AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #1 Del Skrevet 21. september 2023 Har ikke lyst å klippe noe på lengden egentlig, vil gjerne ha langt hår. Men har hørt man bør klippe litt likevel for at det ikke skal bli så slitt. Noen som vet? Noen frisører her? Anonymkode: c5e54...a64 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #2 Del Skrevet 21. september 2023 Ja du må klippe tuppene så det ikke blir slitt. Gjør du det jevnlig vil det jo vokse ut i perioden mellom hver klipp så det blir jo lengre selv om du klipper av noe. Anonymkode: c6bf8...4ae 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #3 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja du må klippe tuppene så det ikke blir slitt. Gjør du det jevnlig vil det jo vokse ut i perioden mellom hver klipp så det blir jo lengre selv om du klipper av noe. Anonymkode: c6bf8...4ae Takk for svar det er kanskje 8 mnd siden sist jeg klippet meg, bør jeg da gjøre det igjen nå snart? Så redd frisøren skal ta for mye nå som det endelig er ganske langt 🙈 Anonymkode: c5e54...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #4 Del Skrevet 21. september 2023 Det vil gro saktere, naturligvis, men sluttproduktet blir bedre. Splitte tupper "vandrer" oppover håret om de får være i fred. Anonymkode: d2f2e...bbf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marita31 Skrevet 21. september 2023 #5 Del Skrevet 21. september 2023 jeg klipper tuppene hver 6 mnd, og i mellomtiden vokser det mye så. klipper 2 cm hver gang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #6 Del Skrevet 22. september 2023 Tuppene bør stusses hver 3-4 måned minst. Det som skjer med slitte tupper er at jo lenger man går med slitte tupper jo mere fliser de seg oppover og tynner håret og da ryker det av. Så da ryker det av midt på hodet 15 cm istedet for å klippe av 1-2cm. Så håret vokser faktisk lengre av å klippes ofte for da ryker det ikke like mye som ved slitasje Anonymkode: 1effd...aa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #7 Del Skrevet 22. september 2023 Klipp om det er slitt. Ikke hvis ikke. Anonymkode: d6846...ef3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piggsopp Skrevet 22. september 2023 #8 Del Skrevet 22. september 2023 Tja. Har ikke klippet håret på to år omtrent. Håret er veldig langt nå og bare litt slitt i tuppene. Om man er forsiktig og beskytter tuppene blir det ikke så slitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #9 Del Skrevet 23. september 2023 Jeg har veldig langt hår og jeg stusser det 2 ganger i året. Få en venn eller mor/far til p gjøre det dersom du ikke klarer det selv. En klipp hos frisør kan koste ganske mye og det er det ikke verdt. Anonymkode: 972d9...324 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mymlen Skrevet 25. september 2023 #10 Del Skrevet 25. september 2023 Klipper meg hver 3 måned for å sørge for at håret er så tykt som det kan være, og for at tuppene er fine og friske. Langt hår med synlig slitte tupper kommer for min del aldri til å være attraktivt. Foretrekker langt hår jeg også, men kun om det er tykt og friskt. Om jeg får tynnere hår av alderdom/sykdom eller noe lignende, blir håret kortere også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #11 Del Skrevet 25. september 2023 Mymlen skrev (6 timer siden): Klipper meg hver 3 måned for å sørge for at håret er så tykt som det kan være, og for at tuppene er fine og friske. Langt hår med synlig slitte tupper kommer for min del aldri til å være attraktivt. Foretrekker langt hår jeg også, men kun om det er tykt og friskt. Om jeg får tynnere hår av alderdom/sykdom eller noe lignende, blir håret kortere også Dette. Det ER så patetisk med folk som er sååå stolte av det kjempelange håret sitt, og så er halvparten pistrete fliser. Da er det mye bedre med litt kortere hår som ser friskt og sunt ut. Anonymkode: 7df89...b64 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 25. september 2023 #12 Del Skrevet 25. september 2023 Ja, det er nødvendig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå