Gå til innhold

Synnøve og vanessa podcast

Nor

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte at det var et spark til exen i forrige pod(ref. ikke bli sammen m en finansmann om du ikke vil oppleve utroskap.) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...

Fortsetter under...

Har akkurat hørt på podcast med Synnøve og Vanessa siste episode, ferieforviklinger, hvor da Vanessa legger ut om sin ferie i Frankrike hvor det var så dårlig kvalitet på damene ja ifølge henne var de så «støgge» at hun og mannen valgte seg ut en homofil mann som visstnok var den eneste av alle som nådde opp til deres standard.

Jeg har alltid likt denne podcasten, og syns Vanessa er herlig ærlig mesteparten av tiden. Men denne gangen syns jeg hun krysset en grense. Av en kvinne som snart bikker 50, syns jeg det er vel umodent og overfladisk å karakterisere menneskers utseende på den måten. 

Måtte hun eldes med stil. Takk for meg, Synnøve og Vanessa, boikott fra min side. 

• Liker 24
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

flirt skrev (1 time siden):

Har akkurat hørt på podcast med Synnøve og Vanessa siste episode, ferieforviklinger, hvor da Vanessa legger ut om sin ferie i Frankrike hvor det var så dårlig kvalitet på damene ja ifølge henne var de så «støgge» at hun og mannen valgte seg ut en homofil mann som visstnok var den eneste av alle som nådde opp til deres standard.

Jeg har alltid likt denne podcasten, og syns Vanessa er herlig ærlig mesteparten av tiden. Men denne gangen syns jeg hun krysset en grense. Av en kvinne som snart bikker 50, syns jeg det er vel umodent og overfladisk å karakterisere menneskers utseende på den måten. 

Måtte hun eldes med stil. Takk for meg, Synnøve og Vanessa, boikott fra min side. 

Må innrømme at jeg reagerte på det samme 🙈 Blir ikke enig med meg selv, for på en måte syns jeg de virker utrolig nedpå og jordnære, men andre ganger litt oppesen og tror de er bedre enn andre.  Spesielt Vanessa virker opptatt av penger og status. Men det er vel ikke svart-hvitt, så de har vel både litt sympatiske og usympatiske trekk, slik som resten av oss 🤷‍♀️

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

flirt skrev (4 timer siden):

Kanskje de ikke lærte noe av skandalen de sto i i fjor???

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kathrina skrev (12 minutter siden):

Kanskje de ikke lærte noe av skandalen de sto i i fjor???

Jo - forresten de lærte vel at det er best ikke å lage overskrifter og å ligge lavt i terrenget. Derfor handler podcasten nå stort sett om å lage ulike lister og tisse- og bæsjehistorier. Holdninger og hva en kvinne er verdt er nok fortsatt knyttet til hvordan en kvinne tar seg ut virker det som. Håper j tar feil....

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo sånn Vanessa alltid har vært. Hun har kommet med lange og mange tirader om andres utseeende, sitt eget utseende, Synnøve sitt utseende. 
Dette er ikke noe nytt. Jeg kan tilogmed nesten høre henne snakke utifra innlegget ditt, uten å ha hørt episoden (skal høre episoden nå og heller komme tilbake å ta tilbake dette jeg sier nå). 
Jeg syns Vanessa er en firecracker og utrolig morsom, elsker humoren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sprite skrev (12 minutter siden):

Dette er jo sånn Vanessa alltid har vært. Hun har kommet med lange og mange tirader om andres utseeende, sitt eget utseende, Synnøve sitt utseende. 
Dette er ikke noe nytt. Jeg kan tilogmed nesten høre henne snakke utifra innlegget ditt, uten å ha hørt episoden (skal høre episoden nå og heller komme tilbake å ta tilbake dette jeg sier nå). 
Jeg syns Vanessa er en firecracker og utrolig morsom, elsker humoren. 

Ok, det var en setning hun ytret for å poengetere at de valgte seg ut en mann og historien om det homofile paret. Du overdriver her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Sprite said:

Ok, det var en setning hun ytret for å poengetere at de valgte seg ut en mann og historien om det homofile paret. Du overdriver her. 

Hvem drar på ferie og "velger seg ut" en person? Hva i alle var det snakk om her?
At noen syns Vanessa virker jordnær, det må jeg si jeg sjokkeres bra over!

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvalstad45 skrev (2 minutter siden):

Hvem drar på ferie og "velger seg ut" en person? Hva i alle var det snakk om her?

Hun og mannen har en lek seg imellom. Er nok flere par i verden som har rariteter seg i mellom. Hun velger bare å snakke om det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Sprite said:

Hun og mannen har en lek seg imellom. Er nok flere par i verden som har rariteter seg i mellom. Hun velger bare å snakke om det 

Skjønner fortsatt ikke hva greia er? Sjekker de opp folk sammen, er det bare at hun sier "se, den personen er pen"?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvalstad45 skrev (49 minutter siden):

Skjønner fortsatt ikke hva greia er? Sjekker de opp folk sammen, er det bare at hun sier "se, den personen er pen"?

Nei,tror det var noe ala «hvem ville du ligget med her» eller noe sånt. Også ble de enige om at ingen av de fant noen de ville ligge med også sier mannen hennes at han ville heller tatt han homofile i speedoen også var historien igang om det homofile paret i speedo. 
Vi trenger ikke late som om vi aldri har gjort det samme, med enten venninner eller mannfolk eller whatever. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (13 minutter siden):

Nei,tror det var noe ala «hvem ville du ligget med her» eller noe sånt. Også ble de enige om at ingen av de fant noen de ville ligge med også sier mannen hennes at han ville heller tatt han homofile i speedoen også var historien igang om det homofile paret i speedo. 
Vi trenger ikke late som om vi aldri har gjort det samme, med enten venninner eller mannfolk eller whatever. 

Forskjellen er jo at det da ikke streames til flere hundre tusen lyttere. Det er jo ikke spesielt sjarmerende for en influenser å si dette om andre uvitende gjester. Veldig mange andre får massiv kritikk for hva de sier og ikke sier til sine følgere. Hun fortjener det samme.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Sprite said:

Takk, da henger jeg med. Trådstarten forvirret meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvalstad45 skrev (1 time siden):

Mannen og jeg gjør det samme. Er jo bare n uskyldig lek.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt usmakelig at hun og mannen bruker å sitte på stranden/et utested, og vurdere folks utseende etter om de er deilig nok til at hun eller Jonas kunne hatt sex med de.

Å si at "alle var schtøgge" utenom "speedohomsene", vil jo si at hun mener at kun hun og mannen var pene.

🤨

Endret av Tough cookie
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (3 timer siden):

Jeg synes det er litt usmakelig at hun og mannen bruker å sitte på stranden/et utested, og vurdere folks utseende etter om de er deilig nok til at hun eller Jonas kunne hatt sex med de.

Å si at "alle var schtøgge" utenom "speedohomsene", vil jo si at hun mener at kun hun og mannen var pene.

🤨

Som andre har sagt, det er en uskyldig lek som mange gjør. Men Vanessa er tøff som faktisk står inne for det

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
6 minutter siden, Sonit said:

Som andre har sagt, det er en uskyldig lek som mange gjør. Men Vanessa er tøff som faktisk står inne for det

Det er en måte å se det på. At en godt voksen dame i en podcast med mange tusen lyttere, velger å snakke om andre mennesker på den måten (dette er ikke første gangen) er for meg alt annet enn "tøft". Og jada, det er sikkert en morsom lek for henne og mannen når de er på ferie. Men med bakgrunn i tidligere uttalelser og hendelser fra den kanten, er det uheldig. Fokus på utseendet lenge leve der i gården..

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/22/2023 at 5:50 PM, flirt said:

Det er langt fra første gangen hun bikker denne grensa. Jeg er enig i at hun kan være befriende ærlig på en god måte, innimellom, men måten hun omtaler andre mennesker på er bare langt over streken.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusle skrev (10 minutter siden):

Det er langt fra første gangen hun bikker denne grensa. Jeg er enig i at hun kan være befriende ærlig på en god måte, innimellom, men måten hun omtaler andre mennesker på er bare langt over streken.

Joda, enig. Men heller en som er ærlig enn kun en fasade. De har vel spilt inn over 300 podcaster, og gitt av seg selv på godt og vondt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonit skrev (18 timer siden):

Er utseendet og fasade det eneste man lever for, er det vel normalt for de å vurdere folks utseende på en skala fra "schtøgg" til "knullbar" kanskje?

Endret av Tough cookie
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...