AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #41 Del Skrevet 21. september 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har prøvd å logge meg inn på førerkortappen, men får ikke det til. Tror enten at Staten Vegvesen har blokkert meg, eller så er det noe galt med min BankID Anonymkode: db81f...267 Det er jo nettopp sånne utsagn som får folk til å mistenke troll - at du gjentar at du tror de har "blokkert deg". Hvorfor i alle verdens dager skulle de gjøre det? Anonymkode: 50504...e37 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #42 Del Skrevet 21. september 2023 Jolanda skrev (1 minutt siden): Hvorfor i all verden skulle de ha blokkert deg? Jeg vet ikke, muligens fordi jeg har vært inaktiv i over 13 år? Anonymkode: db81f...267 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 21. september 2023 #43 Del Skrevet 21. september 2023 Da ringer du dem og sier at du/dere ikke får det til og så hjelper de deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #44 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er jo nettopp sånne utsagn som får folk til å mistenke troll - at du gjentar at du tror de har "blokkert deg". Hvorfor i alle verdens dager skulle de gjøre det? Anonymkode: 50504...e37 Jeg mistenkte det fordi jeg har vært inaktiv i 13 år, og at de muligens blokkerer folk for å rydde opp serveren eller noe sånt. Anonymkode: db81f...267 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #45 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg mistenkte det fordi jeg har vært inaktiv i 13 år, og at de muligens blokkerer folk for å rydde opp serveren eller noe sånt. Anonymkode: db81f...267 På hvilken måte har du vært inaktiv? Det er da veldig mange som aldri noensinne logger inn på sidene til vegvesenet, men de kan når som helst gjøre det. Alle med bankid kan det. Anonymkode: a1870...de0 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #46 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har prøvd å logge meg inn på førerkortappen, men får ikke det til. Tror enten at Staten Vegvesen har blokkert meg, eller så er det noe galt med min BankID Anonymkode: db81f...267 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg mistenkte det fordi jeg har vært inaktiv i 13 år, og at de muligens blokkerer folk for å rydde opp serveren eller noe sånt. Anonymkode: db81f...267 Hæ? Dette gir ikke mening. Statens vegvesen har ikke BLOKKET deg eller ryddet deg ut av serveren…. Du må bruke BankID med app, ikke med mobil…. Hvordan pleier du ellers logge inn i bank, for eksempel? Anonymkode: d1bb9...120 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 21. september 2023 #47 Del Skrevet 21. september 2023 Jeg tror aldri jeg har logget på statens vegvesen før og jeg kommer glatt inn med bank id. Jeg har hatt lappen i over 20 år. Så det er neppe rydding i servere som er problemet. Får du logget inn med bank id andre steder? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #48 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hæ? Dette gir ikke mening. Statens vegvesen har ikke BLOKKET deg eller ryddet deg ut av serveren…. Du må bruke BankID med app, ikke med mobil…. Hvordan pleier du ellers logge inn i bank, for eksempel? Anonymkode: d1bb9...120 Jeg klarer fint å logge meg inn på i banken, men det funker ikke når jeg prøver det på Statens Vegvesen. Ikke vet jeg hvorfor Anonymkode: db81f...267 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #49 Del Skrevet 21. september 2023 Sirah skrev (17 minutter siden): Jeg tror aldri jeg har logget på statens vegvesen før og jeg kommer glatt inn med bank id. Jeg har hatt lappen i over 20 år. Så det er neppe rydding i servere som er problemet. Får du logget inn med bank id andre steder? Ja, klarer det som regel. Men det går ikke av en eller annen grunn på SV sin nettside Anonymkode: db81f...267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #50 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Ja, jeg fikk en venninne til å sjekke meg opp, men hun fant visst meg ikke da hun søkte. Ga henne fødselsnummeret mitt men det kom ingenting opp Anonymkode: db81f...267 Ja. Da har de sletta og blokkert førerkortet ditt, må ta oppkjøringa på nytt. Anonymkode: f568e...f65 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #51 Del Skrevet 21. september 2023 Kanskje du ikke har førerkort... 😂😂😂 Anonymkode: 27392...6f4 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #52 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Kanskje du ikke har førerkort... 😂😂😂 Anonymkode: 27392...6f4 Jeg tror dette er svaret. Kanskje ts aldri tok lappen. Anonymkode: b1a09...a0d 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 21. september 2023 #53 Del Skrevet 21. september 2023 Dette er det mest tafatte jeg har lest om her inne, og det sier ikke lite… 23 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #54 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg tror dette er svaret. Kanskje ts aldri tok lappen. Anonymkode: b1a09...a0d Umulig, husker at jeg hadde oppkjøring en gang for 13 år siden, ettersom at sensoren sa "gratulerer med bestått førerprøve" og at jeg fikk førerkortet i posten. Jeg har overraskende nok "midlertidig førerbevis" brevet. Anonymkode: db81f...267 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #55 Del Skrevet 21. september 2023 Perle skrev (34 minutter siden): Dette er det mest tafatte jeg har lest om her inne, og det sier ikke lite… Det var ikke veldig snilt skrevet av deg? Selv om jeg husker veldig lite fra tiden jeg tok førerkortet og hvilken bil jeg brukte under oppkjøring, gjør det vel meg ikke til en tafatt person? Er jo nokså normalt å glemme hvilken bil man brukte hvis det er samme merke/modell/farge Anonymkode: db81f...267 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #56 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det var ikke veldig snilt skrevet av deg? Selv om jeg husker veldig lite fra tiden jeg tok førerkortet og hvilken bil jeg brukte under oppkjøring, gjør det vel meg ikke til en tafatt person? Er jo nokså normalt å glemme hvilken bil man brukte hvis det er samme merke/modell/farge Anonymkode: db81f...267 Det er ikke det at du har glemt detaljer fra 13 år siden, men hvordan du håndterer dette nå. Anonymkode: 91325...261 15 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 21. september 2023 #57 Del Skrevet 21. september 2023 (endret) AnonymBruker skrev (12 timer siden): Men det har seg slik at jeg har begynt i en ny jobb, hvor det kreves at man må kjøre store varebiler for å levere/hente ulike folk. Skal du levere/hente ulike folk i store varebiler? Dersom du skal drive med menneskesmugling er vel ikke akkurat riktig førerkort ditt største problem? Endret 21. september 2023 av Traktor 13 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #58 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vet ikke, muligens fordi jeg har vært inaktiv i over 13 år? Anonymkode: db81f...267 Hatt lappen i 30 år. Aldri logget inn hos vegvesenet. Og er nok mange med meg, vi er da ikke inaktive for det. Prøvde før jeg skrev denne, kom rett inn. Anonymkode: 844bb...41d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #59 Del Skrevet 21. september 2023 10 minutter siden, AnonymBruker said: Det var ikke veldig snilt skrevet av deg? Selv om jeg husker veldig lite fra tiden jeg tok førerkortet og hvilken bil jeg brukte under oppkjøring, gjør det vel meg ikke til en tafatt person? Er jo nokså normalt å glemme hvilken bil man brukte hvis det er samme merke/modell/farge Anonymkode: db81f...267 Du er ikke tafatt fordi du ikke husker detaljer for 13 år siden, men fordi du virker til å fullstendig mangle den minste evne til å ta tak i dette nå. Ring Veivesenet, stikk innom dem i åpningstiden, sjekk på nettet. Anonymkode: 50504...e37 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #60 Del Skrevet 21. september 2023 12 minutter siden, AnonymBruker said: Umulig, husker at jeg hadde oppkjøring en gang for 13 år siden, ettersom at sensoren sa "gratulerer med bestått førerprøve" og at jeg fikk førerkortet i posten. Jeg har overraskende nok "midlertidig førerbevis" brevet. Anonymkode: db81f...267 Da står det jo hva du har førerkort i den 🤦 Anonymkode: b2b1d...055 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå