Helene Skrevet 26. januar 2006 #21 Skrevet 26. januar 2006 Bunadssølje brukes også av gutter. Sølvtøy; de kan få barneskje og gaffel i et mønster som kan samles på videre, skikkelig ullpledd, ut på tur-sett som kan brukes i barnaåra, sovepose (ikke voksi), aksjefond.
Arielle Skrevet 26. januar 2006 Forfatter #22 Skrevet 26. januar 2006 Takk for mange gode forslag. Nå har jeg forslag for mange barnedåper fremover Denne gangen har jeg endt opp med å male på en barne- trestol. Har lagt inn ett innlegg om det også, men hvis noen har tips om hva jeg kan male på og evnt hvilken farge jeg kan grunne stolen med, så blir jeg glad for forslag
Grooo Skrevet 27. januar 2006 #23 Skrevet 27. januar 2006 Ser jeg er sent ute, men jeg sydde et veggbilde til en liten venn i fjor vår. Bilde her
Arielle Skrevet 28. januar 2006 Forfatter #24 Skrevet 28. januar 2006 Ser jeg er sent ute, men jeg sydde et veggbilde til en liten venn i fjor vår. Bilde her ← Det var kjempefint
kiri Skrevet 29. januar 2006 #25 Skrevet 29. januar 2006 Meldlemskap i et boligbyggerlag. I Trondheim er det gratis årsavgift for de under 18 år, og kun innmelding som er en engangssum.
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #27 Skrevet 30. januar 2006 Så at du velger stol: godt valg! Jeg ville malt med offwhite grunnmaling. Motiv: Karius og Baktus, Ole Brum el.l. Du finner sikkert noen fine motiver på web. Hyggelig med en liten hilsen på også (bak på ryggen kanskje?) fra giver. Lykke til!
cbc Skrevet 30. januar 2006 #28 Skrevet 30. januar 2006 Vi har fått evnetyr-bok serie, der det ble skrvet en hilsen inne i bøkene. Veldig fint å ha i ettertid. Vi fikk også saueskinn, godt for både stor og liten kropp i vinter-Norge. Et godt tips også er håndlaget stor kiste, denne står med navn og dåpsdato. Kjempefin å hå opp gjennom årene. Her samler vi ting vår sønn har laget opp i gjennom tiden.
Gjest Gjest_Annie_* Skrevet 11. september 2008 #29 Skrevet 11. september 2008 jeg ser dere tipser om stoler her, og jeg skal være fadder i dåp i desember, og har lett på internett i lengre tid etter en slik nå, noen som har noen sider som selger sånne? Sjekk www.babydesign.no flotte barneservis med navnt til babyen
mia83 Skrevet 12. september 2008 #30 Skrevet 12. september 2008 Hva med å gi et dåpslys? Det skal vi gi i dåpsgave om et par måneder Personlige lys
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2008 #31 Skrevet 12. september 2008 Hva med å gi et dåpslys? Det skal vi gi i dåpsgave om et par måneder Personlige lys Hva bruker man et dåpslys til? Brenner det opp? Er det noe for barnet og ha?
mia83 Skrevet 14. september 2008 #32 Skrevet 14. september 2008 Hva bruker man et dåpslys til? Brenner det opp? Er det noe for barnet og ha? Man har det til pynt? Det ville iallefall jeg hatt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå