Meget skjev fordeling. #memyselfandI

 

Jeg synes Synnøve prater like mye stort sett. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atheena skrev (8 timer siden):

Det ser ikke ut som de har tatt filler. Botoxnivået er ikke så høyt. Kun sett Botox i panna på S da man får en rynke øverst ved hårfeste etter slik botoxbehandling. 
 

Når det er sagt syns jeg V er morsom og direkte. Men hun har nok blitt mer dekadent etter at de fikk mye penger. Jonas solgte forlaget sitt for flere hundre millioner. Det merkes på feriene, utsagnenes og når de spanderte champagne på en kjendis på Maldivene som gikk til feil bord og da bare bestilte de en til og den koster rundt 100 000,- Uten å fortelle hvem den var fra. 

Jeg synes disse historiene høres for utrolige ut til å være sanne… Skjønner at hun har råd til disse flaskene, men virkelig?

Endret av happygilmore
Skrivefeil
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

happygilmore skrev (12 minutter siden):

Jeg synes disse historiene høres for utrolige ut til å være sanne… Skjønner at hun har råd til disse flaskene, men virkelig?

Ja, jeg synes noen ganger det virker litt for arrangert. 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atheena skrev (9 timer siden):

Det ser ikke ut som de har tatt filler. Botoxnivået er ikke så høyt.

Det er pent gjort, men veldig tydelig at det er fikset her og der. Veldig synlig leppefiller på Synnøve på siste bilde. Jeg synes det hadde vært interessant om de delte (sannheten og ikke spons) alt de gjør for å ikke bli rent a wreck.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atheena skrev (11 timer siden):

Det ser ikke ut som de har tatt filler. Botoxnivået er ikke så høyt. Kun sett Botox i panna på S da man får en rynke øverst ved hårfeste etter slik botoxbehandling. 
 

Når det er sagt syns jeg V er morsom og direkte. Men hun har nok blitt mer dekadent etter at de fikk mye penger. Jonas solgte forlaget sitt for flere hundre millioner. Det merkes på feriene, utsagnenes og når de spanderte champagne på en kjendis på Maldivene som gikk til feil bord og da bare bestilte de en til og den koster rundt 100 000,- Uten å fortelle hvem den var fra. 

Synnøve har fillers og det ser man hvis man vet hva man ser etter. Vanessa har jeg ikke sett nærbilde av på en stund, så kan ikke uttale meg.

De spanderer nok på seg dyre oppstrammings behandlinger og retinol disse damene, men det har de sagt i poden også.

Endret av Tough cookie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Historiene deres er neppe sanne. Eller, en del av dem selvsagt, men en del er også tydelig regisserte. Vanessa hører på Alex og Sigges podcast, og det gjør jeg også. Historiene er ikke de samme, men de har samme oppbygning og punchline som Alex’ historier. Og de er absolutt ikke sanne. 
 

Ellers tenker jeg at om man skal holde på i åresvis så går man tom etterhvert. Da vil det innimellom være kjedelig og også ting vi ikke liker. Likevel tenker jeg at det er fint at de ikke safer helt heller, av frykt for reaksjoner. Da hadde det i allefall blitt kjedelig. 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke høre på lenger. Kunne hørt på en pod med Synnøve om den handlet om litt fjas, litt rydding og med noen gjester,  men Vanessa R klarer jeg ikke mer av.

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 11/2/2023 at 10:22 AM, Mollebolle said:

Har hørt podcasten en god stund nå, men begynner å bli ganske lei. De kunne heller kalt den "Vanessa's podcast" for hun prater hele tiden om seg selv og sin sønn. Synnøve slipper så vidt til. Meget skjev fordeling. #memyselfandI

 

Synes de for cirka like mye skravle tid jeg 😛 

Jeg er like lei av å høre om Synnøve sitt barn/ungdomsjag for å bli kjendis, som å høre om Vanessa sine datenights med Jonas.

Jeg sliter med å relatere til rikdommen/mulighetene damene har, og derfor begynner podkasten å bli kjedelig i mine øyne. Men av og til trenger man meningsløs jabbing i øret.   

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg ble mildt sagt sjokkert idag da Synnøve legger ut om godteritilstandene hjemme. Tar datterens sjokoladekaleder og spiser den opp?! Spiser opp all godteriet så dattera ikke får noe?? Altså WTF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (5 timer siden):

Må si jeg ble mildt sagt sjokkert idag da Synnøve legger ut om godteritilstandene hjemme. Tar datterens sjokoladekaleder og spiser den opp?! Spiser opp all godteriet så dattera ikke får noe?? Altså WTF


det var jo bare funny. Synnøve er så komisk. Jeg synes refleksjonene rundt forhold til sukker og godteri i oppdragelse var veldig interessante, 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sprite skrev (6 timer siden):

Må si jeg ble mildt sagt sjokkert idag da Synnøve legger ut om godteritilstandene hjemme. Tar datterens sjokoladekaleder og spiser den opp?! Spiser opp all godteriet så dattera ikke får noe?? Altså WTF

Hun spiser opp siden dattera ikke er så godtegris som hun er, men forstod det sånn at hun kjøper inn nytt godteri

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (17 timer siden):

Hun spiser opp siden dattera ikke er så godtegris som hun er, men forstod det sånn at hun kjøper inn nytt godteri

Hun sa bokstavelig talt at datteren syns det er skikkelig kjipt at mora spiser opp hennes godteri?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik29 skrev (23 timer siden):


det var jo bare funny. Synnøve er så komisk. Jeg synes refleksjonene rundt forhold til sukker og godteri i oppdragelse var veldig interessante, 

Enig, Synnøve er kjempemorsom. Dønn ærlig om sine feil og svakheter, også de som ikke er «sexy». Holdt på å le meg skakk da hun fortalte om irettesettelsen fra datteren. Så flaut, men så herlig at hun deler det likevel. 

Vanessa er mer regissert. Forteller lite som vil diske henne på datingmarkedet, om hun må ut dit igjen.
 

Hun og kan være veldig morsom, men utseendefokuset tok kaken da hun snakket om Gro som kjedelig og usmart i klesstilen, det var alt hun hadde å si.
(Ja, hun Gro, ja, hun landsmoderen som kjempet for kvinnehelse og abortlovgivning, vår første kvinnelige statsminister)

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...